logo

بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ

بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ

مقدمه:

به مرور زمان با پیشرفت تکنولوژی ، طراحی گوشی های هوشمند ظریف تر و حساس تر شده است. اندازه آن ها افزایش یافته و ضخامت آن ها کاهش یافته است. بنابراین هر کاربر ، باید خود را موظف بداند که به محض خرید گوشی ، بهترین لوازم جانبی را مناسب گوشی خود تهیه کند. صفحه نمایشگر گوشی های هوشمند ، بیش از 50 درصد حجم گوشی و 70 درصد قیمت گوشی را شامل می شوند. بنابراین محافظت از آن ها بسیار مهم و ضروری می باشد. بنابراین باید راهکار ها و ویژگی های ، شناخت بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی ها را بدانیم. در این مقاله سعی شده ، به شما بهترین گلس و محافظ صفحه ها برای گوشی های سامسونگ معرفی شود.

هزینه تعویض صفحه نمایشگر گوشی های هوشمند بسیار بالاست.از طرفی این موضوع و از طرفی هم عدم اورجینال بودن اکثر صفحه نمایش های بازار ، باعث می شود تا کاربر تا جایی که امکان دارد از صفحه نمایش، حتی شکسته آن هم استفاده کند.اما همیشه گفته اند ، پیشگیری بهتر از درمان است.شما با خرید یک محافظ صفحه با کیفیت و با قیمت کم ، می توانید از صفحه نمایش بسیار گران خود محافظت کنید.نه صفحه نمایش آسیب دیده ، نه در لمس آن مشکلی ایجاد شده و نه با محافظت کامل ، مشکلی برای گوشی پیش می آید.

این مهم است که از محافظ صفحه استفاده کنیم ؛ اما نکته مهم تر ، استفاده از یک محصول با کیفیت ساختاری بالا می باشد.محصولی که درجه سختی بالایی داشته باشد و بتواند از صفحه نمایشگر گوشی شما به خوبی محافظت کند.در این مقاله بهترین برند های طراح و سازنده محافظ صفحه ها معرفی شده اند تا شما بهتر بتوانید محافظ صفحه مناسب گوشی خود را انتخاب کنید.

انواع محافظ صفحه ها و ویژگی های آن ها:

محافظ صفحه های فراوانی در بازار وجود دارند که هرکدام ویژگی های مخصوص و منحصر به فردی دارند. بنابراین برای خرید بهترین محصول ، ما باید ویژگی های گلس ها را بدانیم.همیشه یادتان باشد که خریدن گرانترین محصول ، به معنی بهترین محصول نیست و ارزان بودن قیمت یک محصول هم ، نشانه بی کیفیتی آن نیست.شما باید بدانید که در کنار محافظت از صفحه ، به چه چیز دیگری نیاز دارید و بنا بر نیاز و یا حتی سلیقه خود ، محصول مد نظر خود را تهیه کنید.

تمامی گلس ها بر اساس اندازه ، به دو دسته تمام صفحه و معمولی دسته بندی می شوند.محافظ صفحه هایی که تمامی نقاط صفحه تا لبه های دور را میگیرند و محافظ صفحه هایی که مقدار بسیار کمی از هر طرف خالی می گذارند. گلس های فول چسب هم دو نوع دارند.یکی تمام چسب است ، که کاملا پشت گلس خاصیت چسبندگی دارد.یکی هم دور چسب است که وسط صفحه خاصیت چسبندکی ندارد.

در ادامه به معرفی گلس ها و ویژگی های منحصر به فرد آن ها پرداخته شده است:

1-گلس های TG ( شیشه های حرارت دیده ):

این محافظ صفحه ها ، ضد بازتاب نور بوده و به خوبی می توان زیر نور مستقیم هم از آن ها استفاده کرد.به علاوه اینکه ، نسبت به محافظ صفحه های TPU و PET کیفیت بهتری دارند.روی این محافظ صفحه ها ، لایه های ضد چربی هم قرار داده شده است و رد اثر انگشت و لکه روی آن ها باقی نمی ماند.با استفاده از این گلس ها، احتمال آسیب دیدن صفحه نمایش به شدت کاهش می یابد.

2-گلس های سرامیکی:

این نوع گلس ها کاملا انعطاف پذیر بوده و اصلا نمیشکنند و در برابر ضربه و فشار مقاومت بسیار خوبی دارند. انعطاف پذیری آن ها به حدی است که می توان گلس را خم کرد و دو سر آن را به هم رساند.اما نکته مهم این است که به دلیل مواد پلاستیکی و لاستیکی به کار رفته در طراحی این محصول ، کوچک ترین خط و خش روی آن باقی می ماند.

بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ
بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ

3-گلس های UV:

این نوع گلس ها درجه سختی بسیار بالایی دارند و بیشتر برای گوشی های Edge کاربرد دارند.چرا که چسب مایع و چراغ UV ، به قدری استحکام روی صفحه ایجاد می کنند که از لبه های خمیده محافظ صفحه بلند نمی شود. این محافظ صفحه ها ، به خوبی می توانند در برابر هر گونه ضربه و خط و خشی ، از صفحه نمایش گوشی شما محافظت کنند.

بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ
بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ

4-گلس های مات:

گلس های مات پوششی با همین فناوری ( مات کنندگی ) روی خود دارند که به هیچ عنوان ، نور خورشید و نور مستقیم را بازتاب نمی دهد.بنابراین زیر نور مستقیم هم می توانید از گلس استفاده کنید.ضمن این موضوع ، هیچ لکه و رد چربی یا اثر انگشتی روی محافظ صفحه باقی نمانده و گلس به راحتی تمیز می شود. در کنار این ویژگی ها ، این گلس ها ساختار مقاومی هم دارند که در برابر ضربه و خط و خش از صفحه به خوبی محافظت می کنند.

بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ
بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ

5-گلس های پرایوسی:

شاید برای شما هم اتفاق افتاده باشد که در مکان های شلوغ ، احساس کرده اید که کسی صفحه نمایش گوشی شما را نگاه می کند.این می تواند در حال نمایش اطلاعات شخصی و مهم شما مانند رمز دوم کارت بانکی مشکل باشد. چرا که ممکن است این اطلاعات دزدیده شود.اگر میخواهید صفحه نمایش گوشی شما ، از کناره ها دید نداشته باشد و تنها خودتان ، از روبرو بتوانید گوشی را نگاه کنید.باید از گلس محافظ های حریم شخصی استفاده کنید.محافظ صفحه هایی که در عین محافظت و مقاومت عالی ، باعث می شوند تنها کاربر بتواند صفحه را مشاهده کند.

بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ
بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ

1-برند نیلکین ( CP+ Max , H+ Pro و… ):

شاید بتوان بهترین محافظ صفحه های موجود در بازار را ، محافظ صفحه های برند نیلکین در نظر گرفت.محافظ صفحه هایی با درجه سختی واقعی 9H که به خوبی از صفحه نمایش گوشی شما محافظت می کنند.برش محافظ صفحه های برند نیلکین ، با فناوری CNC است که کاملا دقیق و تمیز به اندازه گوشی می باشد.حتی محل اسپیکر و دوربین هم روی محافظ صفحه دقیق و تمیز برش خورده است.برند نیلکین مدل های مختلفی از محافظ صفحه ها را طراحی و ساخته است تا کاربران به راحتی محصول مورد نیاز و مورد پسند خود را تهیه کنند.

بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ
بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ

گلس CP+ Max:

این گلس ساختاری 5 لایه دارد که کلا 0.1 میلی متر ضخامت دارد.لایه هایی که هرکدام ویژگی های مخصوص خود را دارند که جمع آن ها گلس CP+ Max نیلکین را به یکی از بهترین محافظ صفحه های بازار بدل کرده است.

  • لایه ای برای چربی گریزی و عدم جذب لکه و چربی و رد اثر انگشت
  • لایه ای از جنس شیشه حرارت دیده و مقاوم در برابر خط و خش و ضربه
  • لایه مقاوم در برابر ضربات و شوک های وارده به صفحه
  • لایه ای برای عدم بازتاب نور و اشعات مضر برای چشم
  • لایه ای سیلیکونی برای عدم ایجاد حباب زیر گلس و امنیت بیشتر دربرابر ضربه و بازتاب تشعشعات فرابنفش

گلس های CP+ Max کاملا تمامی نقاط صفحه را پوشش داده و تمام چسب نیز هستند.حتی اکر لبه گوشی شما Edge باشد هم می تواند از لبه های به خوب محافظت کند و از روی آن ها بلند نمی شود.به علاوه اینکه به هیچ عنوان از وضوح ، شفافیت و کیفیت لمس صفحه شما نمی کاهد.

گلس H , H+ , H+ Pro:

از چهار لایه شیشه حرارت دیده جهت مقاومت در برابر خط و خش و ضربه ، یک لایه ضد چربی و لکه ، یک لایه پلاستیکی برای عدم تکه تکه شدن گلس با شوک و ضربه و یک لایه سیلیکونی برای عدم بازتاب نور و اشعه UV ساخته شده است.ضخامت این گلس حدودا 0.2 میلی متر میباشد.دربرابر ضربه و خط و خش به خوبی از صفحه محافظت می کند و به هیچ عنوان ، وضوح و شفافیت صفحه نمایش را پایین نمی آورد.اگر می خواهید از گلس با کیفیتی استفاده کنید.استفاده از این محافظ صفحه های برند نیلکین می تواند گزینه خوبی برای شما باشد.

2-برند بوف ( Buff ):

برند بوف از جمله برند های پیشتاز در زمینه طراحی و ساخت انواع محافظ صفحه های باکیفیت می باشد.گلس های 5D این برند ، از بهترین گلس محافظ های موجود برای گوشی های هوشمند و حساس نسل جدید هستند.چرا که مقاومت بسیار خوبی دارند و با استفاده از آن ها ، هیچ آسیبی به صفحه نمایش نمی رسد.در اصطلاح به محافظ صفحه هایی که لبه های کناری و بالایی خمیده را پوشش می دهند گلس های 5D می گویند.

بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ
بهترین گلس و محافظ صفحه برای گوشی های سامسونگ

محافظ صفحه این برند ، دارای درجه سختی 9H می باشد.درجه سختی 9H واقعی که بالاترین درجه سختی در تمامی محافظ صفحه های موجود است.براق بوده و ضخامتی در حدود 0.18 میلی متر دارد.دارای شفافیت 99 درصد بوده و از وضوح و کیفیت صفحه نمایشگر شما نمی کاهد.لبه های این محافظ صفحه بسیار دقیق ، تمیز و ظریف برش خورده اند.بنابراین اصلا نگران ناسازگاری گلس روی صفحه نیز نباشید ؛ چون حتی در محل دوربین و اسپیکر هم برش تمیزی دارند.شما با استفاده از گلس بوف که دارای قابلیت آنتی رفلکس می باشد ، زیر نور مستقیم هم می توانید با صفحه کار کنید.

جمع بندی:

در این مقاله تلاش شد تا به کامل ترین صورت،ویژگی های محافظ صفحه های مختلف به شما توضیح داده شود. توضیحاتی که هر کدام ، راهکار و راهنمایی خوبی برای خرید بهترین گلس و محافظ صفحه ، برای گوشی های سامسونگ می باشد.هرکاربری تمام تلاش خود را می کند تا از گوشی ، مخصوصا صفحه نمایش آن محافظت کند. همه هم می دانیم که هزینه تعویض صفحه نمایشگر ها بسیار بالاست.بنابراین هر کاربر باید تمام تلاش خود را بکند که به هیچ عنوان ، به صفحه آسیب نرسد.چون همین آسیب ممکن است به کل گوشی آسیب برساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا