logo

9 بهترین برنامه دوربین برای اندروید در سال 2023

به لطف طیف گسترده ای از برنامه های دوربین موجود در فروشگاه Google Play، گرفتن عکس های خیره کننده با دستگاه اندرویدی شما آسان تر از همیشه شده است.

در این راهنما، ما 9 برنامه برتر دوربین برای اندروید در سال 2023 را بررسی می‌کنیم و ویژگی‌ها و قابلیت‌های آن‌ها را برجسته می‌کنیم تا به شما در بهبود تجربه عکاسی با موبایل کمک کند. با فارس کالا همراه شوید.

9 بهترین برنامه دوربین برای اندروید در سال 2023

1. Adobe Lightroom

0001 6

Adobe Lightroom  یک دوربین قدرتمند و برنامه ویرایش عکس که مجموعه ای جامع از ویژگی ها را برای افراد مبتدی و حرفه ای ارائه می دهد. و کنترل‌های دستی، پشتیبانی از عکس‌برداری RAW، حالت HDR و تنظیمات مختلف خلاقانه برای بهبود عکس‌های شما را فراهم می‌کند.

علاوه بر این، ابزار ویرایش قوی آن به شما امکان می دهد تصاویر خود را با دقت تنظیم کنید. ادوبی لایت روم علاوه بر ویژگی‌های دوربین، به خاطر قابلیت‌های ویرایش قدرتمندش مشهور است. و ابزارهای پیشرفته ای برای تنظیم نوردهی، رنگ، تن و موارد دیگر ارائه می کند.

می‌توانید از پیش تنظیم‌ها استفاده کنید، ویرایش‌ها را در دستگاه‌ها همگام‌سازی کنید و به کتابخانه وسیعی از تنظیمات پیش‌فرض حرفه‌ای دسترسی داشته باشید.

2. Open Camera

0002 8

Open Camera یک برنامه رایگان و منبع باز دوربین است که طیف گسترده ای از کنترل های دستی و ویژگی های پیشرفته را ارائه می دهد. دوربین باز به دلیل ماهیت منبع باز خود متمایز است.

این یک رابط تمیز ارائه می دهد و از فوکوس دستی، جبران نوردهی، تنظیمات ISO و تنظیمات تعادل رنگ سفید پشتیبانی می کند و به شما امکان کنترل کامل بر عکاسی خود می دهد. همچنین دارای ویژگی هایی مانند HDR، حالت انفجاری و گزینه های کنترل از راه دور است.

3. Camera FV-5

0003 6

FV-5 Camera یک برنامه دوربین با ویژگی های غنی است که برای علاقه مندان به عکاسی و حرفه ای ها طراحی شده است. کنترل‌های دستی مشابه آنچه در دوربین‌های DSLR یافت می‌شود، از جمله سرعت شاتر، ISO، فوکوس و نوردهی را ارائه می‌دهد.

این دوربین از عکسبرداری RAW، عکاسی با نوردهی طولانی و فاصله سنج برای عکاسی با گذشت زمان پشتیبانی می کند.

4. ProCam X

0004

ProCam X یک برنامه دوربین همه کاره است که کنترل های دستی و حالت های عکاسی پیشرفته را ارائه می دهد که هم برای عکاسی و هم برای فیلمبرداری مناسب است. ویژگی‌هایی مانند ضبط ویدیوی حرکت آهسته و تایم لپس، نرخ فریم ویدیویی قابل تنظیم و تثبیت فیلم را ارائه می‌کند.

همچنین ویژگی هایی مانند فوکوس دستی، سرعت شاتر، ISO، جبران نوردهی و تعادل رنگ سفید را ارائه می دهد. ایم برنامه شامل یک ویرایشگر ویدیوی داخلی است و از ضبط ویدیوی 4K پشتیبانی می کند. ویرایشگر ویدیوی داخلی به شما امکان می دهد فیلترهایی را برش دهید، ادغام کنید و به ویدیوهای خود اضافه کنید.

5.Manual Camera

0005

Manual Camera یک برنامه ساده است که بر روی ارائه کنترل‌های دستی برای گرفتن عکس‌های با کیفیت تمرکز دارد. فوکوس دستی، سرعت شاتر، ISO، تعادل رنگ سفید و جبران نوردهی را ارائه می دهد.

این برنامه از ضبط RAW پشتیبانی می کند و به شما امکان می دهد حداکثر کیفیت تصویر را برای پس از پردازش حفظ کنید.

6. mcpro24fps

0006

mcpro24fps یک برنامه دوربین اختصاصی برای ضبط ویدیو است که برای تکرار ظاهر سینمایی 24 فریم در ثانیه طراحی شده است.

و کنترل های دستی را برای تنظیم نرخ فریم، سرعت شاتر، ISO، تعادل رنگ سفید و فوکوس ارائه می دهد. این برنامه همچنین دارای ویژگی هایی مانند پوشش شبکه، نوارهای گورخری و کنترل دستی صوتی است.

7. پیکستیکا

0007

Pixtica  یک برنامه دوربین پر از ویژگی است که مجموعه ای جامع از ویژگی های دوربین را با یک رابط کاربر پسند ترکیب می کند که انواع حالت های عکاسی و ابزارهای خلاقانه را ارائه می دهد. و شامل کنترل های دستی، HDR، پرتره، پانوراما، ایجاد GIF، حالت پشت سر هم، ضبط ویدیوی حرکت آهسته و ویژگی های تایم لپس می شود.

این برنامه همچنین ابزارهای ویرایش پیشرفته، فیلترها و برچسب های واقعیت افزوده را برای بهبود عکس های شما ارائه می دهد.

8. Cymera

0008

Cymera یک برنامه دوربین محبوب است که ویژگی های عکاسی و ویرایش عکس را در یک پلت فرم واحد ترکیب می کند. Cymera در درجه اول به دلیل ویژگی های متمرکز بر سلفی شناخته شده است. حالت های مختلف عکسبرداری از جمله زیبایی، سلفی و کولاژ را ارائه می دهد.

بهبودهای زیبایی، صاف کردن پوست و جلوه های آرایشی را در زمان واقعی ارائه می دهد تا به شما کمک کند عکس های سلفی خیره کننده بگیرید. این برنامه شامل فیلترهای بی‌درنگ، جلوه‌های زیبایی و بهبودهای پرتره برای ثبت سلفی‌های خیره‌کننده است.

9. SODA

0009

سودا یک برنامه دوربین منحصر به فرد است که بر روی ویرایش فوری عکس و فیلترهای خلاق تمرکز دارد. طیف گسترده ای از فیلترهای هنری، جلوه ها و ابزارهای ویرایش را برای تبدیل عکس های شما به آثار هنری جذاب بصری ارائه می دهد.

این برنامه همچنین دارای ویژگی هایی مانند کلاژ سازی و گزینه های اشتراک گذاری اجتماعی است.

خرید لوازم جانبی موبایل اورجینال از فارس کالا برای تمامی گوشی های موبایل شیائومی ، سامسونگ ، هوآوی و…. با بهترین قیمت و بالاترین کیفیت به صورت عمده و تک و ارسال فوری به سراسر کشور.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا