logo

راهنمای خرید قاب و کاور گوشی موبایل

راهنمای خرید قاب و کاور گوشی موبایل

مقدمه:

دغدغه هر کاربری این است که چگونه با بهترین لوازم جانبی از گوشی خود محافظت کند.هزینه خرید اسمارت فون ها امروزه بسیار بسیار افزایش یافته است.به علاوه هزینه تعمیر و تعویض قطعه گجت های هوشمند هم بسیار بیشتر شده است ؛ بنابراین عقل حکم می کند که از هر نظر به بهترین نحو از گوشی محافظت کنید.هر کاربری به محض خرید گوشی این سوال برایش پیش آمده است که چگونه می تواند بهترین قاب مناسب گوشی خود را تهیه کند؟در این مقاله سعی شده چند کاراکتر به کاربران معرفی شود تا راهنمای آن ها در خرید بهترین کاور و قاب گوشی موبایل شان باشد.

امروزه قاب ها تنها برای محافظت از گوشی های هوشمند نیستند. کاربران زیادی هستند که از گوشی های هوشمند استفاده می کنند،این موضوع یعنی اینکه سلیقه و نیاز هر کاربر با دیگری فرق می کند.بنابراین شرکت های طراح لوازم جانبی سعی بر این داشتند که در کنار کیفیت ساختاری بسیار خوب ، به ظاهر قاب نیز توجه کنند.

امروزه قاب ها با اکسسوری کاربران ست می شود؛زیبایی استایل گوشی بسته به نوع قابی است که کاربر استفاده می کند بنابراین تنوع در رنگ،طرح و حتی کیفیت قاب ها بسیار زیاد شده است.هر کاربری برای پیشگیری از هرگونه آسیب به بدنه گوشی موظف به استفاده از یک کاور با کیفیت است.بنابراین در این مقاله سعی شده بهترین برند های تولید کننده قاب محافظ ها معرفی شده و همچنین ویژگی های یک قاب با کیفیت عالی ذکر شده است.

معرفی ویژگی های بهترین قاب و انواع متریال ها:

ما برای اینکه بدانیم کدامیک از برند ها بهترین قاب ها را تولید می کنند ، نیاز به دانستن ویژگی هایی داریم که باعث کیفیت مطلوب و مشتری پسند یک قاب می شوند.هر قابی برای اینکه تبدیل به بهترین کاور محافظ شود.ابتدا باید از متریال با کیفیتی ساخته شده باشد ؛ تا ساختار با کیفیت آن در برابر ضربه ، فشار و خط و خش مقاومت بالایی داشته باشد.تضمین امنیت گوشی مهم ترین ویژگی یک قاب محافظ با کیفیت است.امروزه در کنار کیفیت و مقاومت ، به طراحی زیبا ، منحصر به فرد ، جذاب و کاربردی قاب هم توجه می شود.قاب خوب ، قابی است که برش بسیار دقیق و تمیزی در دور گوشی و محل دوربین ، اسپیکر و… داشته باشد.هم چنین هیچ گونه لکه ، رد چربی و اثر انگشتی را بر روی خود جا نگذارد.

امروزه تقریبا از هر متریالی در ساخت کاور ها استفاده می شود.از پارچه های کتان تا چرم های مختلف ، از انواع پلاستیک های منعطف و سخت ( TPU , PC و… ) تا سیلیکون ، فلز ( آلومینیوم و… ) و چوب همه و همه متریال هایی هستند که در طراحی کاور ها از آن ها استفاده شده است.هر جنسی ویژگی های مخصوص خود را دارد و هر کاربری قابی را انتخاب می کند که مورد پسندش قرار گرفته و به بهترین نحو نیاز او را برطرف کند. در ادامه به معرفی بهترین برند های تولید کننده قاب محافظ پرداخته شده است.

1-برند نیلکین ( Nillkin ):

هر کاربر گوشی که به دنبال تهیه بهترین لوازم جانبی مناسب گوشی خود است ؛ حتما اسم برند نیلکین را شنیده است.برند نیلکین ، از بهترین برند های طراح لوازم جانبی برای گوشی های هوشمند است.این برند به صورت تخصصی روی ساخت محافظ صفحه ، هندزفری بلوتوثی و انواع و اقسام لوازم جانبی هم کار می کند.به طور کلی تمامی محصولات این برند کیفیت عالی و ماندگاری بالایی دارند.به جرئت می توان گفت محصولات جانبی برند نیلکین در صدر بهترین لوازم جانبی بازار قرار دارند.کیفیت بسیار عالی ، طراحی زیبا و منحصر به فرد و دوام طولانی ، همه از ویژگی هایی است که یک قاب برند نیلکین یک جا دارد.بنابراین اگر درصدد خرید یک محصول با کیفیت فوق العاده هستید ؛ استفاده از محصولات این برند پیشنهاد می شود.برند نیلکین در ساخت اکثر کاور محافظ های خود از پلی کربنات ( pc ) استفاده می کند.انواع متریال های استفاده شده در طراحی لوازم جانبی این برند مقاومت فوق العاده ای در برابر ضربه ، فشار و آسیب به گوشی بر اثر هر چیزی مانند شوک دارند.

brand nillkin

2-برند اسپیگن ( Spigen ):

شرکت اسپیگن از جمله شرکت هایی است که تنها برای گوشی های پرچمدار کاور طراحی می کند.برای همین ممکن است قاب های این شرکت برای گوشی های رده پایین تر در دسترس نبوده و یا قابل قبول نباشند.برند اسپیگن همه نوع قابی با کاربرد های مختلف تولید می کند.قاب های دارای پاور بانک ، کاوری دارای محل قرار گیری کارت بارنکی و انواع کاور های ضخیم ، نازک و هیبریدی را تولید می کند.کاور هایی کاربردی که علاوه بر محافظت از گوشی و دادن استایل جذاب به آن به کاربر امکان استفاده از ویژگی های پر کاربرد خود را می دهد.بنابراین

spigen brand

3-برند اتوفوکوس ( Auto Focus ):

این برند اکثرا کاورهایی ساخته شده از TPU را به کاربران ارائه می دهد.کاور هایی طرح چرم که انعطاف پذیری بالایی دارند.این انعطاف پذیری هرگونه شوک وارده به گوشی ، مخصوصا لبه ها را دفع می کند.بنابراین می توان گفت از جمله بهترین کاور محافظ های موجود در بازار ، کاور محافظ های برند اتوفوکوس می باشد.این برند برای تمامی مدل ها و برند های گوشی های هوشمند کاور طراحی کرده است.

4-برند اپل ( Apple Leather Case ):

خود شرکت اپل برای مشتریان سخت گیر خود ، دست به طراحی کاوری زده است که کیفیت بسیار فوق العاده ای دارد. در ساخت این کاور ها از بهترین چرم استفاده شده است. چرمی مصنوعی که به مرور زمان پوست پوست نشده و از بین نمی رود.شرکت اپل ، در طراحی این کاور از یک منبع تغذیه 1900 میلی آمپری استفاده کرده است. هر کاربری در مواقع ضروری می تواند از این شارژ همراه به خوبی استفاده کند. سری کاور های چرمی اصلی شرکت اپل به خوبی از بدنه گوشی تا لبه های آن محافظت می کنند. هم چنین در مواقع ضروری می توانند گوشی شما را شارژ کنند.البته نا گفته نماند که برند های دیگر مانند سامسونگ هم کاور های اصلی و کاربردی را مناسب گوشی های خود طراحی می کنند.

جمع بندی:

گوشی های هوشمند ، گجت هایی هستند که با وجود آن ها دیگر یک کاربر نیازی به دستگاه های دیگر ندارد.در طول روز ، با تلفن همراه خود به راحتی می توانید تماس برقرار کرده ، ویدیو و عکس ذخیره کرده و هزاران کار مختلف انجام دهید.اما نکته مهم این است که این گجت های هوشمند طراحی ظاهری بسیار حساسی دارند.یعنی اینکه با کم ترین ضربه و فشار بدنه گوشی شما آسیب می بیند.بنابراین هر کاربری موظف به محافظت از بدنه گوشی خود است.در این مقاله سعی شد تا حدودی بهترین برند های سازنده لوازم جانبی به شما کاربران معرفی شود.تا هر کاربری با دید باز از بهترین برند ، بهترین محصول با بهترین کیفیت متریال و ساختاری را تهیه کند.

1 دیدگاه دربارهٔ «راهنمای خرید قاب و کاور گوشی موبایل»

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا