logo

اولین رندر شیائومی 14 پرو منتشر شد

اولین رندر شیائومی 14 پرو

سری 13 شیائومی با تحسین منتقدان روبرو شده است و بسیاری از منتقدان عملکرد، دوربین و عمر باتری دستگاه را تحسین می کنند. اگرچه این دستگاه‌ها نسبتاً جدید هستند، اما دنیای فناوری همیشه مشتاق دیدن پیشرفت های آینده است. و به نظر می رسد که لازم نیست خیلی منتظر اولین رندرهای شیائومی 14 پرو باشید. رندرهای اولیه گوشی حاکی از آن است که تغییرات قابل توجهی در طراحی نمایشگر به همراه خواهد داشت.

آیس یونیورس، سازنده محبوب، اولین رندر شیائومی 14 پرو را در توییتر به اشتراک گذاشته است. تصویر دستگاه را با نمایشگر خمیده در جلو نشان می دهد. علاوه بر این، حاشیه ها از هر طرف متقارن و باریک هستند که به شیائومی 14 پرو طراحی تمام صفحه خیره کننده ای می دهد. علاوه بر این، به اعتقاد برخی منتقدین شیائومی به تدریج جایگزین سامسونگ به عنوان رقیب اپل از نظر طراحی خواهد شد چرا که سامسونگ در به روز رسانی طراحی گوشی های هوشمند خود کند بوده است. 

اولین رندر شیائومی 14 پرو

مشخصات شایعه شده از اولین رندر شیائومی 14 پرو

سری پرچمداران شیائومی به طور مداوم آخرین پردازنده کوالکام اسنپدراگون را ارائه می دهد. و همچنین انتظار می‌رود شیائومی 14 پرو نیز همین روند را دنبال کند. این بدان معناست که ما احتمالاً Snapdragon 8 Gen 3 SoC را در گوشی هوشمند خواهیم دید. خبرهایی درز کرده از DCS همچنین تأیید می کند که دستگاه مجهز به تراشه SM8650 است که اسنپدراگون 8 نسل 3 است.

گزارش‌ها حاکی از آن است که SoC دارای هسته Cortex-X4 بسیار سریع با سرعت کلاک 3.7 گیگاهرتز خواهد بود. طراحی گوشی از پیکربندی 1+5+2 پیروی خواهد کرد. علاوه بر این، شایعه شده است که 14 Pro دارای یک بسته باتری بزرگ 5000 میلی آمپر ساعتی است. جالب اینجاست که امکان دو گزینه شارژ سیمی مختلف با نرخ های 90 وات و 120 وات وجود دارد. در حالی که ممکن است این گوشی از شارژ سریع بی سیم 50 واتی نیز پشتیبانی کند.

از آنجایی که ویژگی اصلی شیائومی 13 پرو دوربین های آن بود، انتظار داریم که این شرکت در این بخش نیز نسل جدید را ارتقاء دهد. طبق شایعات، این گوشی با ماژول های دوربین ارتقا یافته، از جمله دوربین های WLG High-Lens عرضه خواهد شد. انتظار می رود شیائومی 14 پرو در حدود نوامبر 2023 عرضه شود. باکیفیت ترین لوازم جانبی شیائومی را می توانید با بهترین قیمت از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا