logo

رندرهای Red Magic 9 Pro دوربین زیر نمایشگر و سه رنگ را نشان می دهد

رندرهای Red Magic 9 Pro دوربین زیر نمایشگر و سه رنگ را نشان می دهد

پنل پشتی Red Magic 9 Pro هیچ گونه برآمدگی برای دوربین های پشتی ندارد. Nubia’s Red Magic 9 Pro قرار است در تاریخ 23 نوامبر به طور رسمی معرفی شود. امروز (15 نوامبر)، این شرکت اولین نگاه رسمی به گوشی هوشمند متمرکز بر بازی را نشان داده است. رندرها یک قاب مسطح را برای Red Magic 9 Pro بدون هیچ گونه ضربه دوربین پیشنهاد می کنند. در قسمت جلویی، به نظر می رسد که دارای یک صفحه تخت با دوربین های جلویی زیر نمایشگر باشد. تایید شده است که دارای یک نمایه نازک 8.9 میلی متری است و دارای چراغ های RGB است. انتظار می‌رود که Red Magic 9 Pro با تراشه Snapdragon 8 Gen 3 اجرا شود.

رندرهای Red Magic 9 Pro دوربین زیر نمایشگر و سه رنگ را نشان می دهد
 

رندرهای رسمی منتشر شده در Weibo حاکی از آن است که Red Magic 9 Pro به‌روزرسانی‌های طراحی زیادی را نسبت به نسخه قبلی خود – Red Magic 8 Pro به ارمغان خواهد آورد. همانطور که گفته شد، این گوشی دارای یک قاب صاف در پشت است که دوربین‌هایی در زیر شیشه‌های پشتی آن قرار گرفته‌اند. با یک فن خنک کننده داخلی در زیر لنزها با جلوه نورپردازی سفارشی RGB دیده می شود. شماره “09” در قسمت پشتی نشان دهنده نام است. تصاویر رسمی Red Magic 9 Pro گزینه های رنگی Dark Night Knight، Deuterium Front Transparent Dark Night و Deuterium Front Transparent Silver Wing را تایید می کند. علاوه بر این، صفحه‌نمایش تخت با دوربین‌های جلوی مخفی زیر نمایشگر و طراحی بدون بریدگی دارد. ضخامت آن 8.9 میلی متر تایید شده است.

رندرهای Red Magic 9 Pro دوربین زیر نمایشگر و سه رنگ را نشان می دهد
 

Nubia قبلاً اعلام کرده بود که Red Magic 9 Pro در 23 نوامبر عرضه خواهد شد. رویداد راه اندازی در ساعت 14:00 (23:30 IST) آغاز خواهد شد. Red Magic 9 Pro اخیراً با شماره مدل NX769J در Geekbench ظاهر شد. این لیست پیشنهاد می کند که پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 3، 12 گیگابایت رم و اندروید 14 روی این گوشی کار کند. Nubia’s Red Magic 9 Pro با ارتقاء نسبت به Nubia Red Magic 8 Pro عرضه خواهد شد. دومی در ژانویه با برچسب قیمت 650 دلار (تقریباً 53200 روپیه) عرضه شد. این گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی (1116 در 2480 پیکسل) AMOLED با نرخ به روز رسانی 120 هرتز است. این دستگاه از یک SoC اسنپدراگون 8 نسل 2، همراه با حداکثر 16 گیگابایت رم و حداکثر 512 گیگابایت حافظه داخلی پشتیبانی می کند. باتری 6000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع 65 واتی پشتیبانی می کند. لوازم جانبی موبایل را با بهترین قیمت از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا