logo

بهترین لوازم جانبی Samsung Galaxy Note 9

هر فردی می داند که به هیچ عنوان نمی توان از گوشی های نسل جدید بدون استفاده از لوازم جانبی موبایل محافظت کرد چرا که به قدری حساس و ظریف طراحی شده اند که با کم ترین ضربه و فشار ممکن است آسیب جدی ببینند.

در ادامه ما لیستی از بهترین لوازم جانبی Samsung Galaxy Note 9 را به شما معرفی کرده اییم که می تواند راهنمای خوبی برای شما در خرید لوازم جانبی با کیفیت باشد. با فارس کالا همراه شوید.

قاب سیلیکونی سامسونگ نوت 9 مدل محافظ لنز دار

این قاب از بدنه ، لبه و دوربین پشت گوشی محافظت می کند و مقاومت عالی و ضخامت کمی دارد. در دست گرفتن این قاب احساس خوشایندی به کاربر می دهد، در داخل قاب از یک لایه پارچه مخملی استفاده شده است ک از ایجاد خط و خش در پشت قاب جلوگیری می کند.

قسمت پورتها به خوبی با دستگاه برش داده شده است تا به راحتی به آن دسترسی داشته باشید و روی دکمه های گوشی با پوششی برجسته پوشانده شده است تا هم گردو غبار وارد گوشی نشود و هم دکمه ها در اثر ضربه ساییده نشوند.

1 26

ویژگی های قاب سیلیکونی سامسونگ نوت 9 مدل محافظ لنز دار:

-حافظت کامل از بدنه و لب های گوشی

-دارای محافظ لنز

-استحکام عالی با برش های منظم و دقیق

کاور سامسونگ نوت 9 مدل Momax

این محافظ تمام پشت و روی گوشی را بطور کامل پوشش می دهد و دربخش داخلی آن شکافی برای قرار دادن کارتهای اعتباری تعبیه شده است.

از ویژگی های کاربردی این کاور قابلیت تبدیل شدن به استند می باشد و زاویه کیف در حالت استند طوری طراحی شده است تا هنگام کار با گوشی بهترین زاویه دید را داشته باشید.

قسمت پورتها و اسپیکر با بهترین دستگاه ها برش خورده و طراحی بخش لنز کیف به گونه ایی است که لنز دوربین از سطح کیف پایین تر قرار می گیرد.

هنگامی که گوشی را روی یک سطح صاف می گذارید سطح تماس دوربین گوشی با سطحی که گوشی روی آن قرار می گیرد به شدت کاهش و احتمال خط و خش و ضربه به لنز هم کاهش پیدا می کند.

2 15

ویژگی های کاور سامسونگ نوت 9 مدل Momax:

-ساخته شده از چرم pu و پلاستیک tpu

-ضخامت کم و محافظت نسبی از دوربین پشت

-عدم محدودیت در کاربری محل های مهم گوشی

-استحکام عالی، رنگ تثبیت شده و وزن کم

گلس نوت 9 سامسونگ مدل Mietubl

این گلس مقاوم و دارای کیفیت ساختاری بالاست که از شیشه حرارت دیده ساخته شده است و از درجه سختی 9h برخوردار می باشد. در زمان استفاده از این گلس هیچگونه کاهش کیفیتی را مشاهده نخواهید کرد و بدلیل اینکه ضخامت استانداردی دارد حساست لمسی صفحه را پایین نمی آورد و انگشت به راحتی روی آن می لغزد.

این گلس کاملا متناسب با ابعاد گوشی ساخته شده است و توانایی پوشش کامل صفحه نمایش گوشی را دارد و نمی گذارد جایی از صفحه و حاشیه های آن بدون محافظ بماند. لبه های 5D این محافظ بطور دقیق و تمیز صیقل خورده اند و احتمال ضربه، ترک و لب پر شدن آنها در حد صفر است.

3 14

ویژگی های گلس نوت 9 سامسونگ مدل Mietubl:

-ساخته شده از شیشه حرارت دیده

-عدم محدودیت در کاربری دوربین و سنسور

-وضوح عالی، سطح تمام چسب و عدم تغییر رنگ

-عدم کاهش شفافیت و حساسیت لمس صفحه

درب پشت سامسونگ Samsung Galaxy Note 9

اگر درب پشتی گوشی شما دچار آسیب شده است سریعا باید اقدا به تعویض درب پشتی گوشی خود کنید. چرا که درب پشتی وظیفه مراقبت از باتری و اجزای پشتی گوشی را بر عهده دارد و از ورود گرد و غبار به داخل گوشی جلوگیری می کند. درب پشتی گلکسی نوت 9 سامسونگ در رنگهای تنوع و از شیشه و پلاستیک با کیفیت ساخته شده است.

این محصول از نظر ظاهری و ابعاد و برش کاملا مشابه پشت آسیب دیده گوشی شما می باشد، برش لنز و فلش در این قاب کاملا دقیق است و تداخلی در عملکرد بخش های مختلف گوشی پیش نمی آید.

4 12

ویژگی های درب پشت سامسونگ Samsung Galaxy Note 9:

-ابعاد و برش دقیق

-بالاترین کیفیت

-مناسب برای گوشی گلکسی نوت 9

برچسب محافظ پشت نانو سامسونگ نوت 9

این محافظ از مواد نانو هیدروژلی و به صورت شفاف و انعطاف پذیر ساخته شده است و از ضخامت کمی برخوردار است.

به لطف برش های دقیق این محافظ، هیچ محدودیتی برای استفاده از انواع قاب و کاور بوجود نمی آید. این برچسب تمام آغشته به چسب ساختاری 4 لایه دارد و به همین دلیل نصب آن نیاز به دقت بالایی دارد.

5 8

ویژگی های برچسب محافظ پشت نانو سامسونگ نوت 9:

-انعطاف پذیر

-نصب آسان و ضخامت کم

-مقاوم دربرابر خط و خش

هندزفری اصلی سامسونگ Samsung EO-IG955 AKG Earphone

هندزفری اصلی سامسونگ EO-IG955 AKG Earphone توسط کمپانی AKG طراحی و ساخته شده است. ایرفون های Tuned by AKG دارای خروجی صدای متعادل و واضح است که توانسته مشتریان زیادی را جذب خود کند. گوشی های ایرفون دارای یک پوشش فلزی خالص و غیر پارچه ای است.

روکش کابل هندزفری از رشته های به هم تنیده ای است که باعث افزایش کیفیت صدا و طول عمر هندزفری می شود. سری های این محصول دقیقا بر اساس ارگونومی گوش طراحی شده اند و علاوه بر آن سری های سیلیکونی این محصول هم باعث شده اند که به راحتی از گوش کاربر جدا نشود.

6 7

ویژگی های هندزفری اصلی سامسونگ Samsung EO-IG955 AKG Earphone:

-ظاهر زیبا و ارگونومیک

-صدای متعادل و شفاف

-دارای دکمه کنترل صدا و تماس

محافظ لنز سامسونگ نوت 9 مدل شیشه ای

محافظ لنز شیشه ای سامسونگ نوت 9 به طور کامل دوربین پشتی گوشی را پوشش میدهد و به هیچ عنوان حبابی زیر این محافظ لنز قرار نمی گیرد. این محافظ به آسانی روی لنز دوربین قرار گرفته و در صورت نیاز بدون آسیب به لنز، میتوانید آنرا جدا کنید .

این محصول از مواد شیشه ای با درجه ی سختی 9H تولید شده است و از آسیب های ناشی از ضربه جلوگیری می کند و ابعادی کاملا متناسب با لنز دوربین گوشی سامسونگ نوت 9 دارد .

7 7

ویژگی های محافظ لنز سامسونگ نوت 9 مدل شیشه ای:

-حفظ وضوح و حساسیت لنز

-ضخامت کم

-مقاوم دربرابر خط و خش

اگر شما هم یک گوشی گلکسی نوت 9 دارید ما در فارس کالا بهترین گلس ها برای گلکسی نوت 9 ، بهترین قاب برای گلکسی نوت 9 و همچنین دیگر لوازم جانبی گلکسی نوت 9 را به شما ارائه  کرده اییم که میتوانید با مقایسه محصولات از نظر کیفیت و قیمت، خرید خوب و هوشمندانه ایی را در این فروشگاه تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا