logo

بهترین لوازم جانبی Apple iPhone 15 Pro Max

هر فردی می داند که به هیچ عنوان نمی توان از گوشی های نسل جدید بدون استفاده از لوازم جانبی موبایل محافظت کرد چرا که به قدری حساس و ظریف طراحی شده اند که با کم ترین ضربه و فشار ممکن است آسیب جدی ببینند.

در ادامه ما لیستی از بهترین لوازم جانبی Apple iPhone 15 Pro Max را به شما معرفی کرده اییم که می تواند راهنمای خوبی برای شما در خرید لوازم جانبی با کیفیت باشد. با فارس کالا همراه شوید.

قاب فانتزی گوشی آیفون 15 پرو مکس مدل سالیوان خندان

این قاب با طراحی خاص و رنگ زیبا از مواد سیلیکونی با طرح برجسته ساخته شده است و لنزها در این قاب به خوبی برش خورده اند تا در زمان عکاسی و فیلمبرداری محدودیتی برای کاربر ایجاد نکند.

1 27

ویژگی های قاب فانتزی گوشی آیفون 15 پرو مکس مدل سالیوان خندان:

-ساخته شده از مواد سیلیکونی

-طرح سالیوان خندان

-طراحی خاص و بینظیر

-متناسب با ابعاد گوشی

محافظ لنز رینگی آیفون 15 پرو مکس مدل +LITO S همراه با ابزار نصب

این حافظ لنز مقاوم که درجه سختی بالایی دارد استایل و ساختار دوربین گوشی را حفظ و از لنز گوشی دربرابر ضربه و خط و خش محافظت می کند. این محصول در چند رنگ طراحی شده ، نصب راحتی دارد و به علت شفافیتی که دارد در زمان گرفتن عکس و فیلم تغییری در عملکرد دوربین ایجاد نمی کند.

2 16

ویژگی های محافظ لنز رینگی آیفون 15 پرو مکس مدل +LITO S :

-ساخته شده از تیتانیوم و شیشه

-سختی 9H

-برش دقیق و تمیز

-عدم محدودیت در کاربری دوربین و لنز

محافظ صفحه گوشی آیفون 15 پرو مکس مدل نانو هیدروژلی

این محافظ شفاف و انعطاف پذیر از ضخامت کمی برخوردار است و سطح تمام آغشته به چسب دارد که باعث می شود بعد از نصب هوا و حبابی در زیر حافظ صفحه نمایش بوجود نیاید. به دلیل برش های دقیق این گلس تمام نقاط صفحه گوشی پوشانده می شود.

3 15

ویژگی های محافظ صفحه گوشی آیفون 15 پرو مکس مدل نانو هیدروژلی:

-ساخته شده از مواد منعطف و نانو tpu

-محافظت از تمام نقاط صفحه

-عدم محدودیت در کاربری دوربین و سنسور

-استحکام عالی، دوام طولانی با برش های دقیق و تمیز

کیف چرمی اورجینال آیفون 15 پرو مکس مدل Poluka

این کیف از ترکیب مواد چرم در بخش بیرونی و مواد پلاستیکی در بخش داخلی درست شده است و در واقع ترکیبی از قاب و کاور می باشد.

یکی از قابلیت های این کیف استفاده از آن به عنوان استند می باشد و در حالت استند به گونه ایی طراحی شده است تا هنگام کار با گوشی در این حالت بهترین زاویه دید را به کاربر بدهد.

بخش لنز کیف کمی برجسته طراحی شده است تا لنز از سطح کیف پایین تر قرار بگیرد و زمانی که کیف را روی سطح صاف قرار می دهید لنز دوربین به هیچ وجه با سطح برخورد نخواهد کرد. و از آسیب فیزیکی و خط و خش حفظ خواهد شد.

4 13

ویژگی های کیف چرمی اورجینال آیفون 15 پرو مکس مدل Poluka:

-قابل استفاده به عنوان کیف و قاب گوشی

-قابل تبدیل شدن به استند

-حفاظت کامل از بدنه و نمایشگر گوشی

برچسب محافظ ضد گرد و غبار اسپیکر

از آنجایی که هیچ قابی نمی تواند از اسپیکر گوشی در برابر گرد و غبار و رطوبت محافظت کند، برچسب محافظ ضد گرد و غبار اسپیکر به راحتی روی اسپیکر گوشی متصل شده و از ورود گردو غبار و رطوبت به آن جلوگیری می کند.

این محصول از آلیاژ آلوینیوم و فناوری الکترولیز ساخته شده و متناسب با اسپیکر 22 میلیمتری می باشد. لبه این محافظ یک لایه چسب دارد که باعث می شود به راحتی به گوشی متصل شود و به راحتی جدا نمی شود.

5 9

ویژگی های برچسب محافظ ضد گرد و غبار اسپیکر:

-وزن و ضخامت کم

-جلوگیری از گردو غبار

-مانع از نفوظ رطوبت به داخل

-مناسب برای تمام مدل های گوشی و تبلت

برچسب پشت آیفون 15 پرو مکس مدل نانو

این برچسب شفاف و انعطاف پذیر از ضخامت کمی برخوردار است و با برش های دقیق باعث می شود هنگام استفاده از آن هیچ حدودیتی برای قاب و کاور بوجود نیاید. این محصول دارای سطح تمام چسب است و به دلیل برش های دقیق پشت گوشی بطور کامل پوشیده می شود.

6 8

ویژگی های برچسب پشت آیفون 15 پرو مکس مدل نانو:

-ساخته شده از مواد منعطف tpu

-عدم کاهش شفافیت رنگ بدنه

-مقاوم در برابر خط و خش

گلس پرایوسی آیفون 15 پرو مکس

این محافظ نمایشگر گوشی آیفون 15 پرومکس تمام صفحه نمایش را پوشش داده و با استحکام عالی و برش های منظم خللی در کاربری دوربین و سنسور ایجاد نمی کند.

ساخت این گلس به گونه ایی است که فقط شما می توانید از روبرو صفحه نمایش گوشی خود را ببینید و در غیر این صورت صفحه گوشی بصورت سیاه و تاریک دیده می شود.

این گلس پوشش تمام صفحه دارد و اجازه نمی دهد هیچگونه شوک، ضربه و فشاری به صفحه نمایش گوشی وارد شود.

همچنین هیچگونه رد لک، چربی و اثر انگشت روی صفحه نمایش باقی نمی ماند. لبه های 2.5D این محافظ نمایشگر کاملا گرد طراحی شده اند که احتمال ضربه، ترک و لب پر شدن آن را به شدت کاهش می دهد.

7 8

ویژگی های گلس پرایوسی آیفون 15 پرو مکس:

-ساخته شده از شیشه حرارت دیده و مقاوم در برابر ضربه و فشار

-استحکام عالی ضخامت کم

-عدم محدودیت درکاربری دوربین و سنسور

اگر شما هم یک گوشی آیفون 15 پرو مکس دارید ما در فارس کالا بهترین گلس ها برای آیفون 15 پرومکس ، بهترین قاب برای iPhone 15 Pro Max و همچنین دیگر لوازم جانبی آیفون 15 پرو مکس را به شما ارائه  کرده اییم که میتوانید با مقایسه محصولات از نظر کیفیت و قیمت، خرید خوب و هوشمندانه ایی را در این فروشگاه تجربه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا