logo

بررسی Poco X6 Neo

Poco X6 Neo مقرون به صرفه ترین مدل در سری X6 است و مدل‌های دیگر این مجموعه مانند X6 و X6 Pro هر کدام قسمتی از دستگاه‌های ردمی شیائومی را به عاریت گرفته‌اند.

با این حال X6 Neo ، در اصل Redmi Note 13R Pro با نامی متفاوت است و به عنوان مدل ارزان‌تر این سری، برخی از زیبایی‌های مدل‌های گران‌تر را از دست می‌دهد.

تراشه این گوشی به یک مدیاتک دیمنسیتی 6080 تنزل یافته و از صفحه نمایش 120 هرتزی AMOLED و زوم 3 برابری در دوربین 108 مگاپیکسلی بهره می برد.

این اسمارتفون با قیمت اولیه 15999 INR (~ 192 دلار)، کمی ارزان تر از X6 و X6 Pro عرضه می شود.

12 13
پوکو ایکس6 نئو

بررسی Poco X6 Neo

Poco X6 Neo در بسته بندی معمولی مشکی و زرد پوکو عرضه می شود. در داخل جعبه، یک شارژر 33 واتی و یک کابل USB-A به USB-C را خواهید دید. یک قاب سیلیکونی مشکی نیز در جعبه ارائه شده است.

این قاب چیز زیادی به ضخامت گوشی اضافه نمی کند و دارای یک بریدگی مناسب برای حسگر اثرانگشت روی دکمه پاور است که مکان یابی دکمه را بدون نگاه کردن بسیار آسان می کند.

همچنین یک فلپ برای درگاه USB وجود دارد که کمی بیش از حد سفت است. با این حال، این قاب  یک دهانه بزرگ در پشت برای دوربین ایجاد می‌کند که باعث می‌شود آن ناحیه در معرض آسیب قرار گیرد.

انواع لوازم جانبی گوشی های هوشمند مانند گلس موبایل ، قاب و گارد و شارژر و کابل را با بهترین کیفیت از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا