logo

تاریخ عرضه اوپو سری F27 فاش شد

تاریخ عرضه اوپو سری F27 فاش شد

Oppo F27 Pro+ تقریباً مشابه Oppo A3 Pro است که اخیراً در چین عرضه شد. بر اساس پوستری که توسط یک افشاگر فاش شده است، سری Oppo F27 ممکن است اواخر این ماه در هند عرضه شود. این سری احتمالا شامل سه گوشی Oppo F27، Oppo F27 Pro و Oppo F27 Pro+ خواهد بود. همچنین گفته می شود که Oppo F27 Pro آینده این شرکت اولین گوشی هوشمند در هند است که با رتبه IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب رونمایی می شود. یکی از مدل‌های Pro می‌تواند به‌عنوان نسخه تغییر نام‌گذاری شده گوشی هوشمند دیگری که اخیراً توسط این شرکت در چین رونمایی شده است، وارد بازار شود.

Tipster Mukul Sharma پوستری را برای عرضه سری Oppo F27 در هند در X (توئیتر سابق) به بیرون درز کرده است. در پوستر ادعا شده آمده است که Oppo F27 Pro+ در تاریخ 13 ژوئن در هند عرضه خواهد شد. همچنین انتظار می رود سری گوشی های هوشمند شامل Oppo F27 Pro و یک مدل استاندارد Oppo F27 باشد. با توجه به پست مشاور، حداقل یکی از گوشی های هوشمند این سری دارای رتبه بندی IP66، IP68 و IP69 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و آب خواهد بود. هنگامی که در اواخر این ماه توسط این شرکت عرضه شود، می‌توانیم انتظار وضوح بیشتری در مورد رتبه‌بندی IP چندگانه برای این گوشی داشته باشیم.

تاریخ عرضه اوپو سری F27 فاش شد
 

Oppo F27 Pro یا Oppo F27 Pro+ ممکن است به عنوان یک Oppo A3 Pro تغییر نام داده شود طراحی گوشی هوشمند در پوستر فاش شده نشان می دهد که Oppo F27 Pro+ از نظر ظاهری مشابه گوشی هوشمند دیگری است که ماه گذشته در چین عرضه شد – Oppo A3 Pro. این شامل ماژول دوربین عقب دایره‌ای است که در وسط نیمه بالایی پانل پشتی قرار دارد و همچنین دو رنگ نشان داده شده در پوستر. علاوه بر طراحی، Oppo A3 Pro همچنین اولین گوشی این شرکت در چین است که با رتبه IP69 معرفی شده است. این نشان می دهد که این گوشی می تواند در هند به عنوان یک نسخه تغییر نام تجاری از گوشی های سری A عرضه شود. با این حال، در حال حاضر مشخص نیست که Oppo F27 Pro یا F27 Pro+ نسخه جهانی Oppo A3 Pro خواهد بود.

اگر این گمانه زنی ها درست باشد، Oppo F27 Pro یا Oppo F27 Pro+ می تواند به تراشه Dimensity 7050 مجهز شود که با حداکثر 12 گیگابایت رم جفت می شود. این گوشی دارای دوربین دوگانه پشتی است که شامل یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی و یک سنسور عمق 2 مگاپیکسلی است. این گوشی یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 67 واتی SuperVOOC دارد. خرید لوازم جانبی گوشی اوپو oppo شامل انواع قاب و گلس اورجینال، کیف چرمی، قاب ژله ای، عروسکی، دخترانه فانتزی، پرسپولیس و استقلال، شارژر و باتری اوپو از فروشگاه فارس کالا با بهترین قیمت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا