logo

شیائومی Mix Fold4 با بدنه بسیار نازک در سطح جهانی عرضه خواهد شد

گوشی تاشو بعدی شیائومی یعنی Mix Fold 4، در حال آماده شدن برای تبدیل شدن به یک رهبر در بازار تاشو می باشد. اطلاعات فاش شده حاکی از آن است که این باریک‌ترین تاشوی خواهد بود که دارای طراحی شیک و سیستم دوربینی است که نوید قابلیت‌های عکس و فیلمبرداری چشمگیر را می‌دهد.

عملکرد و دوام

تصویر فاش شده از طراحی پشتی Mix Fold 4 نشان می دهد که چیدمان دوربین با مدل قبلی خود متفاوت و دارای یک سیستم دوربین چهارگانه است که در یک ماژول مستطیل شکل قرار گرفته است. در حالی که طراحی نهایی ممکن است کمی متفاوت باشد.

شایعه شده است که این گوشی به جدیدترین پردازنده Qualcomm Snapdragon 8 Gen 3 مجهز شده است که عملکرد روان را برای برنامه های چندوظیفه ای و سخت افزاری تضمین می کند. علاوه بر این، انتظار می‌رود که با استاندارد IPx8 در برابر آب مقاوم باشد.

سیستم دوربین و باتری

اطلاعات فاش شده حاکی از یک سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با لرزشگیر اپتیکال تصویر (OIS) برای ثبت عکس های واضح و دقیق است. که احتمالاً با لنز تله فوتو 60 مگاپیکسلی برای زوم کردن بدون کاهش کیفیت، یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض برای گرفتن صحنه های گسترده و لنز 10 مگاپیکسلی پریسکوپ تله فوتو با زوم اپتیکال 5 برابر برای نزدیک کردن سوژه های دور همراه خواهد بود.

همچنین شایعه شده است که این گوشی دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی یا حتی بزرگتر است که در طول روز انرژی گوشی شما را به خوبی تامین می کند. پشتیبانی از شارژ سریع با سرعت حداکثر 67 وات نیز بر اساس گواهینامه های اخیر امکان پذیر است.

راه اندازی احتمالی ژوئیه

شایعات حکایت  از عرضه مشترک Mix Fold 4 و Mix Flip در سه ماهه سوم سال دارد و برخی زمزمه ها حاکی از عرضه احتمالی Mix Fold 4 در ماه جولای است. باید منتظر ماند و دید با نزدیک شدن به رونمایی رسمی چه جزئیات بیشتری در هفته های آینده ظاهر می شود.

لوازم جانبی گوشی های شیائومی را با بهترین کیفیت از فروشگاه تخصصی فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا