logo

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در مقابل اس 23 اولترا

هر بار که یک سازنده تلفن یک گوشی جدید منتشر می کند، خوب است که بررسی کنیم که چقدر بهتر از مدل قبلی است. گلکسی اس 23 اولترا سال گذشته، به لطف چینش دوربین چهارگانه عالی مدت‌ها عنوان بهترین تلفن را در اختیار داشت، بنابراین شکست دادن آن دستگاه بسیار مهم خواهد بود.

با این حال، در گلکسی اس 24 اولترا، به نظر می رسد سامسونگ بیشتر بر ویژگی های هوش مصنوعی تمرکز کرده است تا آخرین پرچمدار خود را متمایز کند.

4 18

سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در مقابل اس 23 اولترا

در بررسی سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا، این قابلیت‌های هوش مصنوعی مطمئناً قانع‌کننده به نظر می‌رسند، اما بزرگ‌ترین بحث‌ها حول تصمیم این شرکت برای کنار گذاشتن دوربین اپتیکال 10 برابری S23 Ultra و لنز زوم 5 برابری کوتاه‌تر متمرکز است.

اما آیا این کاهش رتبه است؟ یا اینکه هوش مصنوعی و تکنیک های جدید پردازش تصویر می توانند این شکاف را برطرف کنند. من در این مقاله از فارس کالا ضمن مقایسه Galaxy S24 Ultra و Galaxy S23 Ultra به آن پاسخ خواهم داد.

همچنین نحوه رقابت این دو تلفن پرچمدار اندرویدی در زمینه هایی مانند نرم افزار، عمر باتری، نمایشگر و موارد دیگر را بررسی خواهم کرد.

Samsung Galaxy S24 Ultra در مقابل S23 Ultra: قیمت و در دسترس بودن

گلکسی اس 24 اولترا در 31 ژانویه 2024 عرضه شد، در حالی که گلکسی اس 23 اولترا سال گذشته در 17 فوریه 2023 عرضه شد. هر دو گوشی را می توان از طریق سایت سامسونگ و سایر کانال های خرده فروشی خریداری کرد.

اخیرا شاهد افزایش قیمت در سایر گوشی‌های پرچمدار بوده‌ایم، بنابراین تعجبی ندارد که سامسونگ قیمت گلکسی اس 24 اولترا را 100 دلار افزایش داده است. برای S24 Ultra باید 1299 دلار خرج کنید ، در حالی که S23 Ultra در زمان عرضه 1199 دلار قیمت داشت.

 

1 34

هر دو گوشی دارای سه گزینه ذخیره سازی هستند: 256 گیگابایت، 512 گیگابایت و 1 ترابایت. با این حال، هر سه گزینه ذخیره سازی گلکسی اس 24 اولترا با 12 گیگابایت رم ارائه می شوند.

در حالی که S23 اولترا دارای 8 یا 12 گیگابایت حافظه داخلی است. و در نهایت، 7 گزینه رنگ در Galaxy S24 Ultra در مقابل 8 رنگ با S23 Ultra وجود دارد.

در حالی که ارتقاهای سخت افزاری تکراری هستند، این نرم افزار است که Samsung Galaxy S24 Ultra را متمایز می کند. از عملکرد جدید Circle to Search گرفته تا کارهای ساده‌تر در گوگل، تا توانایی‌های ویرایش باورنکردنی Generative Edit، ویژگی‌های مختلف Galaxy AI تجربه بسیار رضایت‌بخش‌تری را ایجاد می‌کنند که در زمان شما صرفه‌جویی می‌کند.

 

13 14

Samsung Galaxy S24 Ultra در مقابل S23 Ultra: طراحی

در حالی که S24 Ultra تغییر چشمگیری در زبان طراحی ندارد، سامسونگ طراحی پرچمدار خود را اندکی تغییر داده است. قاب آلومینیومی زرهی S23 Ultra از بین رفته است و به جای آن یک قاب تیتانیومی قوی تر و بادوام تر جایگزین شده است.

مطمئناً، این تفاوت بزرگی نیست، اما زمانی که این دو را کنار هم نگه دارم، هنوز هم می توانم آن را احساس کنم. تغییر بزرگ دیگر طراحی این است که چگونه S24 Ultra صفحه منحنی را که جزء اصلی سری گلکسی اس برای یک صفحه کاملاً تخت بوده، کنار می‌گذارد.

سامسونگ می‌گوید این تغییر آن را برای S Pen بهتر می‌کند، به طوری که قلم هنگام استفاده از لبه‌ها خارج نمی‌شود. 

2 37

در نهایت سامسونگ حاشیه های اطراف صفحه نمایش S24 Ultra را تا 42 درصد کاهش داده است که من آن را بیشتر در لبه پایینی S24 Ultra می‌بینم، که به نمایشگر اجازه می‌دهد بیشتر از قبل به لبه نزدیک‌تر شود.

  همراه با بریدگی کوچک‌تر دوربین 12 مگاپیکسلی جلوی آن. به طور کلی، تغییرات جزئی در طراحی S24 Ultra وجود دارد که همچنان آن را شبیه دستگاه پیشرفته‌تر می‌کند.

 

Samsung Galaxy S24 Ultra در مقابل S23 Ultra: نمایشگر

8 15
سامسونگ گلکسی اس 24 اولترا در مقابل اس 23 اولترا

اگر مشخصات Galaxy S24 Ultra را با S23 Ultra مقایسه کنید، متوجه خواهید شد که هر دو گوشی دارای صفحه نمایش 6.8 اینچی QHD+ Dynamic AMOLED 2x هستند. هیچکدام از نظر تراکم پیکسلی بر دیگری برتری ندارند، بنابراین جزئیات باورنکردنی را ارائه می دهند.

علاوه بر این، هر دوی آنها نرخ تازه سازی تطبیقی 1-120 هرتز را ارائه می دهند. من تریلر Furiosa: A Mad Max Saga را در هر دو گوشی بارگذاری کردم تا تفاوت های معناداری را ببینم. هر دو گوشی دارای زوایای دید استثنایی و کنتراست قوی هستند تا تریلر در حالت تمام صفحه ظاهر شود.

6 17

در تست‌های بنچمارک نمایشگر S24 Ultra دارای حداکثر روشنایی 1353 نیت است که با حداکثر امتیاز 2600 نیت سامسونگ فاصله زیادی دارد. اما همچنان امتیاز بهتری نسبت به S23 Ultra با 1225 نیت را دارد. 

 

Samsung Galaxy S24 Ultra در مقابل S23 Ultra: دوربین ها

 با گلکسی اس 24 اولترا امسال، سامسونگ تصمیم بحث برانگیزی می گیرد که می تواند مردم را از انتخاب اس 23 اولترا به جای آن منحرف کند.

تنظیمات دوربین چهارگانه S24 Ultra شامل یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی، 12 مگاپیکسل اولتراواید و تله فوتو 10 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 3 برابر و یک دوربین تله فوتو بزرگتر 50 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر است.

9 10

اکثر مردم به زوم اپتیکال 10x و 5x نگاه می کنند و تصور می کنند که S24 Ultra ضعیف است، اما سامسونگ ادعا می کند که سنسور بزرگتر در تلفن جدید به طور موثر عملکردی با کیفیت اپتیکال مشابه مدل قبلی خود را ارائه می دهد. 

 

11 23

من دوست دارم S24 Ultra حالت پرتره را بهتر مدیریت کند، عمدتاً به دلیل رنگ گرم تر، کنتراست قوی تر و رنگ های پررنگ تر. در نور کم، سنسور بزرگ‌تر و پیکسل‌های بزرگ‌تر Galaxy S24 Ultra می‌توانند نور بیشتری را جذب کنند و در نتیجه تصویری روشن‌تر ایجاد می‌کنند. البته من نمی گویم که این یک تفاوت بسیار زیاد است، اما با این وجود یک پیشرفت است.

ضبط ویدیو در هر دو گوشی به 8K می رسد، اما اکثر مردم احتمالاً به ضبط معمول 4K 30 فریم در ثانیه متوسل می شوند. در نور کم، سنسور روشن‌تر S24 Ultra دوباره قدرت خود را با روشن‌تر کردن بیشتر صحنه ثابت می‌کند. اما من از ظاهر درخشان‌تر دوربین زوم S24 Ultra نیز تحت تأثیر قرار گرفته‌ام.

7 14

دوربین گلکسی اس 24 اولترا تغییر چشمگیری نسبت به آنچه که گلکسی اس 23 اولترا ارائه کرده است، نیست. در مورد دوربین زوم 5 برابری آن، در واقع یک نوع کاهش رتبه است. اما Ulra جدید با چند ویژگی جدید Galaxy AI که ویرایش عکس و ویدیو را بهبود می بخشد، بهتر شده است.

Generative Edit به طرز چشمگیری قدرت هوش مصنوعی برای پر کردن شکاف‌های عکس‌ها را متقاعد می‌کند. این یک ابزار ویرایش منظم است که من با S23 Ultra نمی‌توانم آن را دریافت کنم. این ویژگی کاری را که یک فرآیند پر زحمت است را ساده‌تر می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید لکسی اس24 اولترا ، Galaxy AI با  Instant Slow-mo است که به من امکان می‌دهد یک افکت حرکت آهسته را برای هر ویدیویی که ضبط می‌کنم اعمال کنم.

و بسیار هم مفید است زیرا می توانم به طور معمول ضبط کنم و بعداً افکت را اعمال کنم. در واقع Galaxy AI فریم های لازم را اضافه می کند تا یک ویدیوی اسلوموشن متقاعد کننده ارائه دهد. 

5 21

و در نهایت، Edit Suggestions از هوش مصنوعی Galaxy برای حذف بازتاب های ناخواسته از عکس ها استفاده می کند.

 

Samsung Galaxy S24 Ultra در مقابل S23 Ultra: عملکرد

در ظاهر، وقتی صحبت از عملکرد Galaxy S24 Ultra در مقابل S23 Ultra به میان می‌آید، هیچ کمبودی در پاسخ‌های فوری و عملکردهای روان وجود ندارد. با این حال، تست‌های بنچمارک مصنوعی به من نشان می‌دهند که گلکسی اس 24 اولترا به لطف اسنپدراگون 8 نسل 3 پیشرفت‌های فزاینده‌ای داشته است. 

131
گلکسی اس24 اولترا

اما بزرگترین جهش در عملکرد مربوط به عملکرد پردازش گرافیکی S24 Ultra است، جایی که رکوردهای جدیدی را در تست Wild Life Unlimited 3DMark به ثبت رساند. امتیاز 14611 گلکسی اس 23 اولترا هنوز یکی از بهترین ها در یک گوشی پرچمدار است، اما اس 24 اولترا با امتیاز 20627 شگفت انگیز آن را شکست می دهد.

132
Galaxy S24 Ultra

و از آنجایی که گلکسی اس 24 اولترا به لطف یک محفظه بخار بزرگتر که تقریباً دو برابر اندازه اتاق اس 23 اولترا است، از ردیابی اشعه و خنک کننده بهتر پشتیبانی می کند، در خنک تر ماندن و مدیریت عناوین فشرده گرافیکی بهتر است. 

 

Samsung Galaxy S24 Ultra در مقابل S23 Ultra: عمر باتری و شارژ

تصمیم سامسونگ برای ثابت نگه داشتن اندازه باتری با گلکسی اس 24 اولترا، تصمیمی عجیب است، اما علیرغم اینکه هر دو گوشی دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی هستند، این راندمان انرژی بهبود یافته اسنپدراگون 8 نسل 3 است که بزرگترین تفاوت را ایجاد می کند.

در نتیجه، S24 Ultra با رسیدن به زمان طولانی تری با تست معیار باتری جهشی دیگر در دوام باتری دارد. زمان 16 ساعت و 45 دقیقه در مقابل S23 Ultra 13 ساعت و 9 دقیقه است. 

133

من امیدوار بودم که با S24 Ultra سرعت شارژ کمی بیشتر شود، اما در همان نرخ شارژ سیمی 45 وات مانند S23 Ultra باقی می ماند. با وجود این، با رسیدن به 71 درصد با 30 دقیقه شارژ سریعتر شارژ می شود. در حالی که S23 Ultra به 57 درصد می رسد. سرعت شارژ بی سیم نیز در هر دو در 15 وات یکسان است.

 

Samsung Galaxy S24 Ultra در مقابل S23 Ultra: نرم افزار

در ظاهر، هر دو گوشی تجربه OneUI 6.1 یکسانی را در بالای اندروید 14 ارائه می‌دهند. خوشحالم که سامسونگ قول داده 7 سال به روز رسانی نرم افزاری و امنیتی را برای Galaxy S24 Ultra ارائه دهد  که یکی از بهترین ها در هر گوشی است.

در حالی که تجربیات اصلی آنها مشابه است، S24 Ultra با مجموعه ای از ویژگی های Galaxy AI که در زمان صرفه جویی می کند خود را جدا می کند.

123 1
Galaxy S24 Ultra

برای مثال، Circle to Search نیاز من به کپی و جایگذاری یا جابجایی دو برنامه را کاهش می دهد اگر بخواهم چیزی را جستجو کنم. مهم نیست که در چه برنامه‌ای هستم، می‌توانم Circle to Search را راه‌اندازی کنم، آنچه را که می‌خواهم جستجو کنم انتخاب کنم و نتایج جستجوی مربوطه ظاهر شوند، همه بدون خروج از برنامه.

یکی دیگر از ویژگی‌های مفید هوش مصنوعی گلکسی که من زیاد از آن استفاده کرده‌ام، Live Translate است که برای من بهترین گزینه برای برنامه‌هایی مانند WhatsApp است. من یک بازی موبایلی را با گروهی از دوستان انجام می‌دهم که در واتس‌اپ به زبان اسپانیایی پیام می‌فرستند.

اما ترجمه زنده همه چیز را در برنامه ترجمه می‌کند. قبلاً پیام‌های آن‌ها را در Google Translate کپی و جای‌گذاری می‌کردم تا بفهمم چه چیزی می‌نویسند و پاسخ ارسال می‌کنند، اما اکنون با Live Translate در زمان صرفه‌جویی می‌کنم.

ویژگی هوش مصنوعی ضبط صوت Samsung Galaxy S24 Ultra Review

و در نهایت، ویژگی های Galaxy AI وجود دارد که در برنامه ضبط صدا سامسونگ گنجانده شده است. من از برنامه ضبط صدا Pixel 8 Pro استفاده کرده‌ام، زیرا این برنامه نه تنها ضبط صدا را رونویسی می‌کند، بلکه صداهای مختلف را نیز شناسایی می‌کند.

اکنون Galaxy S24 Ultra نیز این کار را انجام می دهد، اما با دادن گزینه خلاصه کردن کل ضبط به من، به همراه گزینه فرمت کردن آنها به گونه ای که در Samsung Notes سازماندهی شده تر به نظر برسند، همه چیز را یک قدم جلوتر می برد.

ویژگی‌های دیگر Galaxy AI مانند Chat Assist و Live Translate وجود دارد که هدف اصلی آن این است که به عنوان یک مترجم بلادرنگ در طول تماس‌های تلفنی عمل کند. این قابلیت‌ها برای من چندان مفید نیستند، اما می‌توانم ببینم چگونه می‌توان آن‌ها را تغییر داد و بعداً اصلاح کرد تا مفیدتر باشند.

124
Galaxy S24 Ultra

اما با وجود این، احساس کلی من در مورد این ویژگی های Galaxy AI مثبت است. اساساً، آنها در وقت من صرفه جویی می کنند و این برای متقاعد کردن من در مورد بزرگترین نقطه قوت فروش گلکسی اس 24 اولترا کافی است.

به گفته سامسونگ، Galaxy S23 Ultra قرار است در نیمه اول سال جاری ویژگی های Galaxy AI را به دست آورد.

لوازم جانبی گلکسی 24 اولترا و گلکسی اس23 اولترا را از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

نتیجه

دو ویژگی برجسته در مورد Galaxy S24 Ultra وجود دارد: افزایش قیمت 100 دلاری آن و عملکرد ضعیف تر دوربین تله فوتو 5 برابری. با دانستن این نکته که به نظر من در مورد عملکرد کلی دوربین، دستاوردها ناچیز است، ممکن است فکر کنید که انگیزه زیادی برای استفاده از S24 Ultra وجود ندارد.

این دور از واقعیت است زیرا قدرت پردازشی اسنپدراگون 8 نسل 3، صفحه نمایش روشن تر و دوام باتری طولانی تر برای توجیه هزینه بالاتر گلکسی اس 24 اولترا کافی است. اما وقتی تمام ویژگی‌های مفید و شهودی Galaxy AI را نیز در نظر بگیرم، به راحتی ارزش S24 Ultra را نسبت به S23 Ultra تأیید می‌کنند.

تنها زمان مشخص خواهد کرد که S23 Ultra کدام ویژگی های Galaxy AI را اضافه خواهد کرد و آیا این تجربه با استفاده یکپارچه Galaxy S24 Ultra از هوش مصنوعی مطابقت دارد یا خیر.

جدول مقایسه مشخصات گلکسی اس24 اولترا و گلکسی اس23 اولترا:

مدل گوشیگلسی اس24 اولتراگلکسی اس23 اولترا
تکنولوژیGSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5GGSM / CDMA / HSPA / EVDO / LTE / 5G
ابعاد و وزن162.3x79x8.6mm
232 گرم
163.4×78.1×8.9mm
234 گرم
تاریخ عرضهژانویه 2024فوریه 2023
بدنه جلوی شیشه ای (Corning Gorilla Armor)، پشت شیشه ای (Corning Gorilla Armor)، قاب تیتانیوم (درجه 2)جلو بیلد گلس (گوریلا گلس ویکتوس 2)، پشت شیشه (گوریلا گلس ویکتوس 2)، فریم آلومینیومی
سیم‌کارت نانو سیم‌کارت و سیم‌کارت الکترونیکی/دو سیم‌کارت یا دو سیم‌کارت (2 سیم‌کارت نانو و سیم‌کارت، دوگانه آماده به کار)سیم‌کارت نانو سیم‌کارت و سیم‌کارت الکترونیکی یا دو سیم‌کارت (2 سیم‌کارت نانو و سیم‌کارت الکترونیکی، دو سیم‌کارت آماده به کار)
IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار/آب (تا 1.5 متر به مدت 30 دقیقه)IP68 مقاوم در برابر گرد و غبار/آب (تا 1.5 متر به مدت 30 دقیقه)
قلم (ادغام بلوتوث، شتاب سنج، ژیروسکوپ)قاب آلومینیومی Armor با مقاومت در برابر سقوط و خراش شدیدتر
قلم (ادغام بلوتوث، شتاب سنج، ژیروسکوپ)
نوع نمایشگرنوع نمایشگر Dynamic LTPO AMOLED 2X، 120 هرتز، HDR10+، 2600 نیت (پیک)نوع صفحه نمایش Dynamic AMOLED 2X، 120 هرتز، HDR10+، 1200 نیت (HBM)، 1750 نیت (پیک)
اندازه نمایشگر6.8 اینچ، 113.5 سانتی متر مربع (~88.5% نسبت صفحه نمایش به بدنه)اندازه 6.8 اینچ، 114.7 سانتی متر مربع (~89.9% نسبت صفحه نمایش به بدنه)
وضوح1440 در 3120 پیکسل، نسبت 19.5:9 (~505 تراکم ppi)رزولوشن 1440 در 3088 پیکسل، نسبت 19.3:9 (~500ppi تراکم)
محافظ Corning Gorilla Armor
نمایشگر همیشه روشن
محافظ Corning Gorilla Glass Victus 2 نمایشگر همیشه روشن
سیستم عاملاندروید 14، رابط کاربری One UI 6.1سیستم عامل پلتفرم اندروید 13، قابل ارتقا به اندروید 14، رابط کاربری One UI 6.1
تراشه Qualcomm SM8650-AC Snapdragon 8 Gen 3 (4 نانومتر) Qualcomm SM8550-AC Snapdragon 8 Gen 2 (4 نانومتر)
CPU 8 هسته ای (1×3.39GHz Cortex-X4 & 3×3.1GHz Cortex-A720 & 2×2.9GHz Cortex-A720 & 2×2.2GHz Cortex-A520)هشت هسته ای (1×3.36 گیگاهرتز Cortex-X3 و 2×2.8 گیگاهرتز Cortex-A715 و 2×2.8 گیگاهرتز Cortex-A710 و 3×2.0 گیگاهرتز Cortex-A510)
پردازنده گرافیکپردازنده گرافیکی Adreno 750 (1 گیگاهرتز)پردازنده گرافیکی Adreno 740
فضای ذخیره سازیاسلات کارت ندارداسلات کارت ندارد
حافظه داخلی 256 گیگابایت 12 گیگابایت رم
حافظه داخلی 512 گیگابایت 12 گیگابایت رم
حافظه داخلی 1 ترابایت 12 گیگابایت رم
حافظه داخلی 256 گیگابایت 8 گیگابایت رم، حافظه داخلی 256 گیگابایت 12 گیگابایت رم
حافظه داخلی 512 گیگابایت 12 گیگابایت رم حافظه داخلی 1 ترابایت 12 گیگابایت رم
UFS 4.0UFS 4.0
دوربین اصلیدوربین اصلی چهارگانه 200 مگاپیکسل، f/1.7، 24 میلی متر (عرض)، 1/1.3 اینچ 0.6 میکرومتر، PDAF چند جهته، فوکوس خودکار لیزری، OIS
10 مگاپیکسل، f/2.4، 67 میلی متر (تله فوتو)، 1/3.52 اینچ، 1.12 میکرومتر، PDAF، OIS، زوم اپتیکال 3 برابر
50 مگاپیکسل، f/3.4، 111 میلی متر (تله فوتو پریسکوپ)، 1/2.52 اینچ، 0.7 میکرومتر، PDAF، OIS، زوم اپتیکال 5 برابر
12 مگاپیکسل، f/2.2، 13 میلی‌متر، 120 درجه (فوق عریض)، 1/2.55 اینچ، 1.4 میکرومتر، PDAF دو پیکسل، ویدیوی فوق‌العاده پایدار
دوربین اصلی چهارگانه 200 مگاپیکسل، f/1.7، 24 میلی متر (عرض)، 1/1.3 اینچ 0.6 میکرومتر، PDAF چند جهته، فوکوس خودکار لیزری، OIS
10 مگاپیکسل، f/2.4، 70 میلی متر (تله فوتو)، 1/3.52 اینچ، 1.12 میکرومتر، PDAF، OIS، زوم اپتیکال 3 برابر
10 مگاپیکسل، f/4.9، 230 میلی‌متر (تله فوتو پریسکوپ)، 1/3.52 اینچ، 1.12 میکرومتر، PDAF، OIS، زوم اپتیکال 10 برابر
12 مگاپیکسل، f/2.2، 13 میلی‌متر، 120 درجه (فوق عریض)، 1/2.55 اینچ، 1.4 میکرومتر، PDAF دو پیکسل، ویدیوی فوق‌العاده پایدار
دارای فلاش LED، خودکار HDR، پانوراما
ویدیو 8K@24/30fps، 4K@30/60/120fps، 1080p@30/60/240fps، HDR10+، ضبط صدای استریو، ژیروسکوپ EIS
دارای فلاش LED، خودکار HDR، پانوراما
ویدیو 8K@24/30fps، 4K@30/60fps، 1080p@30/60/240fps، 1080p@960fps، HDR10+، ضبط صدای استریو، ژیروسکوپ EIS
سلفیدوربین سلفی تک 12 مگاپیکسلی، f/2.2، 26 میلی‌متری (عریض)، PDAF دو پیکسلیدوربین سلفی تک 12 مگاپیکسلی، f/2.2، 26 میلی‌متری (عریض)، PDAF دو پیکسلی
ویژگی های تماس تصویری دوگانه، Auto-HDR، HDR10+
ویدیو 4K@30/60fps، 1080p@30fps
ویژگی های تماس تصویری دوگانه، Auto-HDR، HDR10+
ویدیو 4K@30/60fps، 1080p@30fps
صدااسپیکر استریو
جک 3.5 میلی متری
اسپیکر استریو
جک 3.5 میلی متری
اتصالاتوای فای: Comms WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e/7، سه باند، Wi-Fi Direct
بلوتوث: 5.3، A2DP، LE
موقعیت یابی: GPS، GLONASS، BDS، GALILEO، QZSS
NFC دارد
USB USB Type-C 3.2، DisplayPort 1.2، OTG
وای فای: Comms WLAN Wi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6e، سه باند، Wi-Fi Direct
بلوتوث: 5.3، A2DP، LE
موقعیت یابی: GPS، GALILEO، GLONASS، BDS، QZSS
NFC دارد
USB USB Type-C 3.2، OTG
سنسورهادارای حسگرهای اثرانگشت (زیر نمایشگر، اولتراسونیک)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما، فشارسنج
Samsung DeX، Samsung Wireless DeX (پشتیبانی از تجربه دسکتاپ) پشتیبانی از باند فوق العاده (UWB)
دارای حسگرهای اثرانگشت (زیر نمایشگر، اولتراسونیک)، شتاب سنج، ژیروسکوپ، مجاورت، قطب نما، فشارسنج
Samsung DeX، Samsung Wireless DeX (پشتیبانی از تجربه دسکتاپ)
پشتیبانی از باند فوق العاده (UWB)
نوع باتری لیتیوم یون 5000 میلی آمپر ساعت، غیر قابل تعویضنوع باتری لیتیوم یون 5000 میلی آمپر ساعت، غیر قابل تعویض
شارژشارژ 45 وات سیمی، PD3.0، 65 درصد در 30 دقیقه
بی سیم 15 وات (Qi/PMA)
بی سیم معکوس 4.5 وات
شارژ 45 وات سیمی، PD3.0، 65 درصد در 30 دقیقه (تبلیغ شده)
بی سیم 15 وات (Qi/PMA)
بی سیم معکوس 4.5 وات
رنگرنگ‌های متفرقه مشکی تیتانیوم، خاکستری تیتانیوم، بنفش تیتانیوم، زرد تیتانیوم، آبی تیتانیوم، سبز تیتانیوم، نارنجی تیتانیومرنگهای متفرقه مشکی فانتوم، سبز، کرم، اسطوخودوس، گرافیت، آبی آسمانی، لیمویی، قرمز، BMW M Edition
قیمت999 دلار690 دلار

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا