logo

جزئیات دوربین سامسونگ گلکسی اس 24 FE فاش شد

درز جدید اطلاعات نشان می دهد که گلکسی اس 24 FE می تواند با 50 مگاپیکسل ISOCELL GN3 به عنوان دوربین اصلی خود عرضه شود. این همان دوربین اصلی است که در Galaxy S23، Galaxy S23 FE و Galaxy S24 وجود دارد. انتظار می رود گلکسی اس 24 FE در اواخر سال روانه بازار شود.

گوشی های هوشمند Fan Edition سامسونگ طرفداران خاص خود را دارند. نام تجاری “FE” به عنوان یک جایگزین پرچمدار اندروید محبوب شده است و ترکیبی متفاوت از مشخصات را با برچسب قیمت کمتر ارائه می دهد. ما منتظر معرفی Samsung Galaxy S24 FE هستیم که امیدواریم در اواخر سال عرضه شود و اکنون اولین جزئیات این دستگاه به بیرون درز کرده است.

2 4

Galaxyclub می گوید Galaxy S24 FE می‌تواند با سنسور 50 مگاپیکسلی ISOCELL GN3 1/1.57 اینچی برای دوربین اصلی و با پیکسل‌های 1.0 میکرومتری عرضه شود. اگر این حسگر آشنا به نظر می رسد، به این دلیل است که همان سنسوری است که قبلا در Galaxy S23، Galaxy S23 FE و Galaxy S24 مشاهده کرده ایید.

انتظار می رود Galaxy S24 FE در اواخر سال روانه بازار شود. مشخصات بیشتر این گوشی هنوز منتشر نشده است، و هنوز مشخص نیست که در گلکسی اس 24 FE شاهد Exynos SoC یا Snapdragon SoC خواهیم بود.

لوازم جانبی گوشی گلکسی اس23 ، گلکسی اس23 FE و گلکسی اس24 را از فروشگاه تخصصی فارس کالا خریداری کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا