logo

دو گوشی اندرویدی از نوکیا در نتایج بنچمارک‎ها مشاهده شدند

طبق گزارش‎های قبلی نوکیا قصد دارد در انتهای سال جاری میلادی یا ابتدای سال آینده دو گوشی مبتنی بر سیستم عامل اندروید را معرفی کند. ولی گفته می‎شود این گوشی‎ها ساخت خود نوکیا نیستند و با همکاری شرکت دیگری تولید خواهند شد. تاکنون جزئیات چندانی از این دستگاه‎ها در دسترس نبود تا این که مشخصات آن‎ها در نتایج بنچمارک Geekbench قرار گرفت.

به نظر می‎رسد نسخه قدرتمندتر دارای پردازنده با فرکانس 2.27 گیگاهرتز و 2 گیگابایت حافظه رم است. اگرچه فرکانس بالای پردازنده بیشتر به یک پرچمدار شباهت دارد ولی مقدار کم رم نشان از یک محصول میان رده دارد. ممکن است این دستگاه یک نسخه آزمایشی باشد و نسخه نهایی دارای رم بیشتری باشد. هم‎چنین گوشی رؤیت شده که نام نوکیا 5320 را همراه دارد از نسخه 4.4 اندروید بهره گرفته است که احتمال کمی دارد با این نسخه قدیمی عرضه شود.

1

دومین گوشی مشاهده شده در Geekbench دارای شناسه RM-1490 است و از پردازنده تک هسته‎ای A8-5545M ساخت AMD با فرکانس 500 مگاهرتز بهره می‎گیرد. حافظه رم آن نیز 2 گیگابایت است و از اندروید 4.2 بهره می‎گیرد!

نتایج بنچمارک منتشر شده کمی دور از واقعیت به نظر می‎رسد زیرا نسخه‎های بسیار قدیمی اندروید در این محصولات مورد استفاده قرار گرفته است و تا زمان عرضه قطعا مشخصات آن‎ها تغییر خواهد کرد. به همین دلیل باید تا عرضه نهایی این محصولات توسط نوکیا صبر کنیم تا جزئیات آن‎ها اطلاع دقیق پیدا کنیم.

2

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا