logo

گوشی‌های تاشو جدید، ساعت‌های هوشمند و گلکسی رینگ همگی در ۱۰ جولای خواهند آمد

سامسونگ اعلام کرده است که Unpacked در 10 جولای برگزار می شود و زمان رسمی برای گلکسی Unpacked بعدی فرا رسیده است. سامسونگ حداقل دو مورد از این رویدادها را هر سال برگزار می کند یکی در ابتدای سال و دیگری در تابستان. ما قبلاً Galaxy Unpacked ژانویه را داشتیم و اکنون زمان دومین رویداد است که به دلیل نزدیک شدن به المپیک پاریس خیلی زودتر از موعد اتفاق می افتد.

این رویداد شامل تلفن‌های تاشو می‌شود چرا که رویداد تابستانی Unpacked تقریباً همیشه گوشی‌های تاشو جدیدی را معرفی می‌کند. همه گزینه ها از ساعت های هوشمند جدید گرفته تا عرضه Galaxy Ring روی میز است. و همانطور که ممکن است انتظار داشته باشید، ویژگی های هوش مصنوعی نیز بخش بزرگی را بخود اختصاص داده است.

Samsung Galaxy Unpacked Summer 2024 چه زمانی اتفاق می افتد؟

سامسونگ تایید کرده است که گلکسی Unpacked بعدی در روز چهارشنبه 10 جولای، ساعت 9 صبح به وقت شرقی / 6 صبح به وقت PT / 2 بعد از ظهر اتفاق خواهد افتاد. سال گذشته، رویداد تابستانی Unpacked در 26 جولای رخ داد. ما به اشتیاق سامسونگ برای برگزاری Galaxy Unpacked قبل از المپیک پاریس اشاره کردیم.

این رویداد در سال گذشته در سئول کره جنوبی اتفاق افتاد و عرضه گلکسی S24 در ژانویه 2024 در سن خوزه کالیفرنیا انجام شد. ناگفته نماند سامسونگ پخش زنده Galaxy Unpacked را در YouTube خواهد داشت.

چه محصولاتی در Samsung Galaxy Unpacked Summer 2024 معرفی خواهند شد؟

سامسونگ تقریباً به طور قطع نسخه جدیدی از گوشی تاشو اصلی خود، گلکسی Z Fold را عرضه خواهد کرد و ممکن است چند مدل Fold وجود داشته باشد. اما قبل از اینکه به این سوال بپردازیم، اجازه دهید به محتمل ترین تغییرات گلکسی زد فولد 6 بپردازیم.

این گوشی تاشوی جدید به طور قطع دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 3 خواهد بود که عملکرد بهتر و صرفه جویی در مصرف انرژی را به دنبال خواهد داشت. گلکسی زد فولد 6 نیز ممکن است دارای قاب تیتانیومی با طراحی نازک‌تر باشد.

شایعات حاکی از آن است که Z Fold 6 دارای نسبت تصویر مربعی تر و بسیار شبیه وان پلاس Open خواهد بود و انتظار نمی‌رود دوربین‌ها تغییرات سخت‌افزاری زیادی را ببینند، اما ما فکر می‌کنیم هوش مصنوعی سامسونگ، ابزارهای مجهز به هوش مصنوعی زیادی وجود خواهد داشت.

3 16

هر جا که یک مدل جدید گلکسی زد فولد نشان داده شود، مطمئناً یک گلکسی زد فلیپ نیز دنبال خواهد شد. و در Galaxy Unpacked 2024، این می تواند به این معنی باشد که Galaxy Z Flip 6 مدتی در کانون توجه قرار می گیرد.

در حالی که رندرهای اولیه همان طراحی کلی نسخه های قبلی را نشان می دهند، گلکسی زد فلیپ 6 کمی ضخیم تر به نظر می رسد و احتمالاً باتری بزرگتری را در خود جای داده است. (دوام باتری به طور مداوم برای مدل های Flip کمتر از حد متوسط ​​بوده است.)

همچنین می توانیم شاهد افزایش سنسور دوربین اصلی گوشی از 12 مگاپیکسل به 50 مگاپیکسل باشیم زیرا سامسونگ به دنبال بهبود دوربین Flip است. و مانند Galaxy Z Fold 6، تغییر به چیپست Snapdragon 8 Gen 3 تقریباً اجتناب ناپذیر به نظر می رسد.

شایعات دیگر حاکی از آن است که گلکسی ایکس فلیپ 6 دارای صفحه نمایش 3.9 اینچی است که به شما امکان می دهد بدون نیاز به باز کردن گوشی، کارهای بیشتری انجام دهید.

حلقه گلکسی سامسونگ

یکی دیگر از قطعات گمشده پازل Galaxy Unpacked در تابستان را می توان با گلکسی رینگ پر کرد. رویداد گلکسی Unpacked ژانویه با نمایشی از حلقه گلکسی، تلاش سامسونگ برای مقابله با حلقه Oura و سایر ردیاب های تناسب اندام مبتنی بر حلقه به پایان رسید.

4 14

سامسونگ هنوز تاریخ عرضه حلقه یا جزئیاتی از ویژگی های آن را اعلام نکرده است، اما رویداد Unpacked در تابستان امسال فرصتی عالی برای عرضه حلقه به نظر می رسد. سامسونگ این انگشتر را در نمایشگاه‌های تجاری به نمایش گذاشته است.

ویژگی‌های این حلقه شامل قابلیت‌های پایش سلامت مانند سنسور نوار قلب، ابزار ردیابی خواب و راهی برای اندازه‌گیری جریان خون است. همچنین می توانید انتظار ویژگی های هوشمند را برای کنترل سایر دستگاه های سامسونگ داشته باشید.

گلکسی واچ 7

تابستان گذشته در رویدادهای Unpacked دیدیم که ساعت‌های هوشمند سامسونگ در کانون توجه قرار گرفتند و احتمالاً این بار هم ادامه خواهد داشت. در حال حاضر صحبت‌هایی درباره معرفی گلکسی واچ 7 در ماه جولای شنیده‌ایم که به نظر می‌رسد سریع‌تر و ماندگارتر از نسل قبلی خود است.

در زمینه سرعت، شایعات حاکی از آن است که مدل‌های گلکسی واچ 7 از چیپست اگزینوس W940 استفاده می‌کنند که عملکرد بهتر و راندمان انرژی بالاتری را ارائه می‌دهد. ظاهراً سامسونگ پس از ترجیح دادن ظاهری گرد برای مدل‌های گذشته، به دنبال طراحی مربعی برای گلکسی واچ 7 است.

5 10

این احتمال وجود دارد که سامسونگ ترکیبی از ظاهر را با طراحی مربعی اختصاص داده شده برای گلکسی واچ 7 اولترا، نسخه قدرتمندتر ساعت سامسونگ با قابلیت اندازه‌گیری سطح قند خون، ارائه دهد. سامسونگ اساسا تایید کرده است که یک Ultra در حال ساخت است، اگرچه ویژگی‌های دقیق و قیمت آن ناشناخته است.

همچنین شایعاتی در مورد گلکسی Watch FE شنیده‌ایم و افشای اطلاعات نشان می‌دهد که این ساعت بسیار شبیه به Galaxy Watch 4 خواهد بود. حتی ممکن است طراحی و سخت‌افزار آن مشابه ساعت هوشمند 2021 باشد.

Galaxy Book 4 Edge و Galaxy Book 4 Edge Pro

صحبت هایی در مورد عرضه Galaxy Book 4 Edge وجود دارد که احتمالاً بر روی چیپست Snapdragon X Elite اجرا می شود، که به دلیل وعده آن برای ارائه عملکرد CPU 2 برابر سریعتر با یک سوم قدرت در مقایسه با سیلیکون رقیب قابل توجه است. اطلاعات بدست آمده نشان می دهد که نسخه های 14 و 16 اینچی Galaxy Book 4 Edge در حال توسعه هستند و می توانیم در Unpacked بعدی نگاهی اجمالی به آنها داشته باشیم.

6 9

Galaxy Buds 3 و Galaxy Buds Pro 3

گلکسی بادز 2 سال 2021 عرضه شده در حالی که گلکسی بادز پرو 2 در سال 2023 روانه بازار شد. شایعات در مورد هدفون‌ها مانند گوشی‌های تاشو سامسونگ نیست و ساعت‌های هوشمند و حلقه‌ها سر و صدای زیادی بپا کرده‌اند. با فشار سامسونگ برای ویژگی‌های هوش مصنوعی Galaxy AI، امیدوار می شوید که این ویژگی در  هدفون‌های آینده هم وجود داشته باشد.

7 9

یک گزارش جدید نشان می‌دهد که هوش مصنوعی می‌تواند تا حد زیادی بخشی از ترکیب گلکسی بادز بعدی باشد. شایعه قدیمی تر حاکی از آن است که Galaxy Buds 3 Pro دارای ویژگی های ترجمه شده است. به این معنی که می تواند به صورت زنده مکالمه فرد را ترجمه کند و در مکالمات حضوری هم کاربرد دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا