logo

جزئیات جدید Pixel 8 Pro قبل از معرفی تراشه Tensor G3 به بیرون درز کرد

گوگل فردا سری پیکسل 8 خود را معرفی می کند و ما قبلاً شاهد افشای اطلاعات بی شماری بوده ایم. مشخصات تراشه Tensor G3 سری Pixel 8 به بیرون درز کرد که یک گره پردازشی 4 نانومتری با پیکربندی 1+4+4 را آشکار کرد. M. Brandon Lee از This is Tech Today چندین تصویر از Pixel 8 Pro با برنامه‌های Device Info HW و AIDA64 به اشتراک گذاشت که مشخصات دقیق تراشه Tensor G3 جدید را نشان می‌دهد. با فارس کالا برای بررسی دقیق تر این خبر همراه باشید.

جزئیات جدید Pixel 8 Pro قبل از معرفی تراشه Tensor G3 به بیرون درز کرد

Tensor G3دارای یک CPU 9 هسته ای با هسته اصلی Cortex-X3 با فرکانس 2.91 گیگاهرتز، 4 هسته Cortex-A715 با سرعت 2.37 گیگاهرتز و 4 هسته Cortex-A510 با سرعت 1.7 گیگاهرتز است. نکته قابل توجه دیگر پردازنده گرافیکی Mali-G715 و 12 گیگابایت رم است.

GPU دارای 10 هسته خواهد بود و از ردیابی پرتوهای سخت افزاری مانند GPU در Apple A17 Pro پشتیبانی می کند. ردیابی پرتو به بازی‌های ویدیویی کمک می‌کند تا ویژگی‌های فیزیکی نور را تقلید کنند و بازی‌ها واقعی‌تر به نظر برسند. Tensor G3 توسط TSMC با استفاده از گره فرآیند 4 نانومتری آن تولید شده است.

Tensor G3 بر اساس فناوری فرآیند 4 نانومتری سامسونگ ساخته شده است و فرآیند بسته‌بندی FO-WLP را در خود جای داده است که در مقایسه با Tensor G2 منجر به تولید گرمای کمتر و بهره‌وری انرژی بهتر می‌شود. جدا از جزئیات چیپست، آخرین اطلاعات بدست آمده اسکنر اثر انگشت نوری Goodix را نیز تایید می کند که در داخل پنل نمایشگر ادغام شده است.

124

انتظار می رود پیکسل 8 پرو با صفحه نمایش 6.7 اینچی LTPO OLED با وضوح QHD+ و نرخ به روز رسانی 1 تا 120 هرتز عرضه شود. دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی در کنار تله فوتو 48 مگاپیکسلی با زوم اپتیکال 5 برابر و دوربین جدید 48 مگاپیکسلی فوق عریض خواهد بود. در حالی که در جلو همان دوربین سلفی 10.5 مگاپیکسلی است. همچنین دارای کنترل های دوربین حرفه ای است. ظاهراً این گوشی دارای شارژ سریع، قفل باز کردن چهره و اثر انگشت، تراشه Google Tensor G3 و IP68 مقاومت در برابر آب و گرد و غبار خواهند بود.

بخش نرم افزار باید توسط اندروید 14 انجام شود و دستگاه در رنگ های Obsidian، Sky Blue و Porcelain در دسترس خواهد بود. انتظار می‌رود که قیمت پیکسل 8 پرو از 899 دلار در ایالات متحده و 999 پوند در بریتانیا شروع شود. برای خرید لوازم جانبی گوشی های گوگل پیکسل می توانید به فروشگاه فارس کالا که عرضه کننده لوازم جانبی موبایل اورجینال است مراجعه کنید و از تخفیفات ویژه آن بهرمند شوید.

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا