logo

واتساپ ویژگی جدید جستجو بر اساس تاریخ را برای پیام ها معرفی می کند

واتس اپ این ویژگی را برای همه کاربران در سراسر جهان عرضه کرده است. واتس اپ، پلتفرم پیام رسان محبوب متا، از ویژگی جدیدی رونمایی کرده است که قابلیت جستجوی اپلیکیشن را افزایش می دهد. این جدیدترین افزوده به کاربران اجازه می‌دهد پیام‌ها را بر اساس تاریخ‌های خاص جستجو کنند، تا به کاربران روشی کارآمد برای پیمایش در تاریخچه‌های گپ گسترده ارائه دهد. ویژگی جدید «جستجو بر اساس تاریخ» به کاربران امکان می دهد تاریخ خاصی را برای یافتن پیام های رد و بدل شده در آن روزهای خاص انتخاب کنند. به احتمال زیاد به کاربران کمک می کند تا اطلاعات خاصی را از مکالمات گذشته راحت تر به جای جستجوی بی پایان بازیابی کنند.

واتس اپ ویژگی جدید جستجو بر اساس تاریخ را برای پیام ها معرفی می کند
 

مارک زاکربرگ، مدیر عامل متا، این ویژگی را در کانال واتس اپ خود اعلام کرد. گفته می‌شود که ویژگی «جستجو براساس تاریخ» برای همه کاربران در سراسر جهان در Android، iOS، Mac، Windows و Web در دسترس است. گزارش شده است که در آزمایش بتا در نوامبر 2023 مشاهده شد. برای استفاده از ویژگی «جستجو بر اساس تاریخ» در واتس اپ، کاربران باید چت فردی یا گروهی مورد نظر را که می خواهند جستجو کنند، باز کنند. سپس باید روی سه نقطه در گوشه سمت راست بالای گوشی‌های اندرویدی کلیک کنند یا روی نام مخاطب یا گروه در دستگاه‌های iOS ضربه بزنند. اگر برنامه به آخرین نسخه موجود به روز شود، پس از کلیک بر روی گزینه جستجوی معمولی، می توانند یک تقویم کوچک با نماد جستجو پیدا کنند. یک تقویم پاپ آپ به کاربران اجازه می دهد تاریخ مورد نظر را انتخاب کنند.

واتس اپ ویژگی جدید جستجو بر اساس تاریخ را برای پیام ها معرفی می کند
 

به عنوان مثال، اگر بخواهند به پیامی از 20 اکتبر 2023 برگردند، می توانند همان پیام را بر اساس تاریخ، ماه و سال در تقویم پاپ آپ انتخاب کنند. پس از انتخاب تاریخ، چت یا گروه مستقیماً روی پیام‌های آن روز باز می‌شود و به کاربران این امکان را می‌دهد که چت را نیز به بالا یا پایین اسکرول کنند. بدون این ویژگی، کاربران مجبور می‌شدند پیام‌های ماه‌های گذشته را برای رسیدن به متن‌های مورد نظر پیمایش کنند. با استفاده از این ویژگی، فقط چند کلیک طول می کشد. خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال از فارس کالا برای تمامی گوشی های موبایل شیائومی ، سامسونگ ، هوآوی و…. با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت عمده و تک و ارسال فوری به سراسر کشور.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا