logo

Samsung Galaxy Z Fold6 Slim پاییز امسال به چین می آید

در حالی که کمتر از دو ماه به معرفی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 باقی مانده خبر رسیده برای اولین بار در تاریخ پنج ساله خانواده گلکسی فولد، سامسونگ در حال آماده شدن برای عرضه یک نسخه “Slim” از گوشی تاشو به سبک کتابی تا پایان سال 2024 است.

گلکسی زدفولد 6 اسلیم نام محصول آتی سری Z Fold که قرار است در اکتبر امسال عرضه شود. این دستگاه قبلا در شایعات با نام Z Fold6 Ultra دیده می شد و افشای اطلاعات جدید همچنین حاکی از آن است که Z Fold6 Slim به عنوان سامسونگ W25 راهی بازار چین خواهد شد.

چیزی که در مورد آن مطمئن هستیم این است که سامسونگ در ماه اکتبر دستگاهی به نام W25 را با بدنه سبک تر و نازک تر از گلکسی زد فولد 6 “استاندارد” و همچنین بدون پشتیبانی از S Pen به بزرگترین بازار گوشی های هوشمند جهان خواهد آورد.

جزئیات دیگری که به دست آوردیم این است که Z Fold6 Slim سبک‌تر و باریک‌تر از Z Fold6 معمولی خواهد بود و همچنین دارای صفحه نمایش بزرگ‌تری نسبت به قطر 7.6 اینچی فعلی در چهار نسل قبلی Z Folds است.

این دستگاه با چیپست اگزینوس عرضه خواهد شد و به دلیل حذف لایه دیجیتالیزر روی صفحه نمایش اصلی، از قلم S پشتیبانی نمی کند.  این اولین بار نیست که نام Z Fold6 Slim را در شایعات می بینیم، گزارش مشابهی در ماه مه منتشر شد که ادعا می کرد این گوشی تاشو نازک و سبک در کنار سری S25 در اوایل سال 2025 عرضه خواهد شد.

لوازم جانبی گوشی گلکسی z fold6  را با کیفیت عالی از فروشگاه تخصصی فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا