logo

طراحی و ویژگی های کلیدی Galaxy F55 5G

گفته می شود سامسونگ گلکسی F55 5G یک گلکسی M55 5G تغییر نام یافته است. انتظار می رود سامسونگ گلکسی F55 5G دارای 8 گیگابایت رم باشد و این گوشی با One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 عرضه شود. گلکسی F55 5G می تواند یک دوربین سلفی 50 مگاپیکسلی داشته باشد.

سامسونگ گلکسی F55 5G به زودی به بازار معرفی می شود. این مدل قبلاً در چندین سایت صدور گواهینامه مشاهده شده است. صفحه پشتیبانی هند این گوشی نیز اخیراً فعال شده و اکنون جزئیاتی از گوشی هوشمند ادعا شده از جمله طراحی و ویژگی های کلیدی آن در وب سایت کنسول Google Play منتشر شده است.

گفته می‌شود که این گوشی یک نسخه جدید از گلکسی M55 5G است که در تاریخ 8 آوریل در هند عرضه شد و انتظار می‌رود مشخصات مشابهی داشته باشد. با توجه به طراحی و مشخصات ذکر شده در سایت، انتظار می‌رود گلکسی F55 5G نسخه‌ای از گلکسی M55 5G باشد. ضمن اینکه این اسمارتفون از چیپست با شماره مدل SM7450 استفاده می کند که به تراشه اسنپدراگون 7 نسل 1 اشاره دارد.

طبق این لیست، سامسونگ گلکسی F55 5G احتمالا دارای صفحه نمایش فول اچ دی پلاس و 8 گیگابایت رم خواهد بود. همچنین گفته می شود که با One UI 6.0 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می شود. این گزارش همچنین می‌افزاید که این گوشی با پنل ۶.۷ اینچی فول اچ‌دی پلاس Super AMOLED Plus با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و حداکثر روشنایی ۱۰۰۰ نیت عرضه شود.

برای اپتیک، انتظار می‌رود سامسونگ گلکسی F55 5G یک واحد دوربین سه‌گانه پشتی به رهبری سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با پشتیبانی از لرزش‌گیر اپتیکال (OIS) در کنار یک سنسور 8 مگاپیکسلی همراه با یک لنز فوق عریض و یک لنز 2 داشته باشد. شوتر ماکرو مگاپیکسلی دوربین جلو نیز احتمالا دارای سنسور 50 مگاپیکسلی است.

بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود سامسونگ یک باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ سریع سیمی 25 واتی در گلکسی F55 5G داشته باشد. همچنین گفته می شود که حافظه داخلی 128 یا 256 گیگابایتی را ارائه می دهد. این گزارش اضافه کرد که سامسونگ گلکسی M55 5G قرار است در برخی بازارها با نام گلکسی C55 و در چین با نام گلکسی Y55 بازسازی شود.

لوازم جانبی گوشی های سامسونگ از گلس موبایل تا قاب و گارد و شارژر و باتری را از فروشگاه معتبر فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا