logo

بهترین برنامه ها برای Galaxy Z Flip 5

بهترین برنامه ها برای Galaxy Z Flip 5

Samsung Galaxy Z Flip 5 پیشرفت‌های زیادی را برای نسل قبلی خود به ارمغان می‌آورد، از جمله صفحه‌نمایش پوششی بسیار بزرگ‌تر به نام Flex Window، پردازنده سریع‌تر، طراحی تاشو بدون شکاف و موارد دیگر. ما در بررسی گوشی Z Flip 5 موارد بسیار خوبی در مورد آن پیدا کردیم. با این حال، اگر می‌خواهید از آن حداکثر استفاده را ببرید، پیدا کردن بهترین برنامه‌های Galaxy Z Flip 5 برای تکمیل آن مهم است. تجربه Z Flip 5 در مورد نمایشگر اصلی تاشو تقریباً مانند هر گوشی دیگری است، بنابراین بهترین مکان برای شروع جستجو لیست ما برای بهترین برنامه های اندروید و بهترین بازی های اندروید است. در زیر پنج برنامه مناسب برای استفاده حداکثری از پنجره Flex جدید Z Flip 5 آورده شده است.

بهترین برنامه ها برای Galaxy Z Flip 5
 

Good Lock

پنجره Flex جدید Samsung Galaxy Z Flip 5 فضای بیشتری برای ویجت ها می دهد، اما در مورد اجرای کامل برنامه ها چطور؟ اینجاست که Good Lock وارد می‌شود. این برنامه به گونه‌ای طراحی شده است که به شما امکان می‌دهد صفحه قفل، پنل اعلان‌ها و موارد دیگر را سفارشی کنید. همچنین یک ماژول ویژه وجود دارد که می توانید در برنامه دانلود کنید، به نام Multistar. هنگامی که ماژول را دانلود کردید، می توانید یک ویجت با حداکثر هشت برنامه اضافه کنید که در پنجره Flex اجرا می شود. می‌توانید هر برنامه‌ای را مشخص کنید، اما همه برنامه‌ها تا این سطح به خوبی کار نمی‌کنند، بنابراین مسئله آزمون و خطا است. خرید لوازم جانبی گوشی Samsung Galaxy Z Flip 5 شامل انواع قاب و گارد سیلیکونی ، طرح دار ، فانتزی ، ژله ای ، گلس و محافظ صفحه ، کیف و کاور ، باتری اصلی Samsung Galaxy Z Flip 5 ، کابل و شارژر اصلی و سایر لوازم جانبی گوشی گلکسی Z Flip 5 با بهترین قیمت و کیفیت از فروشگاه اینترنتی فارس کالا

Coverscreen OS

سیستم عامل Coverscreen مانند Good Lock با Multistar کار می کند و به شما امکان می دهد برنامه های کامل را مستقیماً از پنجره Flex اجرا کنید. در حالی که Good Lock به سادگی برنامه های تمام صفحه را روی پنجره Flex قرار می دهد، این بیشتر شبیه یک رابط کاربری کامل با چند ویژگی تخصصی تر و دسترسی به همه برنامه های شما است. گفته می شود، آنچه آنها در واقع انجام می دهند تقریباً مشابه است. برای آنچه ارزش دارد، برخی از کاربران Good Lock را ترجیح می دهند، که مسلماً کمی پایدارتر است و برای دریافت تجربه کامل هزینه ای ندارد. 

Google Keep

من از نسخه قبلی Coverscreen OS در Galaxy Z Flip 4 خود استفاده کردم و Keep یکی از برنامه های مورد علاقه من برای استفاده در Cover Screen بود. داشتن یک برنامه یادداشت برداری و یادآوری مانند این مفید است. وقتی در یک فروشگاه هستید یا خارج از خانه، می‌توانیم چیزهایی را به فهرست خود اضافه کنیم یا یادداشت‌های Keep خود را بدون نیاز به باز کردن تلفن بررسی کنیم. Keep همچنین برای تهیه لیست های مواد غذایی و بررسی آنها در فروشگاه درست از پنجره Flex شما عالی است. املاک و مستغلات اضافه شده در پنجره Flex Z Flip 5 باید استفاده از Keep را با سیستم عامل Coverscreen یا Good Lock آسان‌تر کند. در حالی که من شخصا Keep را توصیه می‌کنم، جایگزین‌های بسیار خوبی در آنجا وجود دارد. 

بهترین برنامه ها برای Galaxy Z Flip 5
 

Google Calendar

درست است که می‌توانید از قبل یک ویجت Calendar را بر روی صفحه‌نمایش بیرونی Z Flip دریافت کنید، اما متوجه شدم که هنوز در کارهایی که می‌توانید انجام دهید بسیار محدود است. با Z Flip 4 خود، چند برنامه مختلف Calendar را آزمایش کردم و متوجه شدم که از بهترین عملکرد Google در نمایشگر کوچک‌تر خوشم می‌آید. نمی‌توانم درک کنم که چقدر مفید است که بتوانیم به سرعت قرارها را بررسی، تغییر داده و به تقویم از صفحه نمایش بیرونی اضافه کنیم. با اندازه صفحه نمایش اضافه شده، پنجره Flex Z Flip 5 باید تجربه را حتی بیشتر قابل استفاده کند. فقط توجه داشته باشید که باید از Good Lock یا Coverscreen OS استفاده کنید تا تقویم را مستقیماً به عنوان یک برنامه کامل اضافه کنید.

آیا باید سیستم عامل Coverscreen یا Good Lock را انتخاب کنم؟

شاید از خود بپرسید که آیا باید Good Lock یا Coverscreen OS را انتخاب کنید. راستش را بخواهید، من Coverscreen را دوست داشتم زیرا احساس می‌کردم فقط به چند برنامه محدود نمی‌شوم، و احساس می‌کردم برخی از افزوده‌های توسعه‌دهنده استفاده از آن را آسان‌تر از زمانی که سعی کردم از Good Lock در Z Flip 4 خود استفاده کنم. همان کاری که برنامه Good Lock می تواند انجام دهد، اما برای امتیاز از شما هزینه می گیرد. همچنین شایان ذکر است که چند برنامه در Coverscreen بهتر از Good Lock کار می کردند و بالعکس. بنابراین، در واقعیت، بهترین ایده این است که هر دو را امتحان کنید. نوع برنامه‌هایی را که می‌خواهید از پنجره Flex استفاده کنید، بیابید که نمی‌توانید با ویجت به اندازه کافی خوب انجام دهید. هنگامی که لیست خود را تهیه کردید، هر دو برنامه را دانلود کنید و در میان برنامه ها حرکت کنید. 

بهترین برنامه ها برای Galaxy Z Flip 5
 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا