logo

Poco F6 Pro با مشخصات کلیدی خود در Geekbench مشاهده شد

Poco F6 Pro حدود چند هفته پیش با یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی توسط FCC تأیید شد. اکنون، این گوشی هوشمند با مشخصات بیشتری در Geekbench ظاهر شده است. Geekbench فاش کرد که Poco F6 Pro با نام مدل 23113RKC6G از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 بهره می‌برد، اندروید 14 را اجرا می‌کند و 16 گیگابایت رم دارد.

اما به احتمال زیاد گزینه های RAM بیشتری وجود خواهد داشت که هنوز تایید نشده اند. Poco F6 Pro با مشخصات کلیدی خود در Geekbench مشاهده شد پوکو F6 پرو در تست های تک و چند هسته ای Geekbench به ترتیب 1421 و 5166 امتیاز کسب کرد.

البته امتیاز تک هسته ای پایین تر است، در حالی که امتیاز چند هسته ای بالاتر از آن چیزی است که برخی دیگر از دستگاه های مجهز به پردازنده اسنپدراگون 8 نسل 2 در تست های ما به دست آورده اند. با این حال، این واحد خاص می تواند یک نرم افزار پیش از انتشار را اجرا کند و نسخه خرده فروشی می تواند عملکرد بهتری داشته باشد.

انتظار می رود پوکو F6 پرو یک ردمی K70 تغییر نام تجاری برای بازارهای بین المللی باشد. و اگر این طور باشد این گوشی با صفحه نمایش 6.67 اینچی 1440p 120 هرتز OLED و تا 16 گیگابایت رم و 1 ترابایت فضای ذخیره سازی عرضه می شود.

این گوشی هوشمند دارای یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی با شارژ سیمی 120 واتی است و دارای چهار دوربین 50 مگاپیکسلی اصلی، 8 مگاپیکسلی فوق عریض، 2 مگاپیکسلی ماکرو و 16 مگاپیکسلی سلفی می باشد.

انواع لوازم جانبی گوشی های شیائومی مانند گلس موبایل ، قاب و گارد و شارژر و کابل را با بهترین کیفیت از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا