logo

معرفی بهترین قاب ها برای Huawei P60 Pro

هواوی P60 PRO یک گوشی با دوربین قدرتمند است که هر چند از نظر پردازنده و نرم افزار از دیگر رقبا عقب است اما تمام تلاش خود را کرده تا در قامت یک پرچمدار ظاهر شود. گوشی  Huawei P60 Pro چیزی از گوشی های پرچمدار کم ندارد و گوشی با کیفیت و زیبایی است که می تواند انتخاب بسیاری از افراد باشد.

گوشی ها جزو کالاهی گرانقیمت محسوب می شوند و نگه داری از گوشی آن هم گوشی های جدید که ظرافت خاصی دارند و ظریف شکننده می باشند کار سختی است و به هیچ عنوان نمی توان بدون استفاده از لوازم جانبی از آنها محافظت کرد.

به همین دلیل در ادامه این مقاله از فارس کالا معرفی بهترین قاب ها برای Huawei P60 Pro را داریم که می تواند به شما در نگه داری و مراقبت از این گوشی کمک زیادی بکند و راهنمای خوبی برای خرید شما باشد.

قاب گوشی Huawei P60 Pro مدل Auto Focus Fiber Carbon

این قاب کربنی از مواد منعطف TPU ساخته شده که عملکرد دفاعی عالی دارد و بدون تغییری در رنگ و ساختار می تواند در برابر خط و خش و ضربه از گوشی به خوبی محافظت کند. نصب و جداسازی این قاب بسیار آسان است و به دلیل ساختار نرمی که دارد در اثر ضربه و فشار نمی شکند.

با این قاب هواوی P60 PRO دسترسی به پورت ها، اسپیکر و دکمه ها به راحتی امکان پذیر است و محل اتصال درگاه و پورتها به خوبی برش خورده اند. در این قاب قالبی به فرم لنز دوربین طراحی شده است که به خوبی از دوربین پشت و لنز گوشی در برابر هر گونه ضربه و خط و خش محافظت می کند.

1 2

ویژگی های قاب گوشی Huawei P60 Pro مدل Auto Focus Fiber Carbon:

-کیفیت ساخت بالا با طراحی شیک

-ضد اثر انگشت و خش

-مقاومت بالا با لبه های تقویت شده

-دارای برآمدگی برای محافظت از اطراف لنز دوربین و قسمت اثر انگشت

قاب نیلکین Huawei P60 Pro مدل Frosted Shield Pro

این قاب کربنی و منعطف از همه بدنه و لبه های گوشی به خوبی محافظت می کند، سطح این قاب مات است و از نقاط ریز و برجسته ایی در سراسر خود بهره می برد که باعث می شود هیچگونه لک و چربی روی سطح قاب باقی نماند و از ظاهر شدن اثر انگشت روی قاب جلوگیری می کند.

با برش های دقیق محدودیتی در دسترسی به پورتها و لنز در این کاور وجود ندارد و ضخامت قسمت دوربین باعث می شود تا با قرار گرفتن گوشی روی سطوح امکان ضربه و خط و خش آن کمتر شود.

2 2

ویژگی های قاب نیلکین Huawei P60 Pro مدل Frosted Shield Pro:

-ساخته شده از پلی کربنات و TPU

-برش های دقیق با ضخامت کم

-استحکام عالی و پوشش کامل بدنه و لبه

قاب نیلکین Huawei P60 Pro مدل CamShield Pro

در پشت این قاب از مواد با کیفیت وارداتی استفاده شده است که باعث زیبایی گوشی شده و هیچگونه لک و اثر انگشت را جذب نمی کند و باعث کثیف شدن قاب نمی شود. این قاب محافظت ویژه ایی از لنز گوشی دارد و در پشت قاب یک بخش متحرک وجود دارد که مانند درپوش کشویی عمل می کند و می توانید با کنار زدن آن از دوربین استفاده کنید.

شرکت نیلکین در این کیس برای قسمت پورتها و رابط کاربری پوششی را قرار نداده و با استفاده از شیارهای مناسبی این محل را باز گذاشته است تا کاربر در زمان استفاده دچار محدودیت نشود. روی دکمه های گوشی نیز پوشانده شده تا از هر گونه آسیب در امان بماند.

3 1

ویژگی های قاب نیلکین Huawei P60 Pro مدل CamShield Pro:

-محافظت ویژه از لنز گوشی

-ساخته شده از پلی کربنات با ضخامت و وزن کم

-محافظت از تمام بدنه و لبه ها

-عدم محدودیت در کاربری پورتها

-استحکام عالی و استایل جذاب

فروشگاه فارس کالا بهترین لوازم جانبی گوشی را در دسترس کاربران قرار داده تا هر کاربری به بهترین نحو نیاز خود را برطرف کند. اگر به دنبال لوازم جانبی گوشی هواوی P60 PRO مانند قاب و کاور و یا گلس هواوی P60 PRO هستید، می توانید بهترین محصولات را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب در این فروشگاه تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا