logo

بهترین محافظ صفحه برای سامسونگ گلکسی اس 24

سامسونگ گلکسی اس 24 بالاخره با چند ارتقاء نسبت به نسل قبلی خود رونمایی و عرضه شد. این گوشی مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 است، به این معنی که سریع و قدرتمند خواهد بود، اما صفحه نمایش آن نیز متفاوت است. صفحه نمایش زیبای AMOLED 6.2 اینچی که فقط کمی بزرگتر از نمایشگر قبلی گلکسی S23 است.

اگرچه این صفحه نمایش زیبا از شیشه گوریلا گلس سخت ساخته شده است اما اگر مراقب نباشید همچنان مستعد خراش، خش و حتی بدتر از آن شکسته شدن است. به همین دلیل است که ما همیشه یک محافظ صفحه نمایش گوشی را پیشنهاد می کنیم تا نمایشگر گوشی شما آسیبی نبیند. شیشه گوریلا گلس بر روی صفحه نمایش S24 باید سطح خوبی از محافظت در برابر خراش را ارائه دهد.

اما اگر فکر می کنید استفاده شما خشن تر از حد معمول است، بهتر است با محافظ صفحه نمایشی با کیفیت از آن در برابر خط و خش محافظت کنید. در این مقاله از فارس کالا بهترین محافظ های صفحه برای Samsung Galaxy S24 آورده شده است.

بهترین محافظ صفحه برای سامسونگ گلکسی اس 24

شیشه سکوریت iVoler برای Galaxy S24

1 23

این محافظ صفحه نمایش شیشه ای دارای یک بسته دوتایی و دارای پوشش اولئوفوبیک برای مقاومت در برابر اثر انگشت است. محافظ شیشه iVoler که کاملاً متناسب با گلکسی S24 طراحی شده است، نوید سختی سطح 9H را برای مقاومت در برابر خوردگی و خراش می دهد.

همچنین دارای پوشش لنز برای محافظت از سه دوربین عقب است. محافظ صفحه نمایش با حسگر اثر انگشت سازگار است و شفافیت عالی را برای مشاهده بهینه ارائه می دهد.

محافظ صفحه نمایش Wsken برای Galaxy S24

محافظ صفحه شیشه سکوریت Wsken کمی گران است، اما با یک کیت اپلیکاتور ارائه می شود که نصب بدون حباب را نوید می دهد. گفته می شود که 99٪ انتقال نور را برای بهترین تجربه مشاهده ارائه می دهد و دارای سختی سطح 9H برای مقاومت بالا در برابر خراش است. همچنین مانع استفاده از گوشی با قاب نمی شود و خاصیت آبگریز دارد.

محافظ صفحه نمایش مستر شیلد برای گلکسی اس 24

3 16

محافظ صفحه مستر شیلد ارزش بسیار خوبی برای گوشی گلکسی S24 ارائه می دهد، زیرا سه محافظ شیشه ای با قیمت کمتر از 10 دلار دریافت می کنید. ساخته شده از شیشه ژاپنی، نوید سختی سطح 9H را برای دوام می دهد و دارای خواص ضد آب است. این کیت شامل همه چیزهایی است که برای شروع به کار نیاز دارید، از جمله دستمال مرطوب الکلی، پارچه میکروفیبر، و حباب‌کش.

محافظ صفحه نمایش ضد جاسوسی WYQLTD برای Galaxy S24

اگر به حریم خصوصی اهمیت می دهید، یک محافظ صفحه با ویژگی ضد جاسوسی ضروری است. اگر مستقیماً به صفحه نگاه می کنید، این محافظ شیشه ای بهترین دید را ارائه می دهد و فراتر از آن، دیدن آن سخت تر می شود. این به جلوگیری از جاسوسی اطلاعات حساس در یک مکان عمومی کمک می کند. همچنین در برابر شکستگی مقاوم است و با حسگر اثرانگشت زیر نمایشگر به خوبی کار می کند.

شیشه سکوریت Supershieldz برای Galaxy S24

5 12

این محافظ صفحه شیشه ای Supershieldz به صورت سه لایه عرضه می شود و سطح سختی 9H را در برابر خط و خش ارائه می دهد. همچنین دارای انحنای 2.5 بعدی در امتداد لبه‌ها است. این محافظ صفحه نمایش در هنگام اعمال افکت رنگین کمانی ندارد و دارای ویژگی های مقاومت در برابر اثر انگشت است.

محافظ صفحه مات Shang Pin Jia برای Samsung S24

اگر دائماً از تابش خیره کننده یا انعکاس روی صفحه نمایش گوشی خود اذیت می شوید، این محافظ مات همان چیزی است که به آن نیاز دارید. همچنین دارای خواص ضد جاسوسی برای جلوگیری از نگاه های ناخواسته از خواندن اطلاعات شخصی شما است. همچنین دارای خواص اولئوفوبیک و ضد اثر انگشت است. حسگر اثر انگشت S24 در صفحه نمایش نیز به خوبی کار می کند.

محافظت از صفحه نمایش amFilm برای Galaxy S24

6 15

محافظ صفحه amFilm از نمایشگر و دوربین های عقب محافظت می کند. این محافظ صفحه شیشه ای دو لایه همراه با اپلیکاتور برای سهولت در نصب ارائه می شود. این محافظ ضد خش دارای سختی سطح 9H است و دارای ویژگی‌های مقاوم در برابر اثر انگشت و لک است.

محافظ صفحه نمایش Ferilinso برای سامسونگ S24

این محافظ صفحه شیشه‌ای چهار لایه  از Ferilinso به جای شکاف برای دوربین جلو، دارای یک بریدگی سوراخ‌دار است. این کیت کامل با محافظی منطبق برای دوربین‌های پشتی و یک قاب نصبی برای هماهنگی کامل محافظ صفحه با نمایشگر تلفن همراه است. در برابر ضربه مقاوم است و وضوح و حساسیت لمسی بسیار خوبی را ارائه می دهد.

در فروشگاه فارس کالا می توانید تمام لوازم جانبی گوشی گلکسی اس24 را به صورت کاملا اورجینال و با قیمت بسیار مناسب خریداری کنید.

خلاصه ای از بهترین محافظ های صفحه نمایش برای Samsung Galaxy S24

این روزها گوشی‌های هوشمند به گونه‌ای ساخته می‌شوند که عمر طولانی داشته باشند. اگر از گوشی خود در محیط های خشن استفاده می کنید، بهتر است از یک محافظ صفحه نمایش با کیفیت خوب استفاده کنید تا از هرگونه ضربه مهلک به صفحه نمایش گوشی خود جلوگیری کنید.

محافظ شیشه ای iVoler گزینه ایی عالی برای شروع است، زیرا انعطاف پذیری بالایی در برابر خراش و ضربه ارائه می دهد. اگر در استفاده از محافظ صفحه حرفه ای نیستید، جای نگرانی نیست. کیت Wsken با یک اپلیکاتور خودکار ارائه می شود.

تنها کاری که باید انجام دهید این است که گلکسی اس 24 را روی دستگاه قرار دهید، محافظ صفحه را در قسمت مشخص شده قرار دهید و دستورالعمل های یک برنامه بدون حباب را دنبال کنید. این محافظ شیشه ای مقاومت بالایی در برابر خراش دارد. سومین مورد علاقه ما یکی از شانگ پین جیا است.

این محافظ صفحه دارای روکش مات برای جلوگیری از انعکاس ناخوشایند است و همچنین اگر دائماً اطلاعات حساس را در مکان‌های عمومی مطالعه می‌کنید، دارای خواص ضد جاسوسی عالی است.

محافظ صفحه خود را به درستی نصب کنید

مهم نیست که کدام محافظ صفحه را انتخاب می کنید شیشه سکوریت، پلیمر یا …. باید مطمئن شوید که به درستی نصب شده است تا از مزایای آن بهره مند شوید. به همین دلیل است که ما از طرفداران بزرگ محافظ های صفحه با راهنمای نصب همراه هستیم.

به یاد داشته باشید، بهترین راه برای نصب هر محافظ صفحه در یک محیط تمیز و عاری از گرد و غبار است، بنابراین در طول فرآیند هیچ ذره ای زیر صفحه نمایش گیر نمی کند. به علاوه، مطمئن شوید که قبل از شروع کار، دست‌های خود را کاملاً بشویید و تلفن خود را پاک کنید.

 تمام لوازم جانبی گوشی گلکسی S24 پلاس و S24 اولترا را می توانید از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید و از تخفیفات ویژه این فروشگاه نیز بهره مند شوید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا