logo

بهترین شارژرها و پاوربانک های قابل حمل سال 2024

بهترین شارژرها و پاوربانک های قابل حمل سال 2024

آیا تلفن، تبلت یا لپ‌ تاپ شما معمولاً قبل از پایان روز در ناحیه قرمز باتری قرار دارد؟ خوشبختانه باتری های قابل حمل شخص ثالث در اندازه ها و ظرفیت های مختلف موجود هستند. برخی از پاوربانک‌ ها شارژ سریع، شارژ بی‌ سیم، کابل‌های داخلی، آداپتورهای متناوب AC و چراغ قوه و حتی امکان راه‌اندازی سریع خودرو را ارائه می‌کنند. صرف‌نظر از بودجه‌تان، می‌توانید شارژر قابل حملی پیدا کنید که وقتی نماد باتری شروع به قرمز شدن می‌کند، دستگاه شما را فعال نگه می‌دارد. اما با وجود گزینه های بسیار زیاد، چگونه می دانید کدام یک برای شما مناسب است؟ در ادامه با فارس کالا همراه شوید و به دنبال آن مهم‌ترین نکاتی که باید در حین خرید در نظر بگیرید.

بهترین برای Power On the Go
چرا ما آن را انتخاب کردیم

Power On the Go
 

ظرفیت باتری بسیار مناسب است، اما گاهی اوقات شما به یک دستگاه کوچک نیاز دارید که بتوانید آن را بدون کوله پشتی حمل کنید. پاور بانک 5200 میلی آمپر ساعتی Anker 321 کاملاً با این نیاز مطابقت دارد، به خصوص به این دلیل که هر دو پورت USB-A و USB-C را ارائه می دهد. این برای افرادی که بیشتر به حمل و نقل اهمیت می دهند تا ظرفیت ایده آل است. گوشی شما را چندین بار شارژ نمی‌ کند، اما همچنان می‌ تواند یک روز طولانی را پشت سر بگذارد.

بهترین برای لپ تاپ
چرا ما آن را انتخاب کردیم

Anker 737
 

Anker 737 دارای توان خروجی 140 وات است که به این معنی است که می تواند دستگاه های بزرگتر و پرقدرت تر مانند لپ تاپ را به همان راحتی شارژ کند که می تواند یک تلفن یا تبلت را شارژ کند. این برای چه کسی مناسب است؟ اگر اغلب نیاز به شارژ لپ‌ تاپ دارید، زمانی که نزدیک پریز نیستید، این باتری 24000 میلی‌آمپری پشتیبان می‌تواند سطح استرس شما را کاهش دهد و در عین حال شارژ باتری شما را افزایش دهد. گران‌تر از سایر گزینه‌های موجود در این لیست است، بنابراین افرادی که تمایل دارند دستگاه‌های کوچک‌تری مانند تلفن‌ها یا تبلت‌ها را شارژ کنند، گزینه‌های مقرون به صرفه‌تری را انتخاب می‌کنند.

Anker PowerCore Slim 10K PD
چرا ما آن را انتخاب کردیم

Anker PowerCore Slim 10K PD
 

Anker PowerCore Slim 10K PD ویژگی های سطح بالایی مانند Power Delivery برای شارژ سریع و همچنین هر دو نوع پورت USB را با قیمت مناسب ارائه می دهد. این شارژر 10000 میلی آمپر ساعتی بالاترین ظرفیت را ندارد، اما برای افرادی که فقط به اندکی انرژی اضافی در طول روز نیاز دارند و حوصله سرعت شارژ پایین را ندارند، مناسب است.

پاور بانک بی‌سیم مغناطیسی Belkin BoostCharge 5K + پایه
چرا ما آن را انتخاب کردیم

Belkin BoostCharge 5K
 

بسته باتری MagSafe اپل دیگر در دسترس نیست، اما پاوربانک بی‌سیم مغناطیسی BoostCharge بلکین با ظرفیت 5000 میلی‌آمپر ساعت به همین راحتی به آیفون شما متصل می‌شود. این باتری سازگار با MagSafe سرعت شارژ بی‌سیم تا 7.5 وات را ارائه می‌ کند، حجم زیادی را اضافه نمی‌ کند و حتی دارای یک پایه داخلی دستی برای پشتیبانی از تلفن شما است. اگر می‌خواهید آیفون خود را در حال حرکت بدون سیم شارژ کنید، پاوربانک بی‌سیم مغناطیسی Belkin BoostCharge می‌تواند شما را در طول روز راهنمایی کند. سایر باتری های قابل حمل موجود در این لیست می توانند سطح انرژی تلفن شما را طولانی تر نگه دارند، اما هیچ کدام به این راحتی نیستند.

شارژر قابل حمل Nimble Champ
چرا ما آن را انتخاب کردیم

Nimble Champ با باتری 10000 میلی آمپر ساعتی، دو خروجی USB-C PD 20 واتی برای شارژ همزمان دو دستگاه و پنج گزینه رنگی، راحتی و قابلیت حمل را در یک بسته جذاب ارائه می دهد. Nimble همچنین می گوید که از 90٪ پلاستیک بازیافتی تایید شده ساخته شده است که یک امتیاز مثبت برای جمعیت آگاه به محیط زیست است. این شارژر ممکن است بالاترین ظرفیت یا سریع ترین سرعت شارژ را نداشته باشد، اما باید انرژی کافی برای گذراندن طولانی ترین روز را برای شما فراهم کند. اندازه کوچک، بند روشن و رنگ های جذاب آن را بسیار شیک کرده است.

بادوام ترین
چرا ما آن را انتخاب کردیم

بسیاری از مردم Otterbox را به خاطر قاب گوشی بادوامش می شناسند، اما این شرکت اکنون این تخصص را به دنیای پاوربانک ها می آورد. پاوربانک شارژر سریع Otterbox علاوه بر کیفیت ساخت قوی، تمام ویژگی های کلیدی مورد نیاز شما مانند شارژ سریع با PD، هر دو نوع پورت USB و چندین گزینه برای ظرفیت باتری (5000 میلی آمپر ساعت، 10000 میلی آمپر ساعت، 15000 میلی آمپر ساعت) را دارد. و 20000 میلی آمپر ساعت). این برای چه کسی مناسب است؟  اگر هنگام مسافرت یا رفت و آمد نگران آسیب رساندن به باتری پشتیبان خود هستید، این یکی از مطمئن ترین شرط ها است. همچنین دارای ضمانت مادام العمر محدود است.

پایه شارژر بی سیم Statechi Duo
چرا ما آن را انتخاب کردیم

Satechi Duo
 

پایه شارژر بی‌ سیم Statechi Duo تاشو و قابل حمل به شما امکان می‌دهد تلفن و ایرپادهای خود را همزمان بدون سیم از طریق باتری 10000 میلی‌آمپر ساعتی خود شارژ کنید. حتی یک پورت USB-C 18 واتی اضافی در پشت برای اتصال دستگاه سوم به طور همزمان وجود دارد. فقط به خاطر داشته باشید که نرخ شارژ بی سیم به 10 وات می رسد و استفاده از باتری با چندین دستگاه باعث کاهش سرعت شارژ در تمام خروجی ها می شود. اگر از راحتی شارژ بی سیم لذت می برید و باید چندین دستگاه را در حال حرکت نگه دارید، این باتری Statechi بسیار منطقی است. یک پایه داخلی به شما امکان می دهد در حین شارژ شدن تلفن خود به استفاده از آن ادامه دهید، که به جلوگیری از خرابی کمک می کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا