logo

شیائومی 15 پرو با دوربین اصلی 1 اینچی عرضه می شود

شیائومی 14 پرو در اکتبر 2023 در چین عرضه شد، اما متأسفانه در انحصار بازار داخلی خود باقی ماند و به خواهر و برادران خود در بازار جهانی نپیوست. اکنون می شنویم که جانشین آن بهبودهایی را برای تنظیمات دوربین سه گانه 50 مگاپیکسلی به ارمغان می آورد.

شیائومی 15 پرو به لنز تله فوتو 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 مجهز خواهد شد. همچنین گزارش شده است که این گوشی هوشمند از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 4 بهره می برد شیائومی 15 پرو همچنین می تواند دارای سنسور اولتراسونیک در صفحه نمایش باشد.

این اسمارتفون می‌تواند از یک سنسور 1 اینچی برای دوربین اصلی خود استفاده کند. اطلاعات درز کرده نشان می دهد که برند چینی گوشی‌های هوشمند ممکن است تغییرات بزرگی در سنسورها در هنگام عرضه جانشین سری 14 شیائومی در اواخر امسال ایجاد کند. به غیر از دوربین، شیائومی 15 پرو نیز اولین گوشی مجهز به چیپست های اسنپدراگون 8 نسل 4 است که هنوز منتشر نشده است.

بر اساس یک پست در Weibo توسط Tipster Experience More، شیائومی 15 پرو می تواند مانند مدل قبلی خود از یک دوربین سه گانه پشتی استفاده کند، اما سنسورها ممکن است ارتقا پیدا کنند. و دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی به سنسور OmniVision نوع 1 اینچی – OV50K منتقل می‌شود که نسبت به OVX9000 در 14 Pro پیشرفت قابل‌توجهی است.

دوربین تله فوتو مجهز به سونی IMX882 خواهد بود که یک گام رو به جلو نسبت به ISOCELL JN1 سامسونگ است. سنسور 1/1.95 اینچی سونی به طور قابل توجهی بزرگتر از سنسور 1/2.76 اینچی سامسونگ است و این به‌روزرسانی‌ می تواند منجر به تنظیم دوربین واقعاً توانا در شیائومی 15 پرو شود.

لوازم جانبی گوشی شیائومی 14 اولترا ، شیائومی 14 و شیائومی 14 پرو را از فروشگاه تخصصی فارس کالا به صورت کاملا اورجینال خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا