logo

مشخصات دوربین شیائومی 15 پرو فاش شد

مشخصات دوربین شیائومی 15 پرو فاش شد

طبق اطلاعات منتشر شده، شیائومی 15 پرو دارای سنسور OV50K برای دوربین اصلی است. شیائومی 15 پرو، که انتظار می‌رود بخشی از سری 15 شیائومی این شرکت باشد، می‌تواند از یک سنسور 1 اینچی برای دوربین اصلی خود استفاده کند. یک راهنمایی‌کننده جزئیات تنظیمات دوربین پشتی این گوشی هوشمند را فاش کرده است و تاکید می‌کند که برند چینی گوشی‌های هوشمند ممکن است تغییرات بزرگی را در سنسورها با عرضه جانشین سری 14 شیائومی در اواخر سال جاری ایجاد کند. به غیر از دوربین، شیائومی 15 پرو نیز اولین گوشی مجهز به چیپست های اسنپدراگون 8 نسل 4 است که هنوز منتشر نشده است.

طبق یک پست در Weibo توسط Tipster Experience More، شیائومی 15 پرو می‌تواند مانند مدل قبلی خود از یک دوربین پشتی سه گانه استفاده کند، اما سنسورها ممکن است ارتقا پیدا کنند. مشاور ادعا می کند که تیرانداز اصلی می تواند یک دوربین 50 مگاپیکسلی OV50K با سنسور 1 اینچی باشد. سنسور OmniVision هنوز به طور رسمی معرفی نشده است، اما شایعه شده است که یک ارتقاء نسبت به OV50H موجود است که در سری iQOO 12 و Motorola Edge 50 Ultra استفاده می شود. شایان ذکر است، شیائومی 13 پرو با یک سنسور 1 اینچی عرضه شد، اما با جانشین آن، سازنده گوشی های هوشمند آن را به نفع سنسور Light Hunter 900 با لنز سفارشی Leica Summilux کنار گذاشت.

مشخصات دوربین شیائومی 15 پرو فاش شد
 

لنز تله فوتو شیائومی 15 پرو نیز ارتقا یافته است. طبق اطلاعات منتشر شده، این دوربین می تواند از سنسور 50 مگاپیکسلی Sony IMX882 استفاده کند که جایگزین ISOCELL JN1 سامسونگ می شود. در این پست، منبع ادعا می کند که وضوح سنسور سونی کمی پایین تر است، اما از نظر مصرف انرژی و مشخصات فنی، ارزش خوبی ارائه می دهد. این پست همچنین اضافه کرد که عملکرد کلی به اندازه دیافراگم بستگی دارد که در حال حاضر مشخص نیست. در حالی که هیچ جزئیاتی در مورد سنسور دوربین فوق عریض مشخص نیست، همچنین گفته می شود که یک دوربین 50 مگاپیکسلی است.

پیش از این، گزارشی ادعا می کرد که سری 15 شیائومی می تواند اولین گوشی هوشمندی باشد که دارای چیپست اسنپدراگون 8 نسل 4 کوالکام است. گفته می‌شود که سازنده چینی گوشی‌های هوشمند «حقوق انحصاری اولین راه‌اندازی» را برای چیپست دارد و ممکن است آن را با سری پرچم‌دار به نمایش بگذارد. گفته می‌شود گوشی‌های دیگری که بلافاصله پس از آن با همان چیپست عرضه می‌شوند، Oppo Find X8 و Vivo X200 هستند. به طور جداگانه، گزارش دیگری ادعا می‌کند که سری 15 شیائومی می‌تواند حسگر اولتراسونیک زیر نمایشگر را دریافت کند که نسبت به حسگر اثر انگشت اپتیکال سری 14 شیائومی ارتقا یافته و امنیت بیشتری را ارائه می‌کند. برای خرید لوازم جانبی شیائومی Xiaomi با بهترین قیمت به فارس کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا