دسته بندی محصولات
بستن

شرایط برگشت کالا

شرایط کالاهایی که قابلیت بازگشت دارند:

برخی از محصولات مثل کیف، قاب، محافظ های صفحه نمایش معمولی و شیشه ای و کلیه کالا های مصرفی و غیر برقی و نظایر آن که در آنها صحت کالا در هنگام تحویل به مشتری شرط است، شامل گارانتی اصالت و سلامت فیزیکی هستند
درصورتی که محصول خریداری شده دارای ایراد فیزیکی میباشد، سریعا مشکل را به بخش پشتیبانی فارس کالا با شماره تماس 02166130676 از ساعت 9 صبح الی 19 و یا شماره 09212006159 به صورت 24 ساعته از طریق تماس و یا پیامک و یا پیام رسان ایتا اطلاع دهید تا مشکل شما بررسی و در اسرع وقت رفع گردد.
محصولاتی که به صورت مستقل دارای گارانتی بلند مدت هستند، تنها تا 7 روز اول قابل برگشت به فروشگاه فارس کالا میباشند و پس از آن در صورت بروز هر گونه اشکال باید به شرکت گارانتی کننده ارسال شوند. فارس کالا در قبال گارانتی محصولات هیچ گونه مسئولیتی بر عهده نخواهد گرفت.

شرایط برای ارسال کالا :

در صورت بروز هر گونه مشکل با پشتیبانی فارس کالا تماس گرفته و مورد را اطلاع دهید تا در اسرع وقت بررسی و مشکل شما رفع گردد در صورت نیاز به بازگشت کالا هماهنگی های لازم از طریق پشتیبانی فروشگاه انجام میشود .
پس از پذیرش کالا کارشناسان فارس کالا حداکثر طی 48 ساعت کاری نتیجه تست را به مشتری اعلام میکنند و در صورتی که نیاز به استرداد وجه باشد حداکثر تا 48 ساعت کاری مبلغ یه حساب مشتری واریز میگردد.

هزینه های ارسال چکونه محاسبه خواهد شد؟
اگر ایراد فنی، وجود مغایرت فنی یا فیزیکی یا آسیب دیدگی ظاهری، مورد تایید کارشناسان خدمات پس از فروش فارس کالا باشد، هزینه‌های بازگشت و  ارسال مجدد کالا به عهده فارس کالا می باشد
برای واریز هزینه پست به حساب مشتری، قبض پستی با مهر شرکت پست باید همراه کالا به فارس کالا ارسال شود.
در صورت ثبت سفارش اشتباه امکان تعویض کالا به مدت 7 روز کاری وجود دارد ( در صورتی که اشتباه خرید از سمت کاربر باشد هزینه ارسال و بازگشت کالا برعهده کاربر میباشد )
تذکر 1 : در صورت انصراف از خرید قبل از ارسال کالا از انبار فارس کالا باید اطلاع دهید زیرا در صورتی که کالا تحویل اداره پست شده باشد امکان استراد کالای تحویل شده به اداره پست وجود ندارد و پس از تحویل کالا به کاربر میتواند اقدام به بازگشت کالا کند
تذکر 2 : چنانچه سفارش خود را به اشتباه ثبت کرده اید قبل از ارسال کالا با تماس به بخش پشتبانی میتوانید فاکتور خود را اصلاح نمایید. ( هنگام ثبت سفارش به نام کالا ، توضیحات و تصویر کالا توجه نمایید همچنین در بخش پایانی و نهایی ثبت سفارش مجدد فاکتور خود را بررسی نمایید)
تذکر 3 : در صورت ثبت سفارش و دریافت کالا چنانچه دقیقا همان کالا ارسال و کالای ارسالی کاملا صحیح و بدون هیچ ایراد و نقص تحویل شود در صورت فک پلمپ کالا ، نقص در پک بسته بندی کالا امکان مرجوع کردن کالا وجود ندارد .

تذکر 4 : در صورتی که اقدام به خرید قطعات مانند درب پشت ، تاچ ، ال سی دی و … از فروشگاه کردید و به هیچ عنوان مرجوعی و یا تعویض ندارد.

بستن
ورود / ثبت نام

شماره خود را اشتباه وارد کرده اید ؟