logo

شایعات می گویند آیفون 17 پلاس صفحه نمایش کوچک تری خواهد داشت

آیفون 15 پلاس دارای اندازه صفحه نمایش 6.7 اینچی است، درست مانند آیفون 15 پرو مکس. شایعاتی که تاکنون در مورد آیفون 16 پلاس آینده شنیده ایم، به این موضوع اشاره کرده اند که دقیقا همان صفحه نمایش مورب قبلی خود را حفظ خواهد کرد. اما طبق یک شایعه جدید، سال آینده همه چیز تغییر خواهد کرد.

راس یانگ از مشاوران زنجیره تامین نمایشگر می گوید ظاهراً آیفون 17 پلاس نمایشگر کوچک تری نسبت به آیفون 15 پلاس و آیفون 16 پلاس خواهد داشت. او به اندازه خاصی برای پنل آیفون 17 پلاس اشاره نمی کند، اما می گوید که این کار باعث می شود گوشی در جایی بین آیفون 17 وانیلی و آیفون 17 پرو مکس قرار بگیرد.

اگر آیفون 16 پرو مکس به 6.9 اینچ برسد، می توان همین موضوع را برای آیفون 16 پلاس نیز گفت. در چرخه توسعه خانواده آیفون 17 خیلی زود است که ما این موضوع را خیلی جدی بگیریم، اما ممکن است این اتفاق بیفتد. اما در آینده منتظر تعدادی اندازه واقعی هستیم تا آن را جدی تر بگیریم.

با این اوصاف، راس یانگ به طور کلی سابقه بسیار خوبی در به اشتراک گذاری این نوع اطلاعات دارد، بنابراین تعجب نکنید اگر سال آینده اپل از اندازه برای متمایز کردن بیشتر گوشی های هوشمند خود استفاده کند.

لوازم جانبی گوشی اپل 15پرو ، اپل 15 ، اپل 15 پلاس و اپل 15 پرومکس را از فروشگاه معتبر فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا