logo

تصاویر رسمی بیشتری از اکسپریا 1 VI و اکسپریا 10 VI سونی به بیرون درز کرد

درز گسترده ای تصاویر رسمی از گوشی های آینده سونی Xperia 1 VI و Xperia 10 VI را فاش کرده است. Xperia 1 VI طراحی مشابه مدل های قبلی خود را حفظ کرده است. این گوشی‌ها احتمالاً در رویداد اکسپریا سونی در 17 می معرفی خواهند شد. با فارس کالا همراه شوید.

اگرچه ممکن است این گوشی‌ها محبوب‌ترین تلفن‌های رایج نباشند، دستگاه‌های اکسپریا سونی از طرفداران اختصاصی در میان علاقه‌مندان به فناوری برخوردار هستند. اکنون، به بهانه فاش شدن تصاویر این دو گوشی، نگاهی اجمالی به پرچمدار آینده سونی Xperia 1 VI، و برادر مقرون به صرفه‌تر آن Xperia 10 VI خواهیم داشت.

12 1
 اکسپریا 1 VI

تصاویر فاش شده تایید می کنند که Xperia 1 VI تا حد زیادی زبان طراحی نسخه های قبلی خود را حفظ کرده است. این شامل آرایه دوربین سه گانه پشتی به صورت عمودی و صفحه نمایش مسطح است که توسط قاب های بالا و پایین احاطه شده است. سمت راست دارای دکمه تنظیم صدا، دکمه پاور و دکمه اختصاصی دوربین است.

16
سونی اکسپریا 1 VI

لبه پایینی Xperia 1 VI دارای درگاه USB-C، میکروفون و اسلات سیم کارت است. نکته قابل توجه، لبه بالایی جک 3.5 میلی متری هدفون و همچنین یک میکروفون ثانویه را حفظ کرده است. گزینه‌های رنگی لو رفته شامل مشکی کلاسیک، سبز زیتونی عمیق و بژ لطیف هستند که همگی با بافتی مات به نظر می‌رسند.

14

در حالی که ظاهر کلی آشنا است، شایعات قبلی حاکی از آن است که سونی از نسبت تصویر سنتی 21:9 به نفع نسبت معمولی 19.5:9 خارج خواهد شد. جزئیات در مورد سیستم دوربین کمیاب است و گمانه زنی ها مبنی بر این است که ممکن است مشابه نسل قبلی باقی بماند.

مشخصات Xperia 10 VI

Xperia 10 VI در حالی که در سایه های کلاسیک سیاه و سفید نیز عرضه می شود، افزودن رنگ آبی پاستلی پر جنب و جوش، حس شخصیتی را به این مدل میان رده می آورد. تصاویر فاش شده شایعات قبلی مبنی بر اینکه Xperia 10 VI لنز تله فوتو اختصاصی موجود در برادر گران قیمت خود را کنار گذاشته است را تایید می کند.

18
اکسپریا 10 VI سونی

در عوض، Xperia 10 VI ممکن است به قابلیت‌های زوم درون حسگر دوربین اصلی خود متکی باشد. از نظر طراحی، صفحه‌نمایش تخت با حاشیه‌ها را حفظ می‌کند و دوربین جلویی را در قاب بالایی قرار می‌دهد، درست مانند Xperia 1 VI. با این حال، نگاهی دقیق تر برخی از تفاوت های کلیدی را نشان می دهد.

برخلاف قاب جانبی فلزی برادر گران‌تر خود، به نظر می‌رسد Xperia 10 VI از جنس متفاوتی برای قاب خود بهره می‌برد. خود لبه های جانبی نیز به طرز محسوسی خمیدگی دارند. یکی دیگر از نکات تمایز، عدم وجود دکمه اختصاصی دوربین است که در Xperia 1 VI وجود دارد. اما نکته مثبت این است که Xperia 10 VI جک هدفون را در لبه بالایی حفظ کرده است.

19
 اکسپریا 10 VI سونی

ما هنوز در مورد مشخصات مهم هر دو دستگاه مانند پردازنده دقیق، تنظیمات حافظه رم و ذخیره سازی و مشخصات دقیق دوربین اطلاعات دقیقی نداریم. و به طور طبیعی، قیمت گذاری به عنوان بزرگترین رمز و راز این دو گوشی باقی می ماند. این شرکت اخیراً یک رویداد Xperia را اعلام کرده است که برای 17 می برنامه ریزی شده است.

20

به احتمال زیاد ما شاهد معرفی هر دو دستگاه در این رویداد خواهیم بود. با این حال، سابقه عرضه‌های تاخیری سونی در بازار به این معنی است که طرفداران در ایالات متحده و سایر مناطق ممکن است برای دستیابی به این دستگاه‌های جدید Xperia با انتظار زیادی روبرو شوند.

لوازم جانبی گوشی های سونی از گلس موبایل تا قاب و گارد ، شارژر و کابل و پاوربانک را از فروشگاه تخصصی فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا