logo

بهترین گوشی های تاشو 2023

بازار بهترین گوشی‌های تاشو همیشه هیجان‌انگیز است، زیرا سامسونگ، گوگل و اوپو همگی در این فضا با هم رقابت می‌کنند. اگر قصد خرید گوشی تاشو را دارید, با مشاوره تخصصی ما بهترین دستگاه را برای خود انتخاب کنید. بهترین گوشی های تاشو در سال 2023 همگی به برخی ویژگی های کلیدی نیاز دارند: عملکرد مناسب، عمر باتری معقول و دوام قابل اعتماد. می دانیم که تاشوها برخی از جنبه ها را فدای طراحی منحصر به فرد خود می کنند اما همچنان در سراسر جهان طرفداران زیادی دارند. در MWC 2023، گوشی‌های تاشو بسیار محبوب بودند، و ما با اکثر گوشی‌های موجود در این لیست کار کردیم، بنابراین می‌دانیم که چقدر قابل استفاده هستند. بنابراین، برای یافتن گزینه‌های ما برای بهترین گوشی های تاشو، تا پایان مطلب با ما همراه باشید.

1. Samsung Galaxy Z Fold5
بهترین گوشی های تاشو 2023
 

نقاط مثبت:

فرم خوب
رابط کاربری عالی
دوربین های مناسب
نقاط منفی:
همه برنامه ها بهینه نیستند
شاید برای بعضی ها خیلی بلند باشد
قیمت بالایی دارد
Samsung Galaxy Z Fold5 بهترین گوشی تاشوی است که امروز می توانید بخرید. سامسونگ با چیپست عالی، نمایشگرهای 120 هرتزی دوست داشتنی و نسبتاً بادوام واقعاً پیشتاز شارژ تاشو است. بهترین قطعات Z Fold5 چیزهایی هستند که سامسونگ در آنها برتری دارد. صفحه نمایش داخلی بسیار زیبا و لبه به لبه است و استفاده از این نمایشگر به سبک تبلت واقعاً تفاوت زیادی در بهره وری ایجاد می کند. در همین حال، دوربین ها، اگرچه در سطح پرچمدار نیستند، اما بسیار رقابتی هستند. برخی از نقاط ضعف وجود دارد، اگرچه اینها احتمالاً به ترجیحات شخصی مربوط می شود. فرم فاکتور سری Z Fold به طور قابل توجهی بلند است ( بسیار بلندتر از برخی از رقبا) بنابراین ممکن است یک پیشنهاد دیگر را ترجیح دهید. در نظر داشته باشید که نسبت به گوشی های غیر تاشو از نظر اقتصادی هزینه آن بسیار بالاست. با این حال، این بهترین تلفن تاشو موجود در بازار است. قاب Samsung Galaxy Z Fold را با بهترین قیمت و کاملا اورجینال از فارس کالا خریداری کنید.
2. Oppo Find N2
Oppo Find N2
نقاط مثبت:
کوچکترین چین خوردگی در بازار
فرم فاکتور جیبی
عملکرد رقابتی
نقاط منفی:
مشکلات رابط کاربری
صفحه نمایش مربعی ویدیوها را خراب می کند
Oppo Find N2 به لطف اندزه کوچکی که دارد یک تاشو فوق العاده است. با این نوع طراحی به اندازه پاسپورت، Find N2 به راحتی در جیب قرار می گیرد، و صفحه نمایش بیرونی بسیار قابل استفاده تر از همتایان بلندتر موجود در بازار است. بهتر از آن، Oppo موفق شده است که جمع شدگی روی صفحه نمایش داخلی را کمی بیشتر از رقبا کاهش دهد. این گوشی با اسنپدراگون 8+ Gen 1 ترکیب شده و در قدرت نیز رقابت خواهد کرد. حداقل روی کاغذ، نقاط ضعف بسیار کمی برای Find N2 وجود دارد.
هر چند این مشکلی خیلی به چشم نمی آید و اکثر دستگاه های تاشو با این مشکل مواجه هستند – اما صفحه داخلی Find N2 تقریباً کاملاً مربع است، به این معنی که برنامه های مختلف اندروید با مشکل مواجه هستند. بدتر از آن، نسبت تصویر برای تماشای ویدیوها کاملاً بی فایده است، کاری که بسیاری از افراد ممکن است بخواهند روی صفحه نمایش بزرگ انجام دهند. این را با این واقعیت ترکیب کنید که حتی به نظر می رسد Oppo دیگر دستگاه را نمی فروشد، و ممکن است پیدا کردن آن کمی سخت باشد. با این حال، ما در درجه اول به دلیل فرم فاکتور و چیپ اسنپدراگون ترجیحی آن در این لیست قرار گرفته است.
3. Google Pixel Fold
Google Pixel Fold
نقاط مثبت:
بهترین دوربین ها در یک تاشو
فاکتور فرم منظم
بدون شکاف در هنگام تا شدن
نقاط منفی:
قیمت بالا
چین قابل توجه
رابط کاربری ناقص
گوگل پیکسل فولد نیز مانند همه گوشی‌های تاشو، رابط کاربری را کامل نکرده است, اگرچه در حال انجام این کار است. با این حال، آنچه که ارائه می دهد، یک تنظیم عالی دوربین است که ما آن را به عنوان یکی از بهترین گوشی ها از دسته تاشو انتخاب می کنیم, که مطمئناً یک مزیت بزرگ است. در همین حال، فاکتور فرم ممکن است برای شما ارجحیت داشته باشد، زیرا نمایشگر بیرونی به دلیل نازکی گوشی در حالت بسته، قابل استفاده تر است. همچنین هنگام تا شدن، هیچ شکافی وجود ندارد، که کمک می‌کند تمیزتر و محکم‌تر به نظر برسد. با این حال، این اولین تلاش گوگل برای ارائه یک گوش تاشو است. ما به دوام سامسونگ نسبت به Pixel Fold اعتماد داریم، صرفاً به خاطر تجربه‌اش در این زمینه. با این حال، تراشه Tensor G2 کاملاً به اندازه اسنپدراگون در تاشوهای رقبا توانایی ندارد و این فاصله تنها با نسل پنجم سری Z سامسونگ افزایش خواهد یافت. Google Pixel Fold گران‌ترین تاشو موجود در بازار در حال حاضر است. امکانات زیادی را ارائه می دهد، و یکی رقیب جدی برای دیگر گوشی های تاشو موجود در بازار است.
4. Tecno Phantom V Fold
Tecno Phantom V Fold
نقاط مثبت:
قیمت رقابتی
عملکرد خوب
طراحی دلپذیر
نقاط منفی:
بزرگ و ضخیم
دوربین های ضعیف
Tecno Phantom V Fold مقرون به صرفه ترین تاشو در بازار است اگرچه به هیچ وجه ارزان نیست و قیمتی در حدود 1000 دلار دارد, اما دارای ویژگی های خوبی است که ارزش خرید دارد. در درجه اول تراشه رقابتی MediaTek Dimesnity 9000+، که مسلما بهترین تراشه در این لیست است. اندازه بزرگی دارد، که اگرچه یک نقطه ضعف قطعی است، اما بزرگترین صفحه نمایش را در این لیست نیز ارائه می دهد. صفحه‌نمایش بیرونی به دلیل نسبت ابعادی که دارد قابل استفاده است، اگرچه ضخامت گوشی کمی از این میزان کاسته می‌شود. از سوی دیگر، قیمت مقرون به صرفه با برخی از معایب همراه است. دوربین‌ها در بهترین حالت هستند، بنابراین به‌دنبال عکس‌برداری به سراغ V Fold نروید. در همین حال، Tecno هیچ تضمینی برای به‌روزرسانی امنیتی نمی‌دهد، به این معنی که نمی‌دانید خرید جدید و گران قیمت شما تا چه زمانی پشتیبانی می‌شود – چیزی که سامسونگ در آن برتری دارد. بدتر از آن، ممکن است حتی نتوانید گوشی را پیدا کنید چون نایاب است. 
چگونه بهترین گوشی های تاشو را انتخاب کنیم؟
در حالی که بازار تاشو در حال حاضر بسیار رقابتی است، اما ما راه‌های انتخاب درست یک گوی تاشو را می دانیم. در درجه اول، ما به طول عمر و قابلیت استفاده گوشی فکر می کنیم یعنی باید بدانیم تا چه مدت می خواهید از این گوشی استفاده کنید؟
سپس قابلیت استفاده را در نظر داشته باشید، چیزی که تاشوهای ضخیم تر با آن چالش دارند. اگر استفاده از صفحه بیرونی با یک دست سخت باشد، داشتن دو صفحه نمایش چه فایده ای دارد؟ بنابراین، دوباره باید در نظر بگیریم که چگونه طراحی، ساخت و مدیریت گوشی بر نسبت تصویر تأثیر می‌گذارد و نحوه واکنش اندروید و احساس تماشای ویدیوها را تغییر می‌دهد.بنابراین، ملاک های اساسی برای هر تلفن همراه وجود دارد، مانند عملکرد مناسب، صفحه نمایش خوب، و به طور کلی یک تجربه دلپذیر. خوشبختانه، همه تاشوهای فعلی دارای تراشه‌های کاملاً مشابه، صفحه نمایش‌های به همان اندازه عالی و تنها تفاوت‌های جزئی در تجربه کاربری هستند که همه آنها را باید در هنگام خرید در نظر بگیریم. برای خرید لوازم جانبی موبایل با قیمت مناسب به فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید. 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا