logo

بهترین گوشی اندروید 2024: برترین گوشی های مقرون به صرفه، میان رده و رده بالا

بهترین گوشی اندروید 2024: برترین گوشی های مقرون به صرفه، میان رده و رده بالا

یک گوشی هوشمند اندرویدی عالی می خواهید؟ اینها تنها گوشی هایی هستند که ارزش بررسی دارند شما اینجا هستید زیرا به دنبال بهترین تلفن Android هستید که می توانید با پول خریداری کنید. شما احتمالا بخشی از طرفداران اندروید هستید و تنها نیستید: به هر حال، اندروید محبوب ترین پلتفرم گوشی های هوشمند در جهان است. اگر به آیفون وابسته نیستید، این انتخاب بدیهی است. گستره تلفن های اندرویدی موجود در بازار بسیار زیاد است. این بدان معناست که مطمئناً چیزی را پیدا خواهید کرد که کاملاً مناسب شما باشد – تا زمانی که بدانید به دنبال چه هستید. در اینجا راهنمای ما برای خرید یک تلفن اندرویدی با توصیه هایی در مورد انتخاب گوشی مناسب برای شما و انتخاب ما از بهترین تلفن های هوشمند اندرویدی بازار ارائه شده است.

بهترین گوشی های اندرویدی که می توانید در سال 2024 بخرید

1. گوگل پیکسل 8: بهترین گوشی هوشمند اندرویدی

جای تعجب نیست که بهترین گوشی هوشمند اندرویدی آن است که توسط گوگل ساخته شده است. یک ویترین عالی برای این پلتفرم، پیکسل 8 همتراز با پرچمداران دیگر برندها است، اما قیمت چندانی ندارد. نه تنها تجربه اندروید 14 بدون دردسر پیکسل 8 به همان اندازه قدیمی و ساده است، بلکه آنچه واقعاً پیکسل 8 را امسال متمایز می کند دوربین های دوگانه آن است که به سادگی در یک کلاس خاص خود قرار دارند. مهم نیست از چه چیزی عکس می گیرید، و بدون توجه به شرایط نوری، تصاویر و ویدیوهای Pixel 8 کاملاً درجه یک هستند و به راحتی بهترین هستند که می توانید در حال حاضر بخرید. عمر باتری نیز یک مرحله جدی بالاتر از آن است که با حسن نیت ارائه شده است، به لطف بهبودهایی که در چیپست نسل دوم Tensor G3 گوگل انجام شده است. و با توجه به اینکه این قیمت پایین بخش دیگری از جذابیت پیکسل 8 است، دلیل کمی برای هزینه بیشتر وجود دارد.

Google Pixel 8

2. Xiaomi Redmi Note 11: بهترین گوشی اندرویدی ارزان قیمت

شیائومی ردمی نوت 11 نسبت به قیمتش ارزش شگفت انگیزی دارد. Redmi Note 11 با دستیابی به سطوح عملکردی مشابه با تلفن‌ های دو برابر قیمت، ارزش ویژگی‌ های آن را کم نمی‌ کند. ردمی نوت 11 با دوربین 50 مگاپیکسلی که از بسیاری دیگر قدرتمندتر است، از نظر عکاسی در جایگاه ویژه‌ ای قرار می‌ گیرد و نمایشگر 90 هرتزی فول اچ‌ دی نیز یک امتیاز بزرگ است. اگربودجه شما زیاد نیست و به دنبال گوشی هوشمند ارزشمند از قیمت آن هستید، شیائومی ردمی نوت 11 انتخاب هوشمندانه ای است. خرید لوازم جانبی Xiaomi Redmi Note 11 شامل قاب و گلس، کیف چرمی، قاب ژله ای، طرح دار، فانتزی، دخترانه، عروسکی با بهترین قیمت از فارس کالا.

Xiaomi Redmi Note 11 1

3. Samsung Galaxy S23 Ultra: بهترین گوشی پرچمدار اندروید

سامسونگ گلکسی اس 23 اولترا با ویژگی‌ های مناسب مثل قلم، صفحه نمایش 6.8 اینچی شفاف با نرخ تازه‌ سازی 120 هرتز، طراحی قوی و عملکرد خیره‌ کننده و بهبود استقامت به لطف Qualcomm Snapdragon 8 Gen 2 جدید، به شایستگی در این لیست قرار می گیرد. قلم S Pen همراه برای یادداشت کردن ایده‌آل است و به‌ خوبی در پایین گوشی قرار می‌ گیرد. همانطور که از یک سامسونگ جدید انتظار دارید، دوربین ها چشمگیر هستند. این ماژول تا حدودی بازطراحی شده است و اکنون دارای یک دوربین اصلی 200 مگاپیکسلی در کنار یک دوربین اولتراواید 12 مگاپیکسلی و یک جفت واحد تله فوتو (10x و 3.5x) در پشت و همچنین یک دوربین سلفی 12 مگاپیکسلی در جلو است. نتایج در تست های عکاسی ما حتی در شرایط کم نور خیره کننده بود. قیمت بالا است، اما با Galaxy S23 Ultra گوشی ارزشمندی را در قبال پول خود دریافت می کنید. خرید قاب شفاف گوشی Samsung Galaxy S23 Ultra با کیفیت اورجینال و قیمت مناسب در فروشگاه فارس کالا.

Samsung Galaxy S23 Ultra 2

4. Nokia C21 Plus: بهترین گوشی اندرویدی زیر 100 پوند

اگر بودجه خرید شما نمی تواند از 100 پوند فراتر برود، نوکیا C21 Plus انتخاب خوبی است. نوکیا C21 پلاس با قیمتی بسیار کمتر از سه رقم، ارزش بسیار خوبی دارد و در حالی که با ترکیب معمولی از ویژگی های پرچمدار رده بالا همراه نیست، آنچه در اینجا ارائه می شود هنوز نسبت به قیمت بسیار استثنایی است. برای شروع، صفحه نمایش بزرگ 6.52 اینچی دارد (که در تست های ما بسیار روشن و پر جنب و جوش است)، ساخت قوی ای دارد و به اندروید 11 گو به روز شده است. مطمئناً، این سریع‌ ترین تلفن موجود در بازار نیست و فاقد NFC است، اما با فقط 100 پوند واقعاً نمی‌ توانید کار بهتری انجام دهید.

Nokia C21 Plus 1

5. شیائومی 13: بهترین گوشی هوشمند اندرویدی

گوشی‌ های هوشمند پرچم‌ دار با هر عرضه جدید، اندازه‌ شان را افزایش می‌ دهند، شیائومی 13 جمع و جور تازه نفس است. اگر از طرفداران پرچمداران رده بالا هستید اما ترجیح می‌ دهید گوشی‌ هایتان واقعاً در جیب شلوار جین شما جا شود، شیائومی 13 انتخابی عالی است. این گوشی هر آنچه که از هر نسخه پرچم‌ دار مدرن انتظار دارید، از جمله چیپست فوق سریع اسنپدراگون 8 نسل 2 و مجموعه‌ ای از دوربین‌ های فوق‌العاده را ارائ می دهد. آنچه واقعاً آن را متمایز می کند، البته اندازه آن است. شیائومی 13 تنها با ابعاد 153 در 72 در 7.98 میلی‌ متر، یکی از کوچک‌ ترین پرچم‌ دارانی است که در چند سال گذشته بررسی کرده‌ ایم. نمایشگر کوچک (ish) 6.36 اینچی AMOLED ممکن است برای برخی افراد کمی کوچک باشد، اما اگر در مورد مصرف محتوای خود در بزرگترین صفحه نمایش نگران نیستید، شیائومی 13 پرچمداری جمع و جور برای خرید است.

Xiaomi 13

6. Oppo Find X5 Pro: یک پرچمدار ساده و خیره کننده

 Oppo Find X5 Pro باید گوشی هوشمند پرچمدار بعدی شما باشد. البته ارزان نیست، خیلی واضح است، اما اگر بودجه داشته باشید، با یکی از زیباترین گوشی‌های هوشمند موجود در بازار، با مجموعه معمولی از ویژگی‌ های با مشخصات بالا، پاداش دریافت خواهید کرد. طراحی آینه ای Oppo Find X5 Pro واقعا خیره کننده است و صفحه نمایش بزرگ 6.7 اینچی 1440p آن یکی از دقیق ترین نمایشگرهایی است که تا به حال آزمایش کرده ایم. ارائه دوربین سه گانه نیز درجه یک است، و این واقعیت که در تست باتری ما بیش از 24 ساعت دوام آورد نیز یک امتیاز بزرگ است. Find X5 Pro Oppo یک انتخاب عالی است اگر به دنبال جدیدترین و بهترین فناوری هستید، اما به سامسونگ یا آیفون علاقه ندارید.

Oppo Find X5 Pro

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا