logo

13 بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید در سال 2023

من همه برنامه های آنتی ویروس رایگان را در فروشگاه Google Play آزمایش کردم و پس از هفته ها آزمایش، فقط چند محصول پیدا کردم که مطمئن هستم می توانند اندروید را در برابر بدافزارها به خوبی محافظت کنند. اکثر برنامه‌های آنتی‌ویروس رایگان اندرویدی که من آزمایش کردم در برابر بدافزارها ناکارآمد و پر از تبلیغات آزاردهنده بودند.

بسیاری از برنامه‌های رایگان واقعاً فقط نسخه‌های آزمایشی رایگان یا نسخه‌های بسیار محدود برنامه‌های برتر هستند. برخی حتی برنامه های جعلی بودند که برای جمع آوری داده های کاربر طراحی شده بودند! هیچ برنامه رایگانی قرار نیست تمام ابزارهای امنیتی مورد نیاز برای ایمن نگه داشتن اندروید خود را 100% فراهم کند.

اگر به دنبال آنتی ویروسی هستید که بتواند به طور کامل از دستگاه هایتان محافظت کند، به یک آنتی ویروس ممتاز نیاز دارید که من آنتی ویروس اندروید فوق العاده Norton را توصیه می کنم. در ادامه این مقاله از فارس کالا لیستی از بهترین برنامه های آنتی ویروس اندروید را به شما معرفی کرده اییم.

که نه تنها می تواند به شما در جلوگیری از آلودگی های مختلف بدافزار کمک کند، بلکه از سایر تهدیدات آنلاین نیز جلوگیری می کند که شامل ایمن کردن ورود شما، رمزگذاری فعالیت آنلاین و حتی جلوگیری از سرقت هویت آنلاین می شود.

100

نکاتی که هنگام انتخاب آنتی ویروس اندروید باید در نظر گرفت

هر کاربر هنگام انتخاب آنتی ویروس اندروید باید چندین فاکتور را در نظر بگیرد که برخی از آنها به شرح زیر است:

امنیت پیشرفته: برنامه‌هایی که ویژگی‌های امنیتی مهمی مانند اسکن بلادرنگ، شناسایی بدافزار و محافظت از فیشینگ را ارائه می‌دهند، باید جستجو شوند. برنامه باید دارای سابقه ثابت شده در شناسایی و کاهش خطرات مختلف باشد.

تاثیر بر عملکرد: برنامه های آنتی ویروس باید امنیت قابل اعتمادی را بدون کاهش سرعت گوشی هوشمند شما ارائه دهد. برای تعیین تأثیر عملکرد برنامه بر روی دستگاه، باید به ارزیابی‌های کاربران و آزمایش‌های عملی بی‌طرفانه نگاه کنید.

101

رابط کاربری آسان: رابط کاربری بهتر و آسان به کاربر کمک می کند تا بین سرویس های ارائه شده از طریق برنامه برای امنیت بهتر حرکت کند. این تجربه کلی را در حین دسترسی مکرر به آن بهتر می کند.

نظرات و رتبه‌بندی‌های کاربران: نظرات واقعی کاربران یکی از مهم‌ترین نکاتی است که باید در نظر گرفت تا  هر اپلیکیشن خاص و خدمات آن قابل اعتماد شود. همچنین، رتبه بندی ستاره ها در پلی استور یا اپ استور به راحتی هر کاربر در تصمیم گیری بهتر کمک زیادی می کند.

نگرانی های حفظ حریم خصوصی: هر کاربر باید در نظر داشته باشد که برنامه هیچ نوع اطلاعات شخصی یا سابقه جستجوها را جمع آوری نمی کند. همچنین، نباید هیچ گونه انتقال شخص ثالثی از داده ها در برنامه وجود داشته باشد.

13 بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید در سال 2023

8

1. بیت دیفندر

بیت دیفندر به عنوان بهترین آنتی ویروس شناخته می شود که تست AV-Test، MRG Effitas و AV-Comparatives را با امتیازهای برتر رد کرد. این آنتی ویروس به راحتی به شما کمک کند تا با علامت گذاری لینک های مشکوک دریافتی در تلفن اندروید خود، کلاهبرداری ها را شناسایی کنید.

همچنین می‌توانید با اتصال همه دستگاه‌های دیگر، حفاظت سایبری خود را به iOS، MacOS و Windows گسترش دهید.

امکانات:

-این آنتی ویروس برای اندروید کنترل از راه دور و مدیریت آنلاین از جمله سرویس یافتن دستگاه گم شده را ارائه می دهد.

-ویژگی های پاداش شامل محافظت از باج افزار، اسکن ابری و خدمات VPN است.

همچنین سیستم های حفاظت از قفل برنامه و حفظ حریم خصوصی حساب را ارائه می دهد.

وب سایت رسمی: https://www.bitdefender.com/

2. نورتون

10 1

Norton، یکی از برترین آنتی ویروس های اندروید، با کسب امتیاز عالی در تست های MRG Effitas و AV است. که یکی از رقبای بیت دیفندر است و خدمات حفاظتی اندروید خود را به سطح جدیدی به روز کرده است.

نورتون مجموعه ای چند پلتفرمی برای چندین سیستم عامل و دستگاه ارائه می دهد. این بدان معناست که یک طرح واحد می تواند دستگاه های اندروید، iOS، مک و ویندوز را پوشش دهد.

امکانات:

سرویس VPN آن محدودیتی در استفاده از پهنای باند ندارد.

-برنامه های کنترل والدین را ارائه می دهد.

-هنگامی که به یک شبکه Wi-Fi جدید ملحق می شوید و هر دستگاه ناامن را در آن پیدا می کنید، یک اسکن امنیتی دقیق ارائه می دهد.

این سرویس یافتن دستگاه را ارائه نمی دهد.

وب سایت رسمی: https://in.norton.com/

3. مک آفی

3 2

به سادگی یک کد QR را اسکن و McAfee را روی دستگاه اندرویدی خود نصب کنید. این آنتی ویروس به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس های اندرویدی در بین همه عمل می کند. همچنین یک پلتفرم متقابل برای چندین دستگاه در حال اجرا بر روی سیستم عامل های مختلف ارائه می دهد.

اسکن ویروس اندروید آن شما را در مورد سطح حفاظت و هرگونه حضور مخرب آگاه می کند. مکافی  تمام تست های آنتی ویروس استاندارد را با موفقیت پشت سر گذاشته است. هیچ ویژگی ضد سرقتی را ارائه نمی دهد.

امکانات:

طرح امنیتی آن چندین دستگاه را تحت یک اشتراک پوشش می دهد.

بدون محدودیت VPN ارائه می دهد.

یکی از مزایای آن این است که سبک تر از گزینه های قبلی است.

وب سایت رسمی: https://www.mcafee.com/en-in/index.html

4. Trend Micro

11 9

ترند میکرو بهترین آنتی ویروس برای اندروید است که دارای ویژگی های قابل توجهی است. در تست های عملی و آزمایشگاهی انجام شده برای نرم افزار آنتی ویروس حداکثر امتیاز را کسب کرده است. محافظت عالی در برابر بدافزارها و صفحات فیشینگ ارائه می دهد.

امکانات:

این برنامه محافظت از دستگاه گم شده را ارائه می دهد که در آن می توانید داده ها را از دستگاه ثبت شده خود بیابید، قفل کنید و پاک کنید.

پین قفل را از راه دور با استفاده از پورتال آن تغییر دهید.

Wi-Fi و هات اسپات ها را به طور فعال اسکن می کند اما یک سرویس کنترل والدین ضعیف ارائه می دهد.

وب سایت رسمی: https://www.trendmicro.com/en_in/business.html

5. AVG Internet Security

102

avg آنتی ویروس رایگان محبوب اندروید است و امتیاز انحصاری آن در تست های عملی و آزمایشگاهی آن را به بهترین نرم افزار محافظت از آنتی ویروس برای استفاده برای دستگاه های اندروید تبدیل می کند. امتیاز تقریباً عالی و رابط کاربری ساده تر آن را به انتخاب خوبی برای محافظت از آنتی ویروس تبدیل کرده است.

امکانات:

-اخیراً سرویس ضد سرقت خود را کنار گذاشته است اما یک سرویس قفل برنامه ارائه می دهد.

-هنگامی که دستگاه اندروید شما به Wi-Fi عمومی یا Hotspot متصل است، بدافزار و دستگاه های تهدید کننده را اسکن می کند.

اگر ایمیل شما نقض شده باشد یا امنیت شبکه در معرض تهدید باشد، هشدارهای هک می دهد.

وب سایت رسمی: https://www.avg.com

6. آویرا پرایم

Avira Prime نسخه حرفه ای همه محصولات Avira را ارائه می دهد که شامل موارد اضافه شده در آینده می شود. در تست های آزمایشگاهی عملی و همچنین آنتی ویروس نمرات بالایی کسب کرد. دارای اسکن هوشمند، ردیابی دستگاه و ابزارهای امنیتی مانند قفل برنامه و مدیریت مجوزها است.

که آن را به بهترین آنتی ویروس رایگان برای اندروید تبدیل می کند. ویژگی های جایزه شامل بهینه سازی حافظه، محافظت از هویت و امنیت میکروفون است.

امکانات:

-به آزاد کردن فضای ذخیره سازی در تلفن های اندرویدی کمک می کند.

کاربران می توانند فعالیت های خود را از جاسوسان، تبلیغ کنندگان و سایر برنامه های ردیابی کاربر پنهان کنند.

همراه با VPN رایگان اندروید (100 مگابایت در روز).

وب سایت رسمی: https://www.avira.com/en/prime

برای خرید انواع لوازم جانبی گوشی از جمله گلس موبایل و یا قاب و گارد گوشی کافیست به سایت فروشگاه فارس کالا مراجعه کنید و علاوه بر خرید لوازم جانبی اصل از تخفیفات فوق العاده بهره ببرید.

7. Avast

1 2

Avast به همراه AVG در تست های عملی و آزمایشگاهی آنتی ویروس نرم افزار اندروید امتیاز 100% را دریافت کردند. این ویژگی اسکن هوشمند، هشدار شبکه Wi-Fi و پاکسازی فایل های ناخواسته را به عنوان یکی از بهترین آنتی ویروس های رایگان برای اندروید ارائه می دهد.

در حالی که اقدامات ضد سرقت حذف شده است، شامل VPN داخلی، بهینه‌سازی رم، پاکسازی فضای ذخیره‌سازی، مدیریت استفاده از برنامه و ویژگی‌های حریم خصوصی مانند قفل برنامه است.

امکانات:

تأیید امنیتی هر شبکه Wi-Fi یا نقطه اتصال را برای دستگاه های مخرب اسکن می کند.

پیوندهای مخرب دریافت شده به صورت آنلاین یا از طریق پیام ها را مسدود و پرچم گذاری می کند.

کاربران می توانند برنامه های تهدید کننده را قبل از دانلود و نصب آن ها شناسایی کنند.

وب سایت رسمی: https://www.avast.com

8. ESET Internet Security

ESET Internet Security در تست‌های آنتی‌ویروس عملی و آزمایشگاهی که طبق آخرین معیارها انجام شده است، امتیاز ۹۹.۱٪ را کسب کرده است. این محافظ ضد سرقت برای دستگاه های اندروید و ویندوز از جمله امنیت سیم کارت و دستورات پیامک کدگذاری شده ارائه می دهد.

ویژگی‌های اضافی شامل محافظت از پرداخت، قفل برنامه، ممیزی امنیتی، بازرس شبکه و فیلتر تماس برای کاربران است تا قبل از هر گونه تهدیدی اخطار دریافت کنند.

امکانات:

-محافظت پرداخت و بازرسی شبکه بلادرنگ را ارائه می دهد.

-دارای یک ویژگی ضد سرقت فعال برای ردیابی و قفل کردن تلفن های اندرویدی است.

-همچنین دارای یک گزینه فیلتر تماس مخرب است.

وب سایت رسمی: https://www.eset.com

9. کسپرسکی

آنتی ویروس Kaspersky Mobile یا Kaspersky Internet Security برای اندروید، محافظت عالی از بدافزار، تأثیر کم سیستم و مسدود کننده تماس مؤثر را ارائه می دهد.

نسخه رایگان بدون تبلیغات است و ویژگی های فیلتر تماس و ضد سرقت را ارائه می دهد. لایه رایگان آنتی ویروس Kaspersky Mobile یک انتخاب قابل اعتماد برای محافظت از بدافزار است. 

امکانات:

-نسخه پریمیوم اسکن خودکار، قفل برنامه و مسدود کردن وب سایت فیشینگ را ارائه می دهد.

اسکن شبکه Wi-Fi و ابزارهای پیشرفته حفظ حریم خصوصی را تقویت می کند.

-فقط نسخه پریمیوم اقدامات اسکن خودکار را انجام می دهد.

وب سایت رسمی: https://www.kaspersky.co.in

10. Lookout Security & Antivirus

Lookout Security یکی از اولین آنتی ویروس هایی است که برای دستگاه های اندرویدی طراحی شده است. این از Lookout Mobile Security به Lookout Security & Antivirus تغییر نام داده است و دارای یک رابط تمیز بدون آگهی است که نسخه رایگان و ممتاز را ارائه می دهد. 

امکانات:

این یک VPN نامحدود با خدمات اعلان نقض داده است.

می تواند وب سایت ها و برنامه های مخرب را مسدود کند.

می تواند تلفن های گم شده را پیدا کند.

وب سایت رسمی: https://www.lookout.com

11. آنتی ویروس Surfshark

Surfshark یک سرویس VPN برای حفظ حریم خصوصی مطلق ارائه می دهد و دارای ویژگی‌های محافظت از بدافزار و آنتی‌ویروس عالی برای پاک کردن تهدیدها و اطلاع شما در صورت تهدید دستگاه شما.

امکانات:

-فایل های ناشناخته را برای بررسی تهدیدات اسکن و گشت و گذار بدون ردیابی تبلیغات را متوقف می کند.

-همچنین اگر شناسه ایمیل و سایر اطلاعات شخصی شما در نقض امنیتی ظاهر شود، اطلاع می دهد.

همراه با اسکن بلادرنگ با ویژگی زمان‌بندی اسکن.

وب سایت رسمی: https://surfshark.com

12. Google Play Protect

4 1

Google Play Protect یک ویژگی داخلی ضد ویروس و محافظت از بدافزار است که برای دستگاه‌های اندرویدی موجود است. اگرچه این یک برنامه آنتی ویروس رایگان است، اما محافظت از بدافزار آن چشمگیر نیست. رابط کاربری آن هیچ مشکلی در حافظه یا رم ایجاد نمی کند.

امکانات:

-بهترین ویژگی آن این است که به شما امکان می دهد برنامه های خطرناک را از راه دور غیرفعال کنید.

همانطور که قبلا ذکر شد، محافظت از بدافزار آن در حد مطلوب نیست.

خدمات مرور ایمن و Find My Device را ارائه می دهد.

وب سایت رسمی: https://developers.google.com

13- TotalAV بهترین آنتی ویروس اندروید

9 1

TotalAV همراه با 100٪ محافظت از بدافزار، ویژگی های امنیتی اینترنت مانند محافظت از VPN و Wi-Fi و همچنین ابزارهایی برای تمیز کردن دستگاه شما ارائه می دهد. برنامه اندروید TotalAV با اندروید نسخه 5 به بالا سازگار است. TotalAV دارای یک VPN با داده نامحدود است. این اتصال شما را رمزگذاری می کند و آدرس IP واقعی شما را برای جلوگیری از ردیابی آنلاین پنهان می کند.

 با این آنتی ویروس شما همچنین می توانید فایل های ناخواسته را با ویژگی Device Tune-Up پاک کنید. این می تواند به شما کمک کند نه تنها فضای بیشتری را در اندروید آزاد کنید بلکه در مصرف باتری نیز صرفه جویی کنید.

سایر ویژگی‌ها عبارتند از قفل برنامه و بررسی امنیتی Wi-Fi برای اطمینان از ایمن بودن نقاط عمومی Wi-Fi. این آنتی ویروس فیلتر وب ندارد که بتواند به فیلتر کردن لینک ها و سایت های مخرب کمک کند. اما در عوض دارای قابلیت های زیر است:

100% محافظت از بدافزار 

-ویژگی های تنظیم واقعا آسان

محافظت از زمان واقعی

بهترین برنامه آنتی ویروس اندروید

برنامه های آنتی ویروس کسپرسکی با استفاده از برنامه ای مقرون به صرفه و کارآمد برای ارائه ویژگی ها، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهد. اسکن خودکار را در حین نصب هر برنامه جدید فعال می کند و در صورت یافتن بدافزار یا ویروس، فوراً به کاربر اطلاع رسانی می کند.

در کنار این موارد، نسخه های پریمیوم بسته به تعداد دستگاه ها، سازگارترین برنامه ها را برای کاربران ارائه می دهند.

1. آیا نصب برنامه آنتی ویروس برای اندروید ضروری است؟

برای افزایش امنیت توصیه می شود یک برنامه آنتی ویروس اندروید نصب کنید. یک لایه امنیتی اضافی از بدافزارها و ویروس ها از بدافزاری دستگاه شما و سرقت اطلاعات شخصی جلوگیری می کند.

2. آیا امکان نصب بیش از یک برنامه آنتی ویروس بر روی دستگاه اندرویدی من وجود دارد؟

کارشناسان توصیه نمی کنند بیش از یک برنامه آنتی ویروس روی گوشی خود نصب کنید. چرا که برنامه‌ها در پس‌زمینه اجرا می‌شوند و ممکن است سرعت دستگاه شما را کاهش دهند.

3. آیا Google Play Protect برای دستگاه اندرویدی من کافی است؟

حتی اگر Google Play Protect به صورت رایگان ارائه می شود، هیچ گونه حفاظت بدافزار قابل توجهی ارائه نمی دهد.

4. بهترین برنامه های آنتی ویروس برای دستگاه های اندروید کدامند؟

بهترین برنامه های آنتی ویروس برای دستگاه های اندرویدی عبارتند از:

-بیت دیفندر

Surfshark

-نورتون

-مکفی

-ترند میکرو

TotalAV

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا