logo

گوگل پیکسل 8a به طور ناخواسته قبل از عرضه تایید شد

گوگل پیکسل 8a به طور ناخواسته قبل از عرضه تایید شد

Google Pixel 8a به طور تصادفی توسط گوگل تایید شده است. یکی از مدیران گوگل اکنون فاش کرده است که یک ویژگی اندروید که اخیرا حذف شده است، بر روی پیکسل 8a و دستگاه های جدیدتر بازمی گردد. Pixel 8a می‌تواند با پردازنده آندرکلاک Tensor G3، دوربین دوگانه و باتری ۴۹۴۲ میلی‌آمپر ساعتی عرضه شود. انتظار می رود گوگل پیکسل 8a در I/O 2024 که ممکن است در ماه می برگزار شود، معرفی شود. این گوشی جانشین Pixel 7a خواهد شد. درزهای اخیر اطلاعات زیادی را در مورد این گوشی فاش کرده است، از جمله طراحی از طریق رندرهای ادعا شده. اکنون، در حالی که منتظر اعلام هستیم، به نظر می رسد گوگل به طور اتفاقی وجود پیکسل 8a را تایید کرده است.

گوگل پیکسل 8a به طور ناخواسته قبل از عرضه تایید شد
 

یکی از مدیران گوگل به طور ناخواسته فاش کرده است که یک ویژگی اندروید اخیراً حذف شده در پیکسل 8a و دستگاه‌های جدیدتر باز می‌گردد. این اولین بار است که این شرکت وجود این گوشی را تایید می کند. صفحه اطلاعات باتری قبلاً در نسخه‌های بتای اولیه اندروید 14 QPR1 در سال گذشته در دسترس قرار گرفت اما به طرز جالبی در اندروید 14 QPR2 اخیر حذف شد. این به جز تاریخ ساخت باتری و تعداد چرخه، اطلاعات زیادی در مورد باتری ارائه نکرده است. با تایید گوگل، مشخص است که حذف این ویژگی در نظر گرفته شده است. اما خبر خوب این است که این ویژگی با پیکسل 8a و مدل های جدیدتر باز خواهد گشت. شما می توانید قاب ضد ضربه گوگل پیکسل 8 مدل XUNDD Beatle را با بهترین قیمت از وب سایت فارس کالا خریداری کنید.

گوگل پیکسل 8a به طور ناخواسته قبل از عرضه تایید شد
 

صفحه نمایش: انتظار می رود گوگل پیکسل 8a دارای صفحه نمایش 6.1 اینچی FHD+ با سوراخ پانچ باشد.
پردازنده: این گوشی می‌تواند از پردازنده آندرکلاک شده Tensor G3 به همراه پردازنده گرافیکی Mali-G715 و تراشه امنیتی Titan G2 پشتیبانی کند.
رم: 8 گیگابایت رم و حداقل 128 گیگابایت حافظه داخلی.
سیستم عامل: سیستم عامل اندروید 14 خارج از جعبه.
باتری: 4942 میلی آمپر ساعتی با سرعت شارژ سیمی 27 وات.
جزئیات دوربین این گوشی در حال حاضر فاش نشده است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا