logo

معرفی بهترین گلس برای Huawei P60 Pro

هواوی P60 PRO یک گوشی با دوربین قدرتمند است که هر چند از نظر پردازنده و نرم افزار از دیگر رقبا عقب است اما تمام تلاش خود را کرده تا در قامت یک پرچمدار ظاهر شود. گوشی  Huawei P60 Pro چیزی از گوشی های پرچمدار کم ندارد و گوشی با کیفیت و زیبایی است که می تواند انتخاب بسیاری از افراد باشد.

گوشی ها جزو کالاهی گرانقیمت محسوب می شوند و نگه داری از گوشی آن هم گوشی های جدید که ظرافت خاصی دارند و ظریف شکننده می باشند کار سختی است و به هیچ عنوان نمی توان بدون استفاده از لوازم جانبی از آنها محافظت کرد.

به همین دلیل در ادامه این مقاله از فارس کالا معرفی بهترین گلس برای Huawei P60 Pro را داریم که می تواند به شما در نگه داری و مراقبت از این گوشی کمک زیادی بکند و راهنمای خوبی برای خرید شما باشد.

محافظ صفحه نانو مات Huawei P60 Pro برند میتوبل

این محافظ صفحه ساختاری چند لایه دارد و به دلیل مات و نازک بودن برای استفاده طولانی مدت مناسب است. این گلس تاثیری بر لمس گوشی ندارد و به دلیل انعطاف بالا تمام صفحه نمایش گوشی را پوشش می دهد.

مات بودن این محافظ نمایشگر باعث می شود در استفاده طولانی مدت چشم آسیب نبیند و کسانی که به مدت طولانی از این گوشی برای بازی استفاده می کنند هم می توانند از این ویژگی بهره ببرند.

این محافظ صفحه هواوی P60 PRO تمام چسب است که باعث می شود پس از نصب بر روی گوشی به راحتی جدا نشود. از آنجایی که این حافظ نمایشگر از 4 لایه درست شده است برای نصب آن دقت بالایی لازم است.

1 3

ویژگی های محافظ صفحه نانو مات Huawei P60 Pro برند میتوبل:

-ساخته شده از مواد TPU منعطف

-مناسب برای استفاده طولانی مدت و بازی

-محافظت کامل از تمام نقاط صفحه

-استحکام عالی با ساختار نازک و مات

محافظ صفحه دو تایی نیلکین Huawei P60 Pro مدل Impact Resistant Curved Film

این محافظ نمایشگر از بهترین محافظ های برند نیلکین است که درجه سختی بالایی دارد و برش های منظم و دقیق آن خللی در کاربری گوشی ایجاد نمی کند. این گلس هواوی P60 PRO سطح تمام چسب دارد که باعث می شود مقاومت بیشتری داشته باشد.

با وجود چند لایه بودن این گلس با اصطکاک 2μk  لمس بسیار روانی دارد و از یک لایه ضد چربی و آب بهره می برد که باعث می شود صفحه کثیف نشود. شفافیت بالای این محافظ نمایشگر  رنگ صفحه نمایش را تغییر نمی دهد. درجه سختی 9H  باعث می شود تا به هیچ عنوان هیچ جای صفحه آسیب نبیند.

 نصب این گلس آسان است نیاز به مهارت خاصی برای نصب آن نیست. کافیست قبل از نصب سطح نمایشگر گوشی را با پد الکل و یا دستمال مرطوب تمیز کنید و این محافظ صفحه نمایش را از چسب جدا کرده و محل دوربین و سنسور صفحه را هماهنگ و فیکس کنید. سپس از بالا به پایین محافظ را روی صفحه فشار داده و تنظیم کنید.

2 4

ویژگی های محافظ صفحه دو تایی نیلکین Huawei P60 Pro مدل Impact Resistant Curved FilM:

-ساخته شده از مواد منعطف PMMA

-محافظت کامل با ضخامت کم

-عدم محدودیت در کار دوربین و سنسور

-عدم کاهش وضوح و لمس صفحه

-نصب آسان

فروشگاه فارس کالا بهترین لوازم جانبی گوشی را در دسترس کاربران قرار داده تا هر کاربری به بهترین نحو نیاز خود را برطرف کند. اگر به دنبال لوازم جانبی گوشی هواوی P60 PRO مانند گلس و محافظ نمایشگر و یا قاب هواوی P60 PRO هستید، می توانید بهترین محصولات را با کیفیت عالی و قیمت بسیار مناسب در این فروشگاه تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا