logo

بهترین گوشی های دارای شارژ بی سیم 2023

تلفن های دارای شارژ بی سیم زندگی را آسان تر می کنند. آنها شما را از نگرانی در مورد کابل ها نجات می دهند. درگاه های شارژ هر چه بیشتر آنها را وصل و جدا کنید دچار ساییدگی می شوند. اگر می خواهید با کابل شارژ خود خداحافظی کنید، در اینجا بهترین تلفن های همراه با قابلیت شارژ بی سیم آورده شده است. شارژ بی‌سیم به یک ویژگی مورد انتظار تبدیل شده است و اکثر کاربران آن را درخواست می کنند و حتی تلفن های مقرون به صرفه اغلب از آن استفاده می کنند.

بهترین گوشی های دارای شارژ بی سیم 2023

 

سری گلکسی اس 23 سامسونگ

11 6

سری گلکسی اس 23 سامسونگ بسیار پرطرفدار است و به راحتی در میان محبوب ترین محصولات سال قرار خواهد گرفت. هر سه دستگاه – Galaxy S23، S23 Plus و S23 Ultra – به لطف شارژ بی‌سیم معکوس، از شارژ بی‌سیم بهره می‌برند. سامسونگ تمام تلاش خود را کرده است و آخرین سری پرچمداران خود را با بسیاری از مشخصات و ویژگی های قدرتمند مجهز کرده است.

از جمله همه این ویژگی های فوق العاده، شارژ بی سیم است که هر سه دستگاه از آن پشتیبانی می کنند. تمامی نسخه‌های گلکسی اس 23 می‌توانند به صورت بی‌سیم تا 15 وات شارژ شوند. با این حال، یک ترفند برای رسیدن به این سرعت ها وجود دارد. تنها با استفاده از یک شارژر بی سیم سامسونگ با فن خنک کننده فعال می توانید با 15 وات شارژ کنید.

اگر از شارژرهای Qi دیگر استفاده می کنید، باید با شارژ بی سیم 10 واتی مطابقت داشته باشید. هر سه گوشی با یک چیپست قدرتمند اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گلکسی، 8 تا 12 گیگابایت رم، نمایشگرهای زیبا Dynamic AMOLED 2X 120Hz و تجربه دوربین فوق العاده ارائه می شوند.

برای خرید لوازم جانبی گوشی سامسونگ گلکسی s23 ultra و لوازم جانبی سامسونگ s23 و لوازم جانبی سامسونگ s23 plus به سایت فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید.

گوگل پیکسل 8 و پیکسل 8 پرو

12 8

گوگل همچنان به اصلاح گوشی‌های پرچم‌دار خود ادامه می‌دهد و سری پیکسل 8 دو تا از بهترین گوشی‌هایی را که در سال 2023 دیده‌ایم ارائه می‌کند. آنها همچنین جزو بهترین تلفن‌های دارای شارژ بی‌سیم هستند و در این کار نیز بسیار سریع هستند. Google Pixel 8 می تواند تا 18 وات شارژ شود، در حالی که Google Pixel 8 Pro می تواند 23 وات شارژ کند.

اما برای رسیدن به این سرعت ها به Pixel Stand خود گوگل نیاز دارید. اگر از شارژرهای استاندارد Qi استفاده کنید، هر دو دستگاه به 12 وات محدود خواهند شد. در غیر این صورت، هر دو گوشی تجربه فوق العاده ای را ارائه می دهند. اگرچه Tensor G3 ممکن است عملکرد بهتری نسبت به رقبا نداشته باشد، اما قدرت زیادی را برای شما فراهم می کند.

هر دو گوشی مقدار مناسبی از رم، دوربین های خیره کننده هستند و طراحی های زیبا و ویژگی های مفید هوش مصنوعی دارند. اگر احساس می‌کنید که سایر دستگاه‌های پیکسل 8 کمی بیش از حد گران هستند، می‌توانید Google Pixel 7a (477 دلار) را نیز در نظر بگیرید. 

برای خرید لوازم جانبی گوشی گوگل پیکسل 8 و یا لوازم جانبی گوشی گوگل پیکسل 8 پرو به فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید.

گوگل پیکسل فولد

13 7

گوگل بالاخره وارد بازار گوشی های هوشمند تاشو شد و این کار را با صدای بلند انجام داد. Google Pixel Fold چیز دیگری است که با دو صفحه نمایش، یک صفحه نمایش داخلی بزرگتر و یک صفحه نمایش خارجی قابل مدیریت تر برای کارهای رایج تر ارائه می دهد.

حتی با وجود قدرت صفحه نمایش، این صفحه نمایش تاشو به عمر باتری قابل توجهی دست می یابد. در طول بررسی ما فهمیدیم این گوشی هم یکی از بهترین گوشی های دارای شارژ بی سیم است. تنها شکایتی که در اینجا وجود دارد این است که سرعت آن در 7.5 وات بسیار کند است.

با این حال، به طور کلی هنوز یک گوشی عالی است، به همین دلیل است که در این لیست باقی مانده است. این تلفن گران قیمت، هوشمندی های عکاسی برتر گوگل را به فاکتور تاشو، به علاوه تراشه Tensor G2، رتبه IPX8 برای مقاومت در برابر آب، و صفحه نمایش داخلی عظیم 7.6 اینچی AMOLED 120 هرتزی، می رساند.

سامسونگ گلکسی Z Flip 5 و Z Fold 5

14 4

این سازنده کره ای در واقع قهرمان بلامنازع این بازار برای سال ها بوده است و Galaxy Z Flip 5 و Galaxy Z Fold 5 دستگاه های شگفت انگیزی هستند که با طراحی فوق العاده است و در نهایت به لطف لولای بهبود یافته تقریباً صاف تا می شود. همچنین یک صفحه نمایش خارجی بسیار بزرگتر وجود دارد. در حالی که اکثر دستگاه‌های تاشو در گذشته هیچ رتبه IP نداشتند، این اسمارتفون دارای گواهی IPX8 است.

ناگفته نماند که دوربین های پشتی در واقع برای گوشی های تاشو بسیار محکم هستند. ما تحت تاثیر نمایشگرهای AMOLED 120 هرتزی قرار گرفتیم که عملکرد آن بی نظیر است. علاوه بر این، کاربران از پشتیبانی S Pen لذت خواهند برد. هر دو گزینه جزو بهترین تلفن های دارای شارژ بی سیم هستند، حتی اگر به صورت بی سیم تنها با 15 وات شارژ شوند.

 لوازم جانبی گوشی z flip 5  را از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

ناتینگ فون2

15 2

این اسمارتفون دارای  طراحی ساده و در عین حال بسیار جذاب با چراغ های زرق و برق دار و پشت شفاف است. صفحه نمایش LTPO OLED آن روشن، پر جنب و جوش و دارای نرخ تازه سازی 120 هرتز است. اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و 8 تا 12 گیگابایت رم آن را بسیار جذاب کرده است. همچنین دارای عمر باتری بسیار عالی است که می تواند با یک بار شارژ بیش از 1.5 روز دوام بیاورد.

لوازم جانبی گوشی ناتینگ فون 2 را از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید.

ایسوس  Zenfone 10

16 3

این گوشی با کیفیت ساخت محکم و طراحی مینیمالیستی یکی از بهترین تلفن های دارای شارژ بی سیم است که با شارژ بی سیم 15 واتی عرضه می شود. عملکرد نیز به لطف چیپست اسنپدراگون 8 نسل 2 و رم 16 گیگابایتی آن قابل توجه است. و با وجود اندازه کوچکتر، عمر باتری بسیار خوب است.

این گوشی توانست با یک بار شارژ آن را یک روز کامل دوام بیاوریم. تنها شکایت ما در مورد آن  تعهد به‌روزرسانی تنها دو ارتقای اصلی سیستم‌عامل و اینکه دستگاه بسیار داغ می‌شود می باشد. همچنین توانایی عکاسی با لنز تله فوتو را که این دستگاه فاقد آن است از دست دادیم.

سونی اکسپریا 1 ولت Sony Xperia 1 V

17 3

این گوشی با عمر باتری عالی و دوربین های بهبود یافته  یکی از بهترین تلفن‌های مجهز به شارژ بی‌سیم است که 15 وات شارژ بدون سیم را ارائه می‌دهد. شما یک صفحه نمایش بزرگ 4K با نرخ تازه سازی 120 هرتز، یکی از سریع ترین چیپست های موجود، جک هدفون و حتی یک اسلات کارت microSD دارید. باتری 5000 میلی‌آمپر ساعتی است و توانست دو روز با استفاده سبک دوام بیاورد.

این یک تلفن عالی برای سازندگان است که فوکوس خودکار دوربین فوق‌العاده، فیلمبرداری فوق‌العاده و چند برنامه منحصربه‌فرد برای تولید محتوا را ارائه می‌دهد. Xperia 1 V از سخت‌افزار بالا، دوربین‌های قدرتمند و توانایی اتصال به دوربین‌های DSLR سونی برای بهبود تجربه عکاسی شما برخوردار است.

موتورولا ریزر پلاس motorola razr plus

18 1

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 5 عالی است، اما دیگر تنها گوشی تاشوی شایسته در بازار نیست. Motorola Razr Plus رقیبی جدی برای آن و همچنین یکی از بهترین تلفن های همراه با شارژ بی سیم در اطراف است. این اسمارتفون دارای صفحه نمایش بزرگی است و در واقع اولین سازنده بزرگی بود که نمایشگرهای خارجی را روی تلفن های تاشو به این بزرگی ساخت. 

تنها نقطه ضعف قابل توجه این است که شارژ بی سیم بسیار کند است. ریزر پلاس با ویژگی های شارژ سریع سیمی 30 واتی و مقاومت در برابر گرد و غبار است. همچنین با داشتن بزرگترین صفحه نمایش پوششی در یک تلفن تاشو با این فرم، رقابت جدی را برای رقبای تاشو خود ارائه می دهد.

سری آیفون 15 اپل

19

تا کنون، ما در جمع بندی بهترین دستگاه های شارژ بی سیم خود با دستگاه های اندرویدی سرگرم بودیم، اما باید نگاهی هم به خانواده آیفون 15 اپل داشته باشیم. اپل در سال 2023 با چهار دستگاه بازگشته است: آیفون 15، آیفون 15 پلاس، آیفون 15 پرو و آیفون 15 پرو مکس.

خوشبختانه خط تولید اپل از شارژ بی سیم پشتیبانی می کند. همه آنها می توانند از فناوری MagSafe برای شارژ تا 15 وات استفاده کنند. اما برای رسیدن به این سرعت ها به شارژر MagSafe نیاز دارید. دیگر شارژرهای بی‌سیم غیر MagSafe فقط 7.5 وات آیفون شما را شارژ می‌کنند.

هر سه گوشی دستگاه های عالی هستند که اکثر مردم از آن لذت خواهند برد. اینها در نهایت با پشتیبانی از USB-C عرضه می شوند، طراحی مثل همیشه عالی است و عملکرد و پشتیبانی نرم افزاری مشکلی نخواهد داشت.

لوازم جانبی گوشی آیفون 15 ، لوازم جانبی گوشی آیفون 15 پرو و لوازم جانبی گوشی آیفون 15 پلاس را از فروشگاه فارس کالا خریداری کنید. فارس کالا مرجع تخصصی فروش لوازم جانبی اصل و اورجینال است که علاوه بر اینکه محصولات خود را با قیمت بسیار مناسب نسبت به بازار عرضه می کند، تخفیفات ویژه ایی را هم برای مشتریان خود در نظر گرفته است.

 

 

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا