logo

لنوو در پی خرید دپارتمان کامپیوتر سامسونگ است!

به نظر می‌رسد که سامسونگ پس از فروش فعالیت‌های بخش پرینتر خود به شرکت اچ‌پی (HP)، قصد دارد که دپارتمان کامپیوتر خود را هم به فروش برساند. طبق گزارش‌ها، لنوو در تلاش است تا نسبت به خرید این دپارتمان اقدام کند. با با فارس کالا همراه باشید.

چندی پیش شرکت کره‌ای سامسونگ فعالیت‌های خود در زمینه طراحی و تولی پرینترها را متوقف کرد و حق فعالیت خود در این زمینه را به شرکت اچ‌پی فروخت. حال به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارید نسبت به فروش دپارتمان کامپیوترهای شخصی خود هم اقدام کند. در همین راستا گفته شده که لنوو در تلاش است تا نسبت به خرید این دپارتمان اقدام نماید.

طبق گزارش‌های به دست آمده، ظاهرا لنوو در راستای خرید دپارتمان کامپیوترهای شخصی سامسونگ هم اکنون با این غول کره‌ای وارد مذاکره شده است. لنوو در زمینه تولید کامپیوترها و لپ‌تاپ‌ها یک شرکت کاملا شناخته شده است و بدون تردید خرید دپارتمان کامپیوتر سامسونگ می‌تواند پتانسیل‌های این شرکت چینی را بیش از پیش تقویت سازد.

ظاهرا مبلغ فعلی در برای خرید دپارتمان کامپیوترهای شخصی سامسونگ پیشنهاد شده و در حال بررسی است، مبلغ 580 میلیون دلار می‌باشد. بدون تردید در صورت صحت داشتن خبرهای ارائه شده، مبلغ مورد نظر می‌تواند دستخوش تغییر شود. به نظر می‌رسد که سامسونگ قصد دارد با فروش دپارتمان کامپیوترهای شخصی خود بیشتر بر روی بخش‌هایی همچون گوشی و موبایل سرمایه‌گذاری کند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا