قوانین وب سایت
مشتریان و کاربران گرامی لطفا به موارد زیر جهت ارائه ی خدمات بهینه از فارس کالا توجه فرمایید.
در ابتدا باید بگوییم ثبت سفارش در فارس کالا به معنی پذیرفتن تمام شرایط و ضوابط فارس کالا می باشد. در صورت تغییر در قوانین و مقررات سایت استفاده مستمر از خدمات و ثبت سفارش در هر زمان به منزله قبول شرایط ذکر شده در این صفحه در همان زمان میباشد.
۱حفظ حریم شخصی کاربران:
لازم به ذکر است تمام ویدئوهای اموزشی ,گرافیک و لوگو و… جزئی از اموال فارس کالا می باشد و هر گونه استفاده از ان منوط به اخذ مجوز کتبی می باشد و در غیر اینصورت پیگرد قانونی خواهد داشت.
همانطور که می دانید اطلاعاتی در در طی فرآیند ثبت نام و خرید جهت انجام فروش آنلاین کالا و خدمات لازم و ضروری است. فارس کالا به اطلاعات شخصی که در سایت ثبت شده احترام گذاشته و از آن محافظت خواهد کرد و در این راستا تکنولوژی خود را جهت حراست هر چه بهتر از اطلاعات شخصی مشتریان فارس کالا توسعه خواهیم داد. قابل ذکر است که فارس کالا با اطلاعات وارد شده توسط مشتریان ارتباط برقرار کرده و در صورت بروز مشکلات در فرآیند خرید و تحویل سفارش ممکن است فارس کالا از این طریق اقدام به ایجاد تماس تلفنی، پیام کوتاه، پیام رسانی شبکههای ارتباطی مجازی، ایمیل و دیگر کانالهای ارتباطی نماید.
۲ثبت و پردازش و ارسال سفارش:
کاربران باید هنگام سفارش کالای مورد نظر خود فرم سفارش را با اطلاعات صحیح و به طور کامل تکمیل کنند در غیر اینصورت سفارش قابل پیگیری و تحویل نخواهد بود.
کاربران و مشتریان گرامی باید توجه داشته باشند که فارس کالا مجاز می باشد تا بدون اطلاع قبلی نسبت به توقف سفارش گیری جدید اقدام کرده و فروش خود را متوقف کند.بعد از ثبت سفارش مشتریان عملیات پردازش توسط بخش بسته بندی و ارسال کالا صورت می گیرید و سفارشات به محض آمادهسازی ارسال میشوند و اگر ارسالی از طریق پست انجام شود کد رهگیری هم در اختیار شما قرار میگیرد.قابل ذکر است که در صورت بروز اتفاق پیشبینینشده و یا ناهماهنگی در بخش ارسال فارس کالا میتواند سفارش را لغو کرده و به شما اطلاع دهد و ظرف حداکثر 48 ساعت تمام مبلغ شما بدون هیچ ضرر و زیانی به شما بازگردانده میشود.
تذکر: در صورتی که بعد از خرید و قبل از ارسال بسته از خرید خود منصرف شده و یا بعد از ثبت سفارش متوجه شدید که سفارش خود را به اشتباه ثبت کرده اید ، امکان تغییر کالا وجود دارد ، در صورت نیاز به عودت وجه ، 10 درصد ازکل مبلغ به دلیل اخذ مالیات از کالای فروخته شده از کل مبلغ واریز شده کسر و مابقی به حساب کاربر واریز میشود .
۳زمان و تحویل سفارشات:
مشتریان گرامی بعد از ثبت سفارش توسط خود شما سفارشات در اسرع وقت با توجه به شهر شما طبق روال زیر ارسال می شود:
سفارشات در شهر تهران از طریق پیک موتوری با توجه به زمان تحویل کالا در هنگام ثبت سفارش قابل انتخاب بوده و هزینهی ارسال کالا هم به طور کامل درج شده است.
قابل ذکر است که ارسال سریع هم که در حال حاضر تنها برای شهر تهران فعال است که شما بعد از ثبت سفارش و تماس با قسمت پشتیبانی و اعلام شماره سفارش، بسته شما از طریق شرکت های لجستیک حمل و نقل مانند الوپیک ، اسنپ باکس و … به آدرس اعلام شده ارسال می گردد و هزینه ارسال با توجه به مسافت و میزان مبلغ درخواستی پیک بر عهدهی شماست و در مقصد توسط شما پرداخت میشود
ارسال سفارشات غیر شهر تهران هم از دو روش زیر انجام می شود :
- از طریق تیپاکس: در کمتر از 48 ساعت پس از ارسال ، بسته به دست شما میرسد.
- از طریق پست پیشتاز: در 3 الی 5 روز کاری پس از ارسال ، بسته تحویل شما میشود .
۴خسارت در هنگام حمل و نقل:
فارس کالا در تلاش می باشد تا تمام اجناس در نهایت صحت و سلامت به دست مشتریان در سراسر کشور برسد. در صورت وجود هرگونه مشکل و خرابی در بستهبندی محصول، از تحویل گرفتن سفارش خودداری کنید تا سفارش به فارس کالا بازگردانده شود. صدمات در هنگام حمل و نقل به عهده شرکت مرسولی است. تمامی محصولات در نهایت صحت و سلامت به دست شما خواهند رسید.
در صورتی که کالایی که به دست شما رسیده است در حمل و نقل آسیب دیده باشد با تماس با پشتیبانی سایت (02166130676 ) همکاران بخش پشتیبانی مشکل شما را بررسی و در اسرع نسبت به رفع آن اقدام خواهند کرد .
۵نحوه ی پیگیری سفارشات :
مشتریان گرامی بعد از ثبت سفارش خود ، شماره فاکتوری به شما نمایش خواهد داد که می توانید در قسمت پیگیری سفارشات با وارد کردن شماره سفارش و شماره تماس وارد شده در هنگام ثبت سفارش از از آخرین وضعیت سفارش خود مطلع شوید .
۶همچنین برای اطلاع از وضعیت بسته :
شهر تهران : کافیست تماس بگیرید و شماره سفارش خودتان را اعلام کنید تا آخرین وضعیت سفارش به شما اعلام شود.
شهر های غیر تهران : کد رهگیری مرسولات پستی که از طریق پیامک برای شما ارسال میشود را در وبسایت سازمان پست وارد کنید تا محل دقیق مرسوله به شما اعلام میشود. آدرس newtracking.post.ir را وارد کنید و با ثبت کد رهگیری این اطلاعات را به دست آورید.
۷محتوا:
فارس کالا تمام تلاش خود را میکند تا محتوای سایت به بهترین نحو عرضه شود ولی همواره نقص ها و ایرادهایی وجود دارند که امیدواریم با لطف خدا در برطرف کردن آنها موفق باشیم.
ضمنا تمام سرویس ها و محتوای فارس کالا هر آنگونه که هست ارائه میشوند و فارس کالا هیچگونه مسئولیتی در قبال تاخیر یا عدم کارکرد سایت که میتواند ناشی از عوامل طبیعی ,نیروی انسانی ,مشکلات اینترنت ,خرابی تجهیزات کامپیوتری , مخابرات و… باشد را برعهده ندارد.
۸قوه قهریه:
در صورت بروز هرگونه قوه قهریه ، فارس کالا هیچگونه مسئولیتی نخواهد داشت.
۹سیاست قیمت گذاری در فارس کالا:
قیمت گذاری بر روی اجناس در فارس کالا منطبق با بازار بوده و قیمت معرفی شده از سوی تولید کننده برای مصرف کننده می باشد و با توجه به همین قیمت اجناس در فارس کالا به فروش میرسند.
لازم به ذکر است که اگر کالایی پس از ثبت سفارش شامل کاهش قیمت شود ,سفارش به روز رسانی شده و قیمت جدید اعمال میشود.قیمت کلیه ی محصولات با احتساب مالیات بر ارزش افزوده است و مشتری مبلغ جداگانه ای بابت مالیات و عوارض ارزش افزوده پرداخت نمیکند و هزینه های بسته بندی ,ارسالو بیمه ی حمل کالا بسته به شرایط سفارش که در فرم سبد خرید اطلاع رسانی میشود,ممکن است جداگانه محاسبه شود.
۱۰نمایندگی فروش :
فروشگاه فارس کالا نمایندگی دیگری ندارد و تمام خدمات و محصولات فارس کالا از طریق همین وبسایت ارائه میشود.
۱۱شرایط بازگشت کالا:
برای مشاهده شرایط بازگشت کالا
کلیک کنید.
در پایان فارس کالا خود را ملزم به انجام تمام تعهدات ذکر شده میداند.لطفا در صورت مشاهده ی هر گونه تخلف مراتب را از طریق کانال های ارتباطی ذکر شده مطلع کنید.