logo

مشخصات درج شده بر روی جعبه ردمی نوت 4 به بیرون درز کرد

اخیراً یک تیزر تبلیغاتی برای جدیدترین گوشی هوشمند شیائومی با نام ردمی نوت 4 (Redmi Note 4) منتشر شده است که حکایت از رونمایی این محصول در تاریخ 25 اوت (4 شهریور) دارد. با ترجمه این تیزر که به زبان چینی منتشر شده، عبارت “نسل تمام فلزی ملی” (National full metal age) به چشم می‌خورد که به نظر می‌رسد نشان دهنده فلزی بودن بدنه ردمی نوت 4 است. بزرگ‌ترین ارائه‌دهنده خدمات تلفن همراه در دنیا، یعنی چاینا موبایل (China Mobile) هم در معرفی این گوشی هوشمند نقش داشته و بدون شک این محصول را به مشتریان خود ارائه خواهد کرد.

تیزر تبلیغاتی ردمی نوت 4
تیزر تبلیغاتی رونمایی ردمی نوت 4

به غیر از تیزر مذکور، تصویری نیز از جعبه بسته‌بندی خرده‌فروشی ردمی نوت 4 به بیرون درز کرده است که برخی مشخصات سخت‌افزاری آن را فاش می‌سازد. بر طبق اطلاعاتی که در این تصویر مشاهده می‌شود، ردمی نوت 4 مجهز به صفحه نمایشی 5.5 اینچی بوده و از چیپ پردازشی ساخت مدیاتک با نام هلیو ایکس 20 (Helio X20) استفاده خواهد کرد. لازم به ذکر است که این چیپ پردازشی دارای ده هسته پردازشی بوده و با فرکانس کاری 2 گیگاهرتز فعالیت می‌کند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری این محصول که بر روی بسته‌بندی آن درج شده می‌توان به دوربین 13 مگاپیکسلی پشتی و همچنین دوربین 5 مگاپیکسلی جلوی بدنه اشاره نمود.

جعبه بسته‌بندی ردمی نوت 4
مشخصات درج شده بر روی جعبه بسته‌بندی خرده‌فروشی ردمی نوت 4

گوشی هوشمند ردمی نوت 4 در دو مدل مختلف عرضه خواهد شد که تفاوت آن‌ها در میزان حافظه رم و حافظه داخلی‌شان خواهد بود. یکی از مدل‌های این گوشی دارای 2 گیگابایت حافظه رم و 16 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود در حالی که مدل دیگر با 3 گیگابایت حافظه رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی روانه بازار خواهد شد. شایان ذکر است تصویری که از جعبه ردمی نوت 4 منتشر شده، مربوط به مدل 64 گیگابایتی آن می‌باشد. انرژی مورد نیاز این گوشی نیز توسط یک باتری 4100 میلی آمپر ساعتی تأمین خواهد شد. در نهایت با وجود این که بر روی جعبه این محصول اشاره‌ نشده (حداقل به زبان انگلیسی)، اما شیائومی یک اسکنر اثر انگشت نیز برای جدیدترین پرچمدار خود در نظر گرفته که درست در زیر دوربین پشتی آن قرار دارد.

مطمئناً با رونمایی رسمی ردمی نوت 4 در هفته آتی، جزئیات بیشتری در خصوص قیمت و مناطق عرضه این محصول ارائه خواهد شد که ما نیز در دیجی رو آن را به اطلاع شما خوانندگان محترم خواهیم رساند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا