logo

بهترین برنامه های سفر برای کاربران اندروید

بهترین برنامه های سفر برای کاربران اندروید

سفر راهی است برای بهبود کیفیت زندگی. اما در حالی که سفر می تواند برای برخی آرامش بخش باشد، برخی دیگر در مورد برنامه ریزی، بسته بندی و انجام سفر مضطرب می شوند. اینجاست که اپلیکیشن‌های سفر وارد می‌شوند، زیرا راحت هستند و توانایی حل بیشتر مشکلات و دغدغه های مربوط به سفر را دارند که ممکن است فرد با آن مواجه شود. امروزه همه با گوشی‌های هوشمند خود سفر می‌کنند، زیرا نه تنها به ما اجازه می‌دهند بر روی عکس‌های سلفی کلیک کنیم و با خانواده‌هایمان در ارتباط باشیم، بلکه ابزارها و برنامه‌های بسیاری را برای سازماندهی سفرهایمان و مقابله با هر گونه مشکلی که در طول مسیر با آن مواجه می‌شویم ارائه می‌دهند. تعداد زیادی از برنامه های سفر در فروشگاه Google Play موجود است اما تعداد انگشت شماری از آنها قابل استفاده هستند. در اینجا ما چند برنامه ضروری را لیست کرده ایم که می توانند همراهان شایسته سفر برای کاربران اندروید باشند. با فارس کالا همراه شوید.

1. Tripit

Tripit از Concur به شما کمک می کند برنامه های سفر خود را فوراً در یک مکان سازماندهی کنید. این یکی از برنامه های دارای بالاترین امتیاز برای سازماندهی سفر و برنامه سفر است که بیش از 20 میلیون مسافر از این برنامه استفاده می کنند. به محض رزرو پرواز، هتل، ماشین کرایه‌ای یا هر چیز دیگری، آن را به plans@tripit.com ارسال کنید تا به برنامه سفر شما اضافه شود. جزئیات رزرو حتی اگر آفلاین باشید در یک مکان در برنامه نمایش داده می شود. کاربران می توانند PDF، عکس، کارت پرواز، گذرنامه دیجیتال یا کدهای QR را آپلود کنند تا بتوانند هر سند مورد نیاز را در یک مکان پیدا کنند. همه ابزارهای مرتبط با نقشه مانند Google Maps، Apple Maps و Rome2Rio را نیز دارد. Tripit Pro برای هدیه‌های منحصر به فرد سفر در طول سال در دسترس است. هزینه این طرح 38.99 پوند در سال است.
Tripit بیش از 50،000،000 دانلود در فروشگاه Google Play و امتیاز 4.4 از 5 دارد.

Tripit

2. Airbnb

برنامه Airbnb جامعه جهانی از مهمانان و میزبانان را گرد هم می آورد. Airbnb مجموعه‌ای از خانه‌ها دارد که بر اساس سبک، موقعیت مکانی یا فعالیت‌های اطرافشان انتخاب شده‌اند، بنابراین خواه یک کابین دنج با چشم‌انداز یا آپارتمانی در کنار ساحل باشد، Airbnb می‌تواند به شما کمک کند هر آنچه را که نیاز دارید انتخاب کنید. بیش از 100 فیلتر برای سفارشی کردن جستجوی شما وجود دارد و برنامه تمام جزئیات سفر شما را در یک مکان نگه می دارد. Airbnb تجربیاتی دارد که توسط افراد محلی هدایت می‌شوند که راه خوبی برای غوطه‌ور شدن در مکانی جدید با یک متخصص محلی به عنوان راهنما است. این برنامه شما را با یک سوپر هاست با تجربه در منطقه شما مطابقت می دهد که همیشه کمک یک به یک ارائه می دهد. Airbnb بیش از 10,00,00,000 دانلود در فروشگاه Google Play با امتیاز 4.3 از 5 دارد.

airbnb

3. Tripadvisor: Plan & Book Trips

اپلیکیشن تریپ ادوایزر راهنمایی هایی را از میلیون ها مسافر در مورد هتل ها، تورها، فعالیت ها و رستوران ها ارائه می دهد. این یک شرکت راهنمای سفر است که افراد، علایق و مکان‌ها را گرد هم می‌آورد و به برنامه‌ریزی سفر، رزرو، سفر و موارد دیگر کمک می‌کند. بهترین معاملات را در مورد هتل ها پیدا کنید، رزرو کنید، در رستوران های عالی میز رزرو کنید، و مکان های عالی در اطراف را کشف کنید. این برنامه به همراه Discover Traveler که مکان‌های نزدیک را روی نقشه نشان می‌دهد، به میلیون‌ها بررسی درباره هتل‌ها، رستوران‌ها، تورها، جاذبه‌ها و سایر تجربیات دسترسی دارد. می‌توانید تمام برنامه‌ریزی‌های خود را در یک مکان انجام دهید، بهترین تخفیف‌ها را در مورد هتل‌ها دریافت کنید، با خیال راحت سفر کنید و حتی سایر مسافرانی را که به کمک نیاز دارند راهنمایی کنید.

Tripadvisor بیش از 10,00,00,000 دانلود در فروشگاه Google Play و امتیاز 4.5 از 5 دارد.

Tripadvisor Plan Book Trips


4. KAYAK Flights, Hotels & Cars

برنامه کایاک به شما کمک می کند پروازها و هتل ها را پیدا کنید، مقایسه کنید و رزرو کنید زیرا یک برنامه سفر همه کاره است. کایاک 100 سایت دیگر سفر را جستجو می کند تا مجبور نباشید شما انجام دهید. این بهترین معاملات را ارائه می دهد و به شما امکان می دهد برنامه های سفر را در یک مکان سازماندهی کنید، از جمله به روز رسانی رایگان وضعیت پرواز، نقشه های ترمینال فرودگاه، و زمان انتظار. این برنامه به شما امکان می‌دهد مقصدی را انتخاب کنید و تاریخ‌ های انعطاف‌ پذیر را انتخاب کنید تا بفهمید چه زمانی بهتر است پرواز کنید. فیلترهای مختلف، پیش بینی قیمت برای بیش از 90 روز، معاملات خصوصی و موارد دیگر وجود دارد. کایاک برنده 10 جایزه Webby از جمله جایزه People’s Voice و جوایز مجله تایم شده است.

Kayak دارای بیش از 1,00,00,000+ دانلود در فروشگاه Google Play و امتیاز 4.6 از 5 است.

KAYAK Flights Hotels Cars

5. Pack Point Travel Packing List

Packing Point Travel Packing List برنامه‌ای است که به شما کمک می‌کند به یاد بیاورید چه چیزهایی را برای سفر باید ببندید. آیا شما فردی هستید که قبل از سفر اضطراب دارید زیرا عادت دارید چیزهای مهم را پشت سر بگذارید؟ این زمانی است که Pack Point Travel Packing List به کار می‌آید، زیرا یک سازمان‌دهنده لیست بسته‌بندی سفر رایگان است که به شما کمک می‌کند تا آنچه را که برای بسته‌بندی در چمدان خود نیاز دارید بر اساس طول سفر، آب و هوا در مقصد و هر فعالیتی که برنامه‌ریزی شده است سازماندهی کنید. برای سفر شما لیست بسته بندی ذخیره می شود و سپس می توانید آن را با دوستان و خانواده خود در صورت نیاز به کمک در بسته بندی به اشتراک بگذارید. Pack Point یک لیست بسته بندی را با توجه به عوامل مختلف سازماندهی می کند و این لیست ها را می توان در صورت نیاز اصلاح کرد.

Pack Point Travel Packing List دارای بیش از 1000000 بار دانلود در فروشگاه Google Play و امتیاز 4.6 از 5 است.

6. Hotel Tonight

برنامه Hotel Tonight به شما کمک می کند هتل های لحظه آخری را با قیمت های عالی پیدا کرده و رزرو کنید. این برنامه حتی برای اقامت لحظه آخری قیمت‌های عالی ارائه می‌دهد، اتاق‌ها را می‌توان تنها در 10 ثانیه رزرو کرد. برنامه GeoRates صرفه جویی اضافی را از نرخ های تخفیف آماده نشان داده شده با رنگ سبز در برنامه نشان می دهد. پشتیبانی 24×7 مشتری، توضیحات هتل، 3 دلیل اصلی برای انتخاب هتل و موارد دیگر در این برنامه وجود دارد.

این برنامه بیش از 50،000،000 دانلود در فروشگاه Google Play و امتیاز 4.2 از 5 دارد.

Hotel Tonight

7. Hopper

برنامه Hopper به بیش از 100 میلیون مسافر کمک کرده است هر بار که سفرهای خود را رزرو می کنند، بهترین قیمت را در پروازها، هتل ها، خانه ها و اجاره خودرو پیدا کنند و از آن مطمئن شوند. سفرها را می توان با خیال راحت و ایمن با چند ضربه و کشیدن انگشت رزرو کرد. این برنامه زمانی که بهترین قیمت ها در دسترس است اعلان ها را ارسال می کند و حتی می توانید ارزان ترین تاریخ های سفر را برای مقصد خود پیدا کنید. هاپر به شما امکان می دهد قیمت را ثابت کنید تا حتی اگر فوراً رزرو نکنید، همان معامله را دریافت کنید. با پرداخت هزینه ای ناچیز، می توانید زمان خود را برای نهایی کردن برنامه های خود اختصاص دهید یا منتظر بمانید تا حقوق بعدی شما واریز شود. برنامه‌هایی به هر دلیلی لغو و تغییراتی وجود دارد، بنابراین در صورت تاخیر در پرواز یا مواجهه با شرایط غیرقابل پیش‌بینی دیگر، می‌توانید بدون هزینه اضافی رزرو کنید. هاپر برای این سیاره نیز تلاش می کند و با هر رزرو، برنامه متعهد می شود که 2 درخت بکارد تا ردپای کربن را جبران کند. هیچ آگهی، هرزنامه و هزینه ای در کار نیست.

هاپر بیش از 1,00,00,000 دانلود در فروشگاه Google Play و امتیاز 2.8 از 5 دارد.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا