logo

بدترین گوشی های سامسونگ برای خرید در سال 2023

سامسونگ گوشی‌های زیادی را با قیمت‌های مختلف عرضه می‌کند، اما همه آنها ترکیب مناسبی از ارزش و عملکرد را ارائه نمی‌کنند. اگر گوشی آیفون ندارید، به احتمال زیاد از گوشی های سامسونگ استفاده می کنید. این سری از گوشی‌های هوشمند در طول سال‌ها محبوبیت فوق‌العاده‌ای پیدا کرده‌اند.

و در حال حاضر دومین انتخاب محبوب در کنار سری آیفون اپل است. اما همه گوشی های گلکسی سامسونگ موفق نیستند. در سال 2023، چند نمونه قابل توجه وجود دارد که لازم است قبل از خرید درباره آنها فکر کنید.

بدترین گوشی های سامسونگ برای خرید در سال 2023

 

گلکسی Z FOLD 5

سری گوشی های تاشو سامسونگ در اواخر سال 2019 با گلکسی زد فولد آغاز شد. در حالی که Z Fold با صفحه نمایش لمسی تاشو خود نوآورانه بود، همراه با مدل امروزی خود Z Flip، سر و صدای زیادی در بین عموم به وجود آورد. با گذشت زمان، سامسونگ برای بهبود سری گوشی‌های تاشو خود تلاش کرده است. دوربین بهبودیافته، عملکرد بهتر، عمر باتری بیشتر و صفحه جلویی عریض‌تر تنها تعدادی از این مزیت‌ها بودند.

124 5
گلکسی زد فولد 5

اما انتشار Z Fold 5 در آگوست 2023 با قیمت بسیار بالای 1799 دلار (برای 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی)، بسیاری امیدوار بودند که جهشی بسیار رو به جلو داشته باشند. اما در واقعیت، تغییرات زیادی در Z Fold 5 برای توجیه جهش قیمت بین 100 تا 150 دلار وجود نداشت.

و با تنظیمات دوربین یکسان با گوشی Fold 4، بدون S Pen، سرعت شارژ غیر قابل توجیه و عمر باتری به سختی بهبود یافته، به نظر می رسد Fold 5 نسبت به چیزی که ارائه می دهد گران قیمت باشد.

123 7
گلکسی زد فولد 5

باتری Z Fold 5 می تواند تا 11 ساعت دوام بیاورد که خیلی هم نامرغوب نیست، اما این پیشرفت چندانی نسبت به Z Fold 4 نیست، که معمولاً با یک بار شارژ حدود 10 ساعت دوام می آورد. همچنین حدود 80 دقیقه طول می کشد تا Fold 5 کاملاً شارژ شود. علاوه بر این، Z Fold 5 در برابر گرد و غبار مقاوم نیست. که می تواند مشکلاتی را ایجاد کند.

این بدان معنا نیست که Fold 5 گوشی بدی است. این گوشی با دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی، درجه دوام IPX8، صفحه نمایش بزرگ AMOLED با رزولوشن 2208 در 1768 پیکسل و تراشه Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 رائه شده است.

اما در چنین قیمت بالایی، طبیعی است کمی بیشتر از این گوشی انتظار داشته باشید. بنابراین، اگر یک گوشی هوشمند تاشوی چشمگیر می‌خواهید، فعلاً بهتر است با Z Fold 4 سر کنید، حداقل تا زمانی که سامسونگ سری بعدی تاشو خود را عرضه کند.

برای خرید لوزم جانبی گوشی گلکسی Z Fold 5 می توانید به سایت فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید.

گلکسی زد فلیپ 5

Galaxy Z Flip 5 در کنار Z Fold 5 در آگوست 2023 عرضه شد. نسخه کوچکتر Flip 5 از 999 دلار شروع می شود که بسیار مقرون به صرفه تر از Fold 5 است که البته این به دلیل اندازه صفحه نمایش کوچکتر و دوربین زاویه باز با کیفیت پایین تر می باشد.

گلکسی زد فلیپ 5 در مجموع ویژگی های بهتری نسبت به فولد 5 دریافت کرد، اما هنوز مشکلاتی وجود دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

11 23
Galaxy Z Flip 5

Flip 5 با دوربین پشتی 12 مگاپیکسلی، شکی نیست که برخی از کاربران از کیفیت لنز جدیدترین گوشی هوشمند قابل انعطاف سامسونگ ناامید خواهند شد، با توجه به اینکه سری گلکسی اس 23 حداقل دارای یک دوربین عقب 50 مگاپیکسلی با زاویه دید عریض است.

با عمر باتری حدود 10 ساعت، Z Flip 5 خیلی چشمگیر نیست و بسیار کند شارژ می شود. حدود یک ساعت و نیم طول می کشد تا Z Flip 5 از صفر تا 100 درصد شارژ شود که برای افراد پرمشغله ای که زمان زیادی را در حال حرکت می گذرانند ایده آل نیست.

علاوه بر این، Galaxy Z Flip 5 دارای یک صفحه نمایش پوششی (یا Flex Window) است که می تواند چند برنامه را پشتیبانی کند. این صفحه نمایش 3.4 اینچی برای بررسی سریع تقویم یا متون شما عالی است.

اما وقتی نوبت به استفاده از برنامه ها با ظرفیت کامل آنها می رسد، مطمئناً اندازه آن مانع می شود. علاوه بر این، به طور بومی با برنامه های خاصی سازگار نیست.

12 25
Galaxy Z Flip 5

Flip 5 همچنین هنوز با چروک‌های وسط صفحه‌نمایش مواجه می‌شود که می‌تواند پس از استفاده مکرر از تلفن بسیار غیرجذاب به نظر برسد. این مشکل در همه دستگاه‌های گلکسی Z Flip و Fold وجود دارد، بنابراین طبیعی نیست که کاربران پس از سال‌ها توسعه مداوم همچنان از این مشکل رنج ببرند.

برای خرید لوازم جانبی گوشی گلکسی Z FLIP 5 به سایت فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید.

کدام گوشی سامسونگ را در سال 2023 بخرید؟

اگر هنوز تمایل به خرید یک گوشی هوشمند جدید سامسونگ در سال 2023 دارید، ممکن است بخواهید سری گلکسی S23 را بررسی کنید که شامل S23، S23 Plus و S23 Ultra تقریباً عالی است.

این سه مدل جدید گلکسی اس دارای عملکرد سریع، نمایشگرهای با کیفیت بالا، عمر باتری قابل اعتماد و موارد دیگر می باشند. قیمت این سه مدل متفاوت است که S23 ارزان‌ترین و S23 Ultra گران‌ترین آنها می باشند.

برای خرید لوازم جانبی گوشی گلکسی S23 و لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی S23 Ultra می توانید به سایت فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید.

1234
سری گلکسی S23

این نوسانات قیمت به دلیل اندازه صفحه نمایش متفاوت، کیفیت دوربین، اندازه رم و سایر ویژگی ها است. با این حال، اگر بسیار مشتاق هستید که برای خود یک گوشی تاشو بگیرید Galaxy Z Fold 4 یا Z Flip 4 را در نظر بگیرید.

این دو دستگاه بیشتر آنچه را که می توانید در Fold 5 و Flip 5 داشته باشید، با قیمت بسیار پایین تر ارائه می دهند. اگر به دنبال خرید یک گوشی جدید سامسونگ در سال 2023 هستید، فعلاً از خرید Z Flip 5 و Z Fold 5 خودداری کنید.

متأسفانه، ویژگی های این دو مدل به سادگی قیمت آنها را توجیه نمی کند. کمی منتظر بمانید تا قیمت این دو گوشی کاهش یابد، یا از خرید یک تلفن تاشو تا زمانی که مشکلات اصلی این دستگاه‌ها در نسخه های بعدی حل شود، خودداری کنید.

برای خرید لوازم جانبی گوشی زد فولد 4 و خرید لوازم جانبی گوشی زد فلیپ 4 پیشنهاد ما به شما خرید از فروشگاه فارس کالا می باشد که لوازم جانبی اصل و اورجینال را با بهترین کیفیت و با قیمت مناسب تر نسبت به بازار و فروشگاه های دیگر ارائه می دهد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا