logo

تاریخ عرضه Infinix Note 40 5G در هند تعیین شد

تاریخ عرضه Infinix Note 40 5G در هند تعیین شد

نسخه هندی 5G Infinix Note 40 با پشتیبانی از MagCharge بی‌سیم 15 واتی عرضه می‌شود. طبق گفته این شرکت، راه اندازی Infinix Note 40 5G در هند هفته آینده انجام خواهد شد. این گوشی هوشمند به سری Infinix Note 40 Pro 5G خواهد پیوست که در آوریل سال جاری در کشور معرفی شد. این شرکت تاریخ عرضه Infinix Note 40 5G India را اعلام کرده است، در حالی که برخی از جزئیات کلیدی این گوشی، از جمله طراحی و گزینه های رنگ آن را فاش کرده است. قابل ذکر است که این گوشی ماه گذشته در فیلیپین عرضه شد و انتظار می رود نسخه مشابه آن در هند عرضه شود.

تاریخ راه اندازی، طراحی، گزینه های رنگ Infinix Note 40 5G هند

در روز جمعه، این شرکت در یک بیانیه مطبوعاتی گفت که Infinix Note 40 5G در تاریخ 21 ژوئن در هند عرضه خواهد شد. این گوشی دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی است که در یک ماژول مستطیلی کمی برجسته قرار گرفته است. صفحه نمایش با حاشیه های بسیار باریک و یک حفره تراز وسط قرار دارد تا سنسور دوربین جلو را در خود جای دهد. درگاه شارژ USB Type-C و مشبک‌ های بلندگو در لبه پایینی گوشی ظاهر می‌ شوند، در حالی که لبه سمت راست دکمه تنظیم صدا و دکمه پاور را نگه می‌ دارد. عرضه این گوشی هوشمند در دو رنگ مشکی و طلایی تایتان در کشور نیز تایید شده است.

تاریخ عرضه Infinix Note 40 5G در هند تعیین شد

ویژگی های نوع Infinix Note 40 5G India

نوع هندی Infinix Note 40 5G دارای صفحه نمایش 6.78 اینچی Full HD + AMOLED با نرخ رفرش 120 هرتز و نسبت صفحه نمایش به بدنه 93.8 درصد است. همچنین تایید شده است که این گوشی از یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سریع سیمی 33 واتی و همچنین پشتیبانی از MagCharge بی سیم 15 واتی پشتیبانی می کند. Infinix Note 40 5G همچنین دارای یک سیستم صوتی است که با مشارکت JBL ساخته شده است، مشابه آنچه در Infinix Note 40 Pro+ 5G و Infinix Note 40 Pro 5G دیده می شود. ادعا می شود که این سیستم صدای فراگیر، صدای متقارن 360 درجه و باس تقویت شده را ارائه می دهد.

در حالی که مشخصات نسخه هندی Infinix Note 40 5G هنوز اعلام نشده است، مدل عرضه شده در فیلیپین از یک SoC Dimensity 7020 MediaTek همراه با 8 گیگابایت رم LPDDR4X و 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS2.2 پشتیبانی می کند. این گوشی با XOS 14 مبتنی بر اندروید 14 و دارای رتبه IP53 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش آب عرضه می شود. برای اپتیک، Infinix Note 40 5G دارای یک واحد دوربین سه گانه پشتی است که شامل یک سنسور اصلی 108 مگاپیکسلی در کنار دو سنسور 2 مگاپیکسلی است. دوربین جلویی این گوشی به سنسور 32 مگاپیکسلی مجهز شده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا