logo

ویژگی های کلیدی Oppo A60 4G لو رفت

انتظار می رود Oppo A60 4G از پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 SoC استفاده کند و به زودی معرفی شود. قبل از هر گونه اطلاعیه رسمی، این گوشی به صورت آنلاین به بیرون درز کرده است. گزارشی مشخصات و ویژگی های کلیدی A60 4G ادعایی را نشان می دهد و همچنین گزینه های طراحی و رنگ مورد انتظار آن را نشان می دهد. این گوشی قبلاً در سایت‌های صدور گواهی مشاهده شده است و ویژگی‌های تلفن ذکر شده در آن سایت‌ها با موارد فاش شده جدید مطابقت دارد. با این حال، زمان عرضه این گوشی هوشمند هنوز مشخص نیست. Oppo A60 4G با شماره مدل CPH2631 اخیراً در کنسول Google Play مشاهده شد. در حال حاضر، یک گزارش هندی 91Mobiles تصویری از طراحی و رنگ‌های گوشی را با همکاری Sudhanshu Ambhore (@Sudhanshu1414) به اشتراک گذاشته است. این مدل در رنگ های آبی روشن و بنفش دیده می شود.

ویژگی های کلیدی Oppo A60 4G لو رفت
 

تصویر فاش شده از Oppo A60 4G نشان می‌دهد که این گوشی می‌تواند دوربین‌های پشتی دوگانه را داشته باشد که به صورت عمودی در یک ماژول دوربین قرصی قرار گرفته‌اند. دوربین جلو در یک شکاف سوراخ مرکزی در بالای نمایشگر دیده می شود. دکمه پاور و دکمه های تنظیم صدا در لبه سمت راست گوشی ظاهر می شوند. بر اساس این گزارش، انتظار می‌رود Oppo A60 4G دارای صفحه نمایش ۶.۶۷ اینچی HD+ (۱۶۰۴ در ۷۲۰ پیکسل) LCD با نرخ تازه‌سازی ۹۰ هرتز، حداکثر روشنایی ۹۵۰ نیت و تراکم پیکسلی ۲۶۴ppi باشد. این گوشی احتمالاً مجهز به پردازنده Qualcomm Snapdragon 680 SoC با 8 گیگابایت رم LPDDR4x در کنار 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی خواهد بود. گفته می شود فضای ذخیره سازی از طریق کارت حافظه microSD قابل افزایش است و با ColorOS 14.0.1 مبتنی بر اندروید 14 عرضه می شود.

گوشی Oppo A60 4G دارای دوربین دوگانه پشتی با سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با دیافراگم f/1.8 و لرزش‌گیر الکترونیکی تصویر (EIS) و سنسور 2 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.4 است. از سوی دیگر دوربین جلو دارای سنسور 8 مگاپیکسلی با دیافراگم f/2.0 می باشد. طبق این گزارش، Oppo A60 4G دارای باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از شارژ 45 واتی SuperVOOC خواهد بود. همچنین طبق شنیده ها این گوشی دو سیم کارت، 4G، Wi-Fi 6، بلوتوث 5.0 و اتصال USB 2.0 از طریق درگاه USB Type-C ارائه می دهد. و این دستگاه دارای بلندگوهای استریو، درگاه صوتی 3.5 میلی‌متری و اسکنر اثرانگشت در کنار آن است. همچنین گفته می شود که این گوشی دارای استاندارد IP65 برای مقاومت در برابر گرد و غبار و پاشش پاشش است. ابعاد این گوشی 165.71 در 76.02 در 7.68 میلی متر و وزن آن 186 گرم است. جهت خرید لوازم جانبی oppo با بهترین قیمت و کیفیت اورجینال به وب سایت فارس کالا مراجعه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا