logo

One UI 7 و ویژگی هایی که می تواند برای کاربران گوشی های هوشمند گلکسی در دسترس باشد

از زمان معرفی وان یو آی تجربه نرم افزاری سامسونگ تغییرات زیادی را تجربه کرده و آخرین نسخه آن یعنی One UI 6.1 مجموعه ایی از پیشرفت های هیجان انگیز مبتنی بر هوش مصنوعی را ارائه کرده است. با نزدیک شدن به عرضه اندروید 15 انتظارها برای ارتقاء وان یو آی بالا رفته است.

از سوی دیگر، سامسونگ برای One UI 7 که مبتنی بر اندروید 15 است آماده می شود. سیستم عامل جدید One UI 7 پیشرفت هایی را در رابط کاربری و تجربه کاربری ایجاد خواهد کرد و به گفته IceUniverse، وان یو آی7 سامسونگ رابط کاربری و تجربه کاربری بسیار بهتری خواهد داشت.

One UI 7 قصد دارد از نظر رابط کاربری و UX به سطح iOS اپل برسد

اخیرا، اپل سیستم عامل اصلی موبایل خود یعنی iOS 18 را راه اندازی کرده است که شامل پیشرفت های زیادی نسبت به نسخه قبلی و ویژگی های جدید مبتنی بر هوش مصنوعی است. سامسونگ هم قبلاً Galaxy AI را راه‌اندازی کرده است، اما هنوز لازم است روی UI و UX کار بیشتری انجام شود.

با وجود داشتن سخت افزار درجه یک، گوشی های گلکسی سامسونگ از نظر پایداری نرم افزار، انیمیشن های سیستم و عناصر رابط کاربری از آیفون های اپل عقب هستند. سامسونگ به طور مداوم One UI را بهبود می‌بخشد، اما برای کاهش شکاف با همتای خود، باید نگرانی‌ها را به طور موثر برطرف کند.

2 11

 

در ماه آینده، سامسونگ رابط کاربری One UI 6.1.1 مبتنی بر اندروید 14 را عرضه خواهد کرد و تلفن‌های تاشو قدیمی‌تر نیز این ارتقا را از طریق هوا دریافت خواهند کرد. پرچمداران سری گلکسی اس بهینه سازی سیستم و برخی ویژگی های جدید را نیز دریافت خواهند کرد و جالب است که ببینیم سامسونگ چگونه با اپل در سیستم عامل رقابت می کند.

5 ویژگی پیش بینی شده One UI 7

کشوی برنامه عمودی: تغییر بالقوه از کشوی برنامه افقی به طرح بندی عمودی برای پیمایش آسان تر، به خصوص در صفحه های بزرگتر تلفن.

سلامت باتری پیشرفته: ویژگی‌های جدیدی که جزئیات دقیق‌تری در مورد سلامت باتری در اختیار کاربران قرار می‌دهد و چرخه‌های شارژ را برای عمر باتری طولانی‌تر بهینه می‌کند.

ویژگی‌های متمرکز بر حفظ حریم خصوصی: انتظار می‌رود سامسونگ ابزارهای حریم خصوصی جدیدی را معرفی کند که احتمالاً شامل جعبه ایمنی برنامه برای جداسازی و اجرای برنامه‌های بالقوه خطرناک در یک محیط امن است.

بهبود حالت حرفه ای: علاقه مندان به دوربین می توانند با ارتقاء بالقوه حالت Pro در برنامه کنترل های دستی و تنظیمات بیشتری را برای عکس هایی با ظاهر حرفه ای دریافت کنند.

آیکون های قابل تنظیم: One UI 7 ممکن است به کاربران اجازه دهد نمادهای برنامه را فراتر از تم های از پیش تعیین شده شخصی سازی کنند و به آنها اجازه می دهد صفحه اصلی منحصر به فرد و سفارشی ایجاد کنند.

ویژگی‌های متمرکز بر حریم خصوصی مانند sandboxing برنامه نیز در دست توسعه هستند. سفارشی‌سازی ممکن است به نمادهای برنامه گسترش یابد و به کاربران این امکان را می‌دهد تا یک صفحه اصلی واقعا شخصی ایجاد کنند.

سامسونگ با ایجاد الگویی نسبتا پیش بینی پذیر برای بروز رسانی وان یو آی، الگویی را ارائه کرده که با آن می توانیم پیش بینی کنیم وان یو آی در اکتبر 2024 و پس از انتشار رسمی اندروید 15 عرضه خواهد شد. امکان ارائه برنامه بتای واین یو آی 7 د اوایل ماه آگوست بسیار زیاد خواهد بود.

این بروزرسانی ممکن است در ابتدا تنها برای گوشی های پرچمدار سامسونگ مانند گلکسی اس24 ، گلکسی زد فولد 6 و زد فلیپ 6 در دسترس باشد. باید توجه داشت که نسخه های بتا کمی کم ثبات تر از نسخه های رسمی خود هستند و هنگام استفاده ممکن است با باگ، نواقص و برخی مشکلات در عملکرد همراه باشند.

One UI 7 بروز رسانی بعدی رابط کاربری سامسونگ، تجربه ایی هیجان انگیز را با ادغام هوش مصنوعی پیشرفته، شخصی سازی بیشتر و ویژگی های جدید اندروید 15 را برای کاربران خود به همراه خواهد داشت. این بروز رسانی کارایی و لذت کاربران از گوشی های سامسونگ را افزون خواهد کرد و یک فرصت عالی برای جذب جدیدترین تکنولوژی های سامسونگ خواهد بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا