logo

تصاویر هوآوی میت 8 با دوربین دوگانه لو رفت

قطعا سری میت (Mate) یکی از اعضای مهم خانواده پرچمداران شرکت هوآوی هستند. محصولی که در ابتدا با تمرکز بر روی نمایشگر و باتری قدرتمند عرضه شد و تاکنون توانسته است بهبودهای زیادی را در زمینه طراحی و سخت‎افزار شاهد باشد. اما از عرضه آخرین محصول سری میت حدود یک سال گذشته است و با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل بعدی این سری اخبار و شایعات بیشتری نیز پیرامون آن به بیرون درز می‎کند.

حدود چهار ماه پیش گزارشی مبنی بر استفاده دوربین دوگانه با لنز 20 مگاپیکسلی در میت 9 منتشر شد. طبق تصاویر جدیدی که احتمال می‎رود مربوط به این محصول باشند می‎توان وجود دوربین دوگانه را تایید کرد ولی هنوز نمی‎توان نظر قطعی درباره سنسور لنز داد.

Huawei-Mate-9-1

طراحی دوربین دوگانه کمی با پرچمدار اصلی هوآوی یعنی P9 متفاوت است. به جای قرار گرفتن دو لنز در کنار هم شاهد دو لنز در بالا و پایین یک دیگر هستیم که در مرکز قسمت پشتی قرار گرفته‎اند. هم‎چنین شاهد سنسور فوکوس خودکار لیزری و فلش‎ ال‎ای‎دی در دو طرف لنزها هستیم. در تصاویر منتشر شده می‎توان سنسور اثر انگشت در پایین دوربین و پورت یو‎اس‎بی نسخه C را نیز مشاهده کرد.

Huawei-Mate-9-2

با مقایسه تصاویر منتشر شده می‎توان گفت اندازه صفحه نمایش میت 9 حدود 5.9 اینچ خواهد بود. انتظار می‎رود هوآوی محصول جدید خود را دو یا سه ماه دیگر معرفی کند و به صورت پیش فرض از سیستم عامل اندروید نسخه 7.0 (نوقا) بهره ببرد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا