logo

بهترین مکان برای نصب دوربین های مدار بسته

برای امنیت بیشتر در خانه، در اینجا چند مکان ایده آل برای نصب دوربین های هوشمند مدار بسته وجود دارد. این روزها، شما هرگز نمی توانید اعتماد کرده و نسبت به ایمنی خانه خود مطمئن باشید. خوشبختانه، یک دوربین امنیتی هوشمند تقریباً برای هر استفاده ای در بازار وجود دارد. این دستگاه های زیبا می توانند هر قسمتی از خانه شما را پوشش دهند و به شما احساس امنیت و آرامش می دهند. ولی مجبور نیستید زیاده روی کنید و در هر قسمتی از خانه یک دوربین مجزا قرار دهید با توجه به اینکه از نظر اقتصادی هم مقرون به صرفه نیست، برخی مکان های استراتژیک درخانه وجود دارند که کارایی دوربین ها را بهینه و بیشتر می کنند. در اینجا نگاهی به بهترین مکان ها برای نصب دوربین هوشمند مدار بسته می اندازیم. پس با فارس کالا همراه شوید تا با هم این مکان های استراتژیک برای نصب دوربین را بررسی کنیم.

1 _ درب جلویی خانه

Front Door

سارقان و یا افراد غیر مجاز اغلب سعی می‌کنند از طریق ورودی‌ها یا پنجره‌های کناری وارد شوند، اما درب ورودی نیز یک نقطه مهم است. به همین دلیل لازم است که درب ورودی خانه خود را با دوربین های مدار بسته ایمن کنید. با توجه به اینکه این مکان بسیار کلیدی است، از یک دوربین نورافکن استفاده کنید که فیلم‌های با وضوح بالا را برای نظارت آسان ضبط می‌کند یا از یک زنگ ویدیویی استفاده کنید که به شما امکان می‌دهد با بازدیدکنندگان از راه دور تعامل داشته باشید و در عین حال تمام فعالیت‌های بیرون را نیز ضبط کنید.

2. اتاق نشیمن

این ایده خوبی است که مناطقی را که معمولاً استفاده می کنید، مانند اتاق نشیمن خود، با دوربین امنیتی ایمن کنید. با نصب یک دوربین داخلی محتاط با ارتباط دو طرفه – نوعی دوربین که به شما امکان می دهد افراد و حیوانات خانگی را در فضا ببینید و با آنها ارتباط برقرار کنید، می توانید مراقب افرادی باشید که در داخل و خارج از این فضا قدم می زنند. و از راه دور با بازدیدکنندگان و یا حیوانات خانگی خود صحبت کنید.

به خاطر داشته باشید که اتاق نشیمن شما احتمالا نقاط کور زیادی دارد. و از آنجایی که یکی از پرکاربردترین اتاق‌های خانه است، می‌خواهید مطمئن شوید که محل قرارگیری دوربین هوشمند شما پوشش استراتژیک با دید واضحی از تمام ورودی‌ها و با ارزش‌ترین دارایی شما ارائه می‌کند.

3. محافظت از کودک

Nursery

اگر جزو والدین هستید، خرید ابزارهای هوشمندی که فرزندپروری را آسان‌تر می‌کنند و به شما کمک می‌کنند فرزندتان را ایمن نگه دارید، ایده خوبی است. حداقل باید یک مانیتور مخصوص کودک مجهز به نظارت تصویری دید در شب و هشدارهای صوتی داشته باشید تا آنها را بررسی کنید. یک مانیتور کودک ویدیویی هوشمند یک خوراک بصری در زمان واقعی ارائه می دهد و به شما امکان می دهد بدون ایجاد مزاحمت در خواب کودک خود را بررسی کنید. مهمتر از آن، هر گونه حرکت یا صداهای غیرعادی در مجاورت نوزاد به شما هشدار می دهد، بنابراین می توانید به هر نیاز یا تهدید احتمالی به سرعت پاسخ دهید.

4. دفتر خانه

اگر اغلب در خارج از خانه کار می کنید یا یک دفتر کار اختصاصی در خانه دارید، مطمئن شوید که یک دوربین مدار بسته در مجاورت اتاق کار خود نصب کرده اید، بنابراین تعادل خوبی بین نظارت کارآمد و حفظ حریم خصوصی ایجاد می کند. با توجه به اینکه دوربین‌های مدار بسته معمولا نظارت از راه دور و در زمان واقعی را ارائه می‌دهند، شما همچنین می‌توانید در زمانی که دور از میز خود هستید، میز کاری خود را زیر نظر داشته باشید. البته اگر با داده‌های حساس کار نمی‌کنید، ممکن است نیاز نباشد این کار را انجام دهید، اگر اطلاعات محرمانه یا پروژه‌های اختصاصی را مدیریت می‌کنید پس ضروری است.

5. حیاط خلوت و استخر

Backyard and Pool

مردم گاهی اوقات برای به کارگیری فناوری هوشمند در مناطق بیرونی خانه خود با مشکل مواجه می شوند. اما اگر بچه‌ یا حیوانات خانگی دارید یا حتی همیشه افراد زیادی با شما رفت و آمد دارند, مهم است که حیاط خلوت و استخر خود را با انواع مناسب دوربین‌های مدار بسته ایمن کنید. به طور معمول، دوربین‌هایی که برای این مکان‌ها طراحی شده‌اند، ضد آب و هوا هستند و به آن‌ها امکان می‌دهند علی‌رغم باران، باد و قرار گرفتن در معرض شدید نور خورشید فیلم ضبط کنند.

این دوربین‌ها معمولاً دارای سنسورهای حرکتی دوربرد هستند که به ثبت تصاویر بهتر کمک می‌کنند. هنگامی که دوربین های هوشمند خود را خریداری کردید، مطمئن شوید که آنها به صورت استراتژیک برای پوشش محیط استخر، مناطق بازی در حیاط خلوت قرار دارند.

6. گاراژ

دوربین یک ابزار هوشمند ضروری برای گاراژ شما است. در حالی که گاراژ اغلب نادیده گرفته می شود، مکان مهمی برای داشتن یک دوربین هوشمند است زیرا احتمالاً دارایی های گران قیمت مانند وسیله نقلیه و ابزار خود در این فضا خواهید داشت. علاوه بر این، اگر گاراژ شما به خانه شما متصل است، ایمن سازی آن با دوربین هوشمند نیز از ورود غیرمجاز جلوگیری می کند. مطمئن شوید که دوربین هوشمندی که در گاراژ قرار می دهید همه نقاط کور را پوشش دهد.

اگر تنها با یک دوربین این امر اجتناب ناپذیر است، بهتر است چندین دوربین با فیدهای همپوشانی داشته باشید تا مطمئن شوید که چیزی از دست نرفته است. هنگام خرید دوربین برای گاراژ خود، مطمئن شوید که دوربینی را انتخاب کنید که دارای قابلیت دید در شب و حس حرکت موثر با وضوح بالا باشد.

7. پنجره

جدا از درب اصلی شما، پنجره ها، به خصوص آنهایی که در کناره ها قرار دارند، بارزترین نقطه ورود سارقان هستند. برای ایمن سازی این مکان ها و داشتن تصاویر واضح از هر فعالیتی در خارج از پنجره خود، بهتر است یک دوربین هوشمند نصب شده روی پنجره خریداری کنید.

دوربین باید قادر به گرفتن عکس های با زاویه دید عریض و دارای سنسور حرکت باشد. با این حال، به خاطر داشته باشید که درخشش و انعکاس قابل توجه پنجره کیفیت تصویر و ویدیو را به شدت کاهش می دهد. اگر با این مشکل مواجه شدید، می‌توانید دوربین را نزدیک‌تر به شیشه قرار دهید یا از چراغ‌های فعال کننده حرکت در بیرون استفاده کنید، بنابراین در صورت هر حرکتی، نمای بیرونی روشن می‌شود و به دوربین کمک می‌کند عکس بهتری بگیرد.

از طرف دیگر، اگر دوربین دارای نوری است که تابش خیره کننده را ایجاد می کند، بررسی کنید که آیا گزینه ای برای خاموش کردن نور به تنهایی وجود دارد یا خیر. اگر هیچ یک از این راه حل ها جواب نداد، می توانید دوربین را بیرون از پنجره نصب کنید.

تضمین امنیت با دوربین های مناسب

دوربین‌های امنیتی هوشمند می‌توانند کمک زیادی به تضمین امنیت شما و اموالتان کنند. همانطور که در این فرآیند خرید پیمایش می کنید، بسیار مهم است که تحقیقات خود را انجام دهید و نوع دوربین مناسب را برای بخشی از خانه خود که می خواهید ایمن کنید انتخاب کنید.

همچنین مطمئن شوید که دوربین‌هایی با ویژگی‌هایی خریداری می‌کنید که نیازهای خاص را برآورده می‌کنند، خواه این رتبه بندی ضد آب و هوا برای دوربین در حیاط خلوت باشد یا قابلیت دید در شب برای گاراژ شما. با انتخاب های مناسب دوربین و مکان های استراتژیک، می توانید یک راه حل امنیتی سفارشی برای فضای خود ایجاد کنید. فروشگاه فارس کالا مرکز خرید لوازم جانبی موبایل و تبلت با بهترین قیمت می باشد. برای خرید و بهرمندی از تخفیفات شگفت انگیز آن به وب سایت فارس کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا