logo

ویژگی ها و قیمت Oppo F27 Pro+ 5G مشخص شد

ویژگی ها و قیمت Oppo F27 Pro+ 5G مشخص شد

Oppo F27 Pro+ 5G دارای MediaTek Dimensity 7050 SoC است و برخی از ویژگی های عالی از نظر طراحی را ارائه می دهد. اوپو به طور رسمی نسل بعدی گوشی هوشمند سری F خود را با نام Oppo F27 Pro+ 5G در هند معرفی کرد. F27 Pro+ 5G اولین گوشی هوشمند هندی است که دارای رتبه IP69 است. علاوه بر این، این گوشی دارای بدنه زرهی و روکش چرم درجه یک است.

Oppo F27 Pro+ 5G برخی از ویژگی‌ها و مشخصات ممتاز را با قیمت تهاجمی ارائه می‌کند. بنابراین، اگر می‌خواهید از آخرین موبایل اوپو چه انتظاری داشته باشید، به جای درستی آمده‌اید. در این مقاله، در مورد قیمت Oppo F27 Pro+ 5G در هند، تاریخ فروش، مشخصات کامل، ویژگی‌ها و موارد دیگر به طور کامل صحبت خواهیم کرد. بنابراین، بدون بحث بیشتر، بیایید شروع کنیم.

ویژگی ها و قیمت Oppo F27 Pro+ 5G مشخص شد

قیمت Oppo F27 Pro+ 5G در هند و تاریخ فروش

اوپو بالاخره قیمت هندی گوشی هوشمند Oppo F27 Pro+ را معرفی کرد. این گوشی در دو پیکربندی مختلف در دسترس خواهد بود. مدل پایه با 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی 27999 روپیه قیمت دارد. نسخه 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت قیمتی معادل 29999 روپیه دارد. این گوشی هوشمند از 20 ژوئن 2024 برای خرید از آمازون در دسترس خواهد بود. این برند همچنین پیشنهادهای جالبی را با جدیدترین گوشی Oppo ارائه کرده است. 

ویژگی ها و مشخصات Oppo F27 Pro+ 5G

در اینجا همه چیزهایی که باید در مورد گوشی هوشمند کاملاً جدید Oppo F27 Pro+ بدانید آمده است:

طراحی

Oppo F27 Pro+ 5G یک زبان طراحی برتر ارائه می دهد. این شرکت تایید کرده است که این دستگاه در دو رنگ مختلف عرضه خواهد شد: Midnight Navy و Dusk Pink. نکته مهم این دستگاه زبان طراحی آن است. این برند فاش کرده است که این اولین گوشی هوشمند در هند خواهد بود که دارای رتبه بندی IP69، IP68 و IP66 است. علاوه بر این، این گوشی دارای دوام درجه نظامی با درجه بندی MIL-STD-810H و محافظ Corning Gorilla Glass Victus 2 برای نمایشگر است. این گوشی همچنین دارای بدنه زره ضد آسیب 260 درجه است این گوشی همچنین امتیاز 5 ستاره SGS Premium Performance را برای مقاومت در برابر سقوط دریافت کرده است. در پنل پشتی، طرح جدیدی را در اطراف ماژول دوربین خواهید دید. این گوشی دارای روکش چرمی با سیلوکسان برای تجربه ای بدون لکه است. ضخامت آن 7.89 میلی متر و وزن آن 177 گرم است.

صفحه نمایش

از نظر صفحه نمایش، تایید شده است که Oppo F27 Pro + 5G دارای صفحه نمایش AMOLED خمیده سه بعدی است. گزارش شده است که این گوشی دارای وضوح 6.7 اینچی Full HD+ با نرخ رفرش صفحه نمایش 120 هرتز است. این گوشی همچنین ممکن است دارای نرخ نمونه برداری لمسی 240 هرتز و حداکثر روشنایی تا 950 نیت باشد. این گوشی همچنین دارای نور آبی کم سطح سخت افزار به همراه نور پس زمینه هوشمند هوش مصنوعی است که خستگی بصری را کاهش می دهد.

ویژگی ها و قیمت Oppo F27 Pro+ 5G مشخص شد

عملکرد و سیستم عامل

از نظر عملکرد، آخرین دستگاه اوپو از پردازنده هشت هسته ای مدیاتک Dimenisty 7050 با پردازنده گرافیکی Mali G68 MC4 بهره می برد. این گوشی در دو پیکربندی موجود خواهد بود: 8 گیگابایت رم + 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی و 8 گیگابایت رم + 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی. برای نرم افزار، گوشی بر روی سیستم عامل اندروید 14 با ColorOS 14 در بالای آن اجرا می شود.

دوربین ها

آخرین نسخه Oppo F27 Pro+ 5G با تنظیمات دوربین دوگانه در پنل پشتی بارگذاری شده است. این گوشی دارای سنسور اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.7 و سنسور 2 مگاپیکسلی پرتره با دیافراگم f/2.2 است. در جلو، این گوشی ممکن است به یک دوربین 8 مگاپیکسلی برای سلفی و تماس ویدیویی مجهز شود. این گوشی دارای حالت‌ های دوربین هوش مصنوعی جالبی است. این گوشی همچنین دارای AI Smart Image Matting برای کمک به تبدیل عکس ها به برچسب های سفارشی است. باتری و سایر جزئیات Oppo F27 Pro+ 5G به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 67 واتی مجهز شده است. این دستگاه همچنین دارای 5G، بلوتوث 5.3، وای فای 6، پورت USB Type-C، حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر و غیره خواهد بود. خرید لوازم جانبی گوشی اوپو oppo شامل انواع قاب و گلس اورجینال، کیف چرمی، قاب ژله ای، عروسکی، دخترانه فانتزی، پرسپولیس و استقلال، شارژر و باتری اوپو از فروشگاه فارس کالا با بهترین قیمت.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا