logo

محافظ شیشه نشکن آنتی باکتریال چیست؟

شیشه نشکن آنتی باکتریال نوعی محافظ صفحه نمایش است که برای از بین بردن یا مهار رشد باکتری ها بر روی سطح نمایشگر گوشی طراحی شده است. اقدامات احتیاطی بهترین راه برای پیشگیری از هر بیماری است. باور کنید یا نه، تلفن های همراه منبع عفونت های باکتریایی و همچنین بیماری ها هستند.

پس از شیوع کرونا ما تمام اقدامات احتیاطی را برای محافظت از خود در برابر میکروب ها انجام می دهیم، اما تلفن همراهی که استفاده می کنیم را نادیده می گیریم. به یاد داشته باشید میکروب‌ها، اگرچه نامرئی هستند، اما همیشه در اطراف ما هستند، روی دکمه‌های آسانسور، دستگیره‌های درهای تجاری، و روی نرده‌های مترو.

علاوه بر این سن کاربران تلفن همراه در حال کم شدن است و کودکان پس از کار با تلفن همراه انگشتان خود را در دهان می گذارند که باعث ورود میکروب به بدن آنها می شود و مشکلات سلامتی جدی ایجاد می کند. اگر شما هم می خواهید بدانید محافظ شیشه نشکن آنتی باکتریال چیست؟ و چگونه کار می کند، در ادامه با فارس کالا همراه شوید.

آیا می دانید گوشی شما چقدر کثیف است؟

تلفن های همراه همیشه محل رشد میکروب ها بوده اند. طبق آزمایش‌ها، بیش از 17000 نوع باکتری در هر سانتی‌متر مربع از صفحه نمایش تلفن همراه ما وجود دارد که می‌توان گفت کثیف‌تر از توالت است.

چرا این همه میکروب در تلفن همراه وجود دارد؟

واقعیت این است که این ما هستیم که آنها را پرورش می دهیم و با خود حمل می کنیم. هر بار که ما از گوشی های هوشمند خود استفاده می کنیم عرق انگشتان، باکتری ها، شوره سر، چربی روی صورت روی صفحه نمایش، بدنه و سایر قسمت های گوشی قرار می گیرد و لایه ای نامرئی را تشکیل می دهد.

کثیفی محل رشد باکتری ها است و باکتری های موجود در هوا نیز وارد عمل می شوند و در نتیجه باکتری های بیشتری در تلفن همراه ایجاد می شود. میکروب های تلفن همراه از طریق نوک انگشتان به صفحه نمایش منتقل می شوند.

اگر چشم‌هایتان را پاک کنید یا با دست‌هایی که با موبایل بازی کرده‌اید غذا بخورید، میکروب‌ها از فرصت استفاده می‌کنند و وارد بدن انسان شما می‌شوند.

چگونه از میکروب ها جلوگیری و از خود محافظت کنیم؟

در حال حاضر، تنها راه جلوگیری از میکروب ها یا باکتری ها نصب یک فیلم محافظ آنتی باکتریال برای گوشی هوشمند است. شیشه نشکن آنتی باکتریال نوعی محافظ صفحه نمایش است که از شیشه نشکن ساخته شده و برای از بین بردن یا مهار رشد باکتری ها بر روی سطح نمایشگر موبایل طراحی شده است.

این نوع محافظ های صفحه با یک عامل ضد میکروبی ویژه پوشانده شده اند که برای مهار رشد باکتری ها و سایر میکروارگانیسم ها طراحی شده است و می تواند به کاهش خطر عفونت و سایر مشکلات سلامتی کمک کند.

5 6

چه کسانی می توانند از مزایای آن برخوردار شوند؟

محافظ صفحه نمایش شیشه ای ضد باکتریایی می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که نگران تمیزی تلفن همراه خود هستند، به خصوص در شرایطی که موبایل به طور مکرر استفاده می شود و ممکن است با باکتری ها یا میکروارگانیسم های دیگر تماس پیدا کند.

این گلس موبایل آنتی باکتریال همچنین می تواند انتخاب خوبی برای افرادی باشد که در صنایع یا محیط هایی کار می کنند که نظافت از اهمیت ویژه ای برخوردار است، مانند مراقبت های بهداشتی یا خدمات غذایی.

با این حال، مهم است که توجه داشته باشید که این نوع محافظ‌های صفحه، جایگزینی برای اقدامات بهداشتی مناسب، مانند شستن مرتب دست‌ها و تمیز کردن مرتب دستگاه با مواد ضدعفونی‌کننده نیستند.

فناوری سازنده  گلس موبایل آنتی باکتریال

 محافظ آنتی باکتریال از فناوری نانو نقره پیشرفته استفاده می کند. ظهور نانوتکنولوژی جهشی کیفی در توانایی باکتری‌کشی نقره در حالت نانو ایجاد کرده است و مقدار بسیار کمی از نانو نقره می‌تواند اثر باکتری‌کشی قوی ایجاد کند.

نانو نقره اثر ضد باکتری بسیار ایده آلی دارد. این محافظ ضدباکتریایی عالی، مواد نانو نقره و مواد پوشش سخت شده را مخلوط کرده و روی سطح PET محافظ می‌پوشاند، که می‌تواند یک اثر ضد باکتری قوی داشته باشد.

لوازم جانبی انواع گوشی های هوشمند از گلس موبایل تا قاب و گارد گوشی و شارژر و کابل را با تضمین کیفیت و قیمت از فروشگاه تخصصی و معتبر فارس کالا خریداری نمایید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا