logo

گوشی وان‌پلاس 3T به رم 8 گیگابایتی مجهز می‌شود!

حتما می‌دانید که لقب “قاتل پرچمداران” یا همان “Flagship Killer” لقبی است که شرکت چینی وان‌پلاس (OnePlus) از آن به منظور معرفی یک سری خاص از گوشی‌های هوشمند خود استفاده می‌کند. سری گوشی‌های وان‌پلاس این لقب را یدک می‌کشند و حال نسخه جدید این سری از گوشی‌ها با نام اختصاصی “وان‌پلاس T3” یا “OnePlus T3” در راه است. گوشی هوشمند وان‌پلاس T3 قرار است قاتل پرچمداران اندرویدی سال 2017 باشد. با فارس کالا همراه باشید.

سری گوشی‌های هوشمند وان‌پلاس گوشی‌های بسیار محبوبی هستند که کیفیت ساخت خوب، بستر سخت افزاری بسیار قدرتمند و قیمت نسبتا مناسبی را ارائه می‌کنند. شرکت چینی وان‌پلاس برای این سری از محصولات خود لقب “قاتل پرچمدار” یا “Flagship Killer” را در نظر گرفته است. گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 آخرین قاتل پرچمداری بود که سال گذشته از سوی شرکت وان‌پلاس معرفی شد. این گوشی هوشمند در واقع قاتل پرچمداران اندرویدی سال 2016 بود!

حال به نظر می‌رسد که در آینده نزدیک شاهد معرفی نسخه جدید سری گوشی‌های وان‌پلاس خواهیم بود. به بیان دیگر به زودی قاتل پرچمداران سال 2017 از سوی شرکت وان‌پلاس معرفی می‌شود. این گوشی هوشمند وان‌پلاس T3 نام داشته و به احتمال زیاد در روز پانزدهم ماه نوامبر یعنی تنها 3 روز دیگر از آن رونمایی می‌شود.

گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 که پرچمدار سال 2016 شرکت وان‌پلاس بود از رمی 6 گیگابایتی بهره می‌برد. صفحه نمایش اپتیک آمولد (Optic AMOLED) 5.5 اینچی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی، تراشه اسنپدراگون 820 کوالکام و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برخی دیگر از مشخصات فنی گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 محسوب می‌شوند. حال که نوبت که معرفی گوشی وان‌پلاس T3 رسیده، توجه بسیاری از افراد به سمت و سوی مشخصات فنی این محصول جلب شده است!

طبق تازه‌ترین گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا شرکت وان‌پلاس قصد دارد که گوشی هوشمند وان‌پلاس T3 یا بهتر بگوییم قاتل پرچمداران سال 2017 خود را به رمی 8 گیگابایتی مجهز کند! با توجه به تجهیز گوشی وان‌پلاس 3 به رم 6 گیگابایتی، مجهز شدن گوشی هوشمند وان‌پلاس T3 به رم 8 گیگابایتی چندان هم دور از انتظار به نظر نمی‌رسد. گفته می‌شود که شرکت وان‌پلاس گوشی هوشمند وان‌پلاس T3 را به قیمتی در حدود 479 دلار روانه بازار می‌کند.

1 275

پیش‌بینی شده که گوشی هوشمند وان‌پلاس T3 از نظر سبک طراحی و ظاهر تقریبا مشابه با گوشی هوشمند وان‌پلاس 3 طراحی شود. به احتمال زیاد، وان‌پلاس T3 به سیستم روی چیپ (SoC) اسنپدراگون 821 کوالکام مجهز می‌شود که در واقع نسخه ارتقاء یافته و قدرتمندتر تراشه اسنپدراگون 820 است. همچنین پیش‌بینی می‌شود که این گوشی هوشمند از پلتفرم دی‌دریم (DayDream) گوگل پشتیبانی کند.

یکی دیگر از نقاط قوت گوشی هوشمند وان‌پلاس T3 احتمالا مربوط به دوربین اصلی آن می‌شود. گفته شده که دوربین اصلی این گوشی از سنسوری 16 مگاپیکسلی و جدید تشکیل خواهد شد که عملکرد کم‌نظیری دارد. سیستم عامل پیش‌فرض نصب و راه‌اندازی شده در گوشی وان‌پلاس T3 هم بی‌شک سیستم عامل اندروید 7 نوقا است.

تجهیز دستگاه به اسکنر اثر انگشت و پورت اتصال یواس‌بی نوع سی (USB Type C) هم از دیگر ویژگی‌های قطعی این محصول به شمار می‌روند. به نظر شما گوشی هوشمند وان‌پلاس T3 با ارائه مشخصات فنی فوق و تجهیز به رم 8 گیگابایتی به واقع می‌تواند نقش یک قاتل پرچمدار برای محصولات برتر سال 2017 را ایفاء کند؟

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا