logo

ال‌جی G6 با اسکنر عنبیه چشم در راه است

از آنجایی‌که در حال نزدیک شدن به آغاز سال 2017 میلادی هستیم بازار شایعات در خصوص ویژگی‌های اسمارت‌فون هایی که قرار است در نیمه نخست این سال معرفی شوند، داغ است.

یکی از این گوشی‌ها ال‌جی G6 است. شنیده شده که این گوشی به اسکنر عنبیه چشم و فناوری پرداخت موبایلی مجهز است. به این ترتیب ال‌جی رقابت با سرویس سامسونگ پِی را شروع کرده است.

از طرفی دیگر؛ شایعه شده که این شرکت فناوری جدیدی به‌نام  Magnetic Secure Transmission را توسعه داده و در صدد استفاده از آن برای سرویس پرداخت موبایلی خود در این گوشی است. این فناوری در حال حاضر؛ در سرویس سامسونگ پِی استفاده می‌شود.

علاوه بر این؛ ماه پیش بود که ال‌جی از تولید ماژول اسکن عنبیه چشم رونمایی کرد ولی از دادن هرگونه اطلاعات در خصوص بهره‌گیری از این فناوری در اسمارت‌فون‌های نسل بعد خودداری کرد.

نخستین اسمارت‌فون مجهز به اسکنر عنبیه چشم توسط شرکت سامسونگ و در گوشی گلکسی نوت 7 معرفی شد.

حالا گفته می‌شود که سامسونگ از این فناوری در پرچم‌دار بعدی خود یعنی گلکسی S8 استفاده می‌کند.

اطلاعات ما در خصوص ویژگی‌های فنی گوشی LG G6 بسیار کم و ناچیز است اما گفته می‌شود که این اسمارت‌فون به پردازنده اسنپ‌دراگون 835 و صفحه‌نمایش Quad HD مجهز است.

حال با نزدیک شدن به معرفی این دو گوشی قدرتمند ؛ کپمانی های بزرگ تولید کننده لوازم جانبی اقدام به معرفی لوازم جانبی lg g6  و لوازم جانبی Samsung Galaxy S8 ، با ویژگی های منحصر به فرد و ابداعیی میکنند هر چند تا معرفی دقیق این دو گوشی فاصله داریم و تا این دو گوشی معرفی نشوند نمیتوان برای آن ها لوازمی تولید کرد .

 

default

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا