logo

ظرفیت باتری های سری آیفون 16 به بیرون درز کرد

سری آتی آیفون 16 اپل در مقایسه با مدل های نسل قبلی، به استثنای آیفون 16 پلاس که باتری کوچک تری نسبت به نسل قبلی خود دارد، ظرفیت باتری بیشتری خواهد داشت. جزئیات ظرفیت باتری آیفون 16 که توسط افشاگر Weibo منتشر شده بود، مطابق با ارقامی است که قبلاً توسط “Majin Bu” در X به اشتراک گذاشته شده بود.

اما اضافه شدن یک ظرفیت باتری جدید برای مدل iPhone 16 Pro، باعث شد که Majin Bu آن را حذف کند. ارقام نشان می دهد که آیفون 16، آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس از باتری های بزرگ تری نسبت به مدل های قبلی خود بهره می برند، اما ظاهرا آیفون 16 پلاس در مقایسه با آیفون 15 پلاس با کاهش ظرفیت باتری مواجه است.

دلیل این امر مشخص نیست، زیرا به غیر از تفاوت اندازه، انتظار می رود هر دو آیفون 16 و آیفون 16 پلاس دارای مجموعه ای از ویژگی های یکسان باشند. یک احتمال این است که به لطف بهبود کارایی در سایر زمینه ها، کاهش ظرفیت در شرایط واقعی ناچیز باشد.

از سوی دیگر، اپل می‌تواند با کاهش ظرفیت، تمایز بین آیفون 16 پلاس و آیفون 16 پرو مکس را به حداکثر برساند تا مشتریان را به سمت ویژگی‌ها (و قیمت‌های) مدل برتر خود سوق دهد. زمانی که آیفون 14 پلاس برای جایگزینی آیفون 13 مینی در خط تولید گوشی های هوشمند اپل معرفی شد، به مشتریان این فرصت را داد تا دستگاهی با صفحه نمایش 6.7 اینچی مشابه آیفون 14 پرو مکس داشته باشند.

11 23

علاوه بر این، آیفون 14 پلاس از مزیت باتری با ظرفیت بیشتر نسبت به آیفون 14 پرو مکس نیز برخوردار بود و به اپل این امکان را می‌دهد تا دستگاه را به عنوان «طولانی‌ترین عمر باتری ما» به بازار عرضه کند.

با این حال، با ظهور سری آیفون 15، اپل ظرفیت باتری آیفون 15 پرو مکس را افزایش داد تا آن را به بزرگترین باتری استفاده شده در آیفون تبدیل کند. طبق شایعه دیگری، آیفون 16 پرو مکس امسال از عمر باتری 30 ساعته بیشتر (در مقایسه با 29 ساعت برای آیفون 15 پرو مکس) برخوردار خواهد بود.

نه تنها این، انتظار می رود هر دو آیفون 16 پرو و آیفون 16 پرو مکس نمایشگرهای کمی بزرگتر داشته باشند. اگر اپل قصد کاهش باتری آیفون 16 پلاس را داشته باشد، شکاف بین این دو سطح را بیشتر خواهد کرد. انتظار می رود سری آیفون 16 در پاییز معرفی شود.

لوازم جانبی گوشی آیفون 15 ، آیفون 15 پرو ، آیفون 15 پلاس و آیفون 15 پرومکس را از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا