logo

معرفی 10 برنامه لایت برای اندروید

اگر یک گوشی اندرویدی قدیمی یا کند دارید یا اتصال داده کندی دارید، این برنامه ها برای شما بسیار بهتر از همتایان اصلی خود خواهند بود. نسخه‌های Lite برنامه‌ها توسط شرکت‌هایی با برخی ویژگی‌های حذف شده و عملکرد بهبودیافته توسعه یافته‌اند.

اگر برای فضای ذخیره سازی مشکل دارید یا مشکلات عملکردی با گوشی خود دارید، این نسخه ها بهترین گزینه برای شما هستند. بسیاری از مردم نیز نسخه های Lite را به دلیل مصرف کم داده این برنامه ها انتخاب می کنند. در ادامه با معرفی 10 برنامه لایت برای اندروید با فارس کالا همراه شوید.

معرفی 10 برنامه لایت برای اندروید

1.اسکایپ لایت

000 2

Skype یک برنامه تماس تصویری محبوب توسط مایکروسافت است که نیازی به معرفی ندارد. اسکایپ لایت تمام ویژگی‌های مهم برنامه اصلی را ارائه می‌کند، اما سبک وزن، دانلود سریع‌تر و سازگاری بالایی با گوشی‌های ارزان‌قیمت دارد. تماس های صوتی و تصویری، چت متنی و حتی یکپارچه سازی پیامک را ارائه می دهد.

این دستگاه با جدیدترین فناوری اسکایپ ساخته شده است تا حتی در سرعت های محدود شبکه عملکرد خوبی داشته باشد. مایکروسافت اسکایپ لایت را برای صرفه جویی در داده های سلولی بهینه کرده است زیرا کیفیت ویدیو را با توجه به کیفیت اتصال شما تنظیم می کند. همچنین دارای ویژگی عالی ردیابی میزان مصرف داده است

2. فیس بوک لایت

اگر به دنبال نسخه‌ای از برنامه فیس‌بوک هستید که نیاز کمتری به منابع داشته باشد، فیس‌بوک لایت راهی برای رفتن است. زیرا با شبکه های کندتر به خوبی کار می کند و داده ها را ذخیره می کند.

فیس بوک، فیسبوک لایت را برای گوشی هایی که کمتر از 2 گیگابایت رم دارند توسعه داده است، اما خوبی آن این است که امکانات آن خیلی محدود نیست.

111 6

فیسبوک لایت سریع است و حتی در شبکه های 2G و 3G به خوبی کار می کند. می‌توانید فید اخبار، نمایه، داستان‌ها، ویدیوها، اخبار و حتی بازار خود را در این نسخه Lite بررسی کنید.

با این حال، شما باید در مورد برخی از ویژگی ها مانند Facebook Live، مصالحه کنید. واضح است که برنامه‌ای که تقریباً 100 برابر کوچکتر از همتای استاندارد خود است، نمی‌تواند مجموعه ویژگی‌های یکسانی را داشته باشد.

3. مسنجر لایت

مسنجر یک برنامه پیام رسانی فوری است که متعلق به فیس بوک است. برنامه Lite آن نسخه سریع‌تر مسنجر است که روی تلفن‌های رده پایین و شبکه‌های ضعیف‌تر به خوبی کار می‌کند. تقریباً تمام ویژگی‌های برنامه اصلی مانند پیامک، تماس ویدیویی، تماس صوتی، Active Now، گروه‌ها، استیکرها و جستجو را شامل می‌شود.

این نسخه Lite کارآمد است، به سرعت نصب می شود، برای مناطق اتصال ضعیف ایده آل است و از داده های کمتری استفاده می کند.

4. اینستاگرام لایت

12 14

اینستاگرام یک غول رسانه های اجتماعی است که متعلق به فیس بوک است. برنامه استاندارد آن به دلیل همه تصاویر و ویدیوهای موجود در سایت اجتماعی، مصرف داده بسیار بیشتری دارد. اگر اتصال کندی دارید، عملکرد برنامه به دلیل وجود همه رسانه‌های روی آن بسیار تحت‌تاثیر قرار می‌گیرد.

برای غلبه بر این مشکلات، اینستاگرام یک نسخه Lite دارد که کوچکتر، سریعتر است و در اکثر شبکه ها کار می کند. تمام ویژگی های مهم اینستاگرام مانند امکان افزودن عکس، پشتیبانی از پیام های مستقیم و حتی IGTV را دارد.

5. لینکدین لایت

00

LinkedIn Lite برای جستجوی آسان شغل عالی است. این نسخه از برنامه LinkedIn از تمام ویژگی های اصلی پشتیبانی می کند و به گونه ای طراحی شده است که 80٪ داده کمتری مصرف می کند و روی شبکه های 2G و 3G کار می کند.

این برنامه فضای بسیار کمی را در تلفن شما اشغال می کند و در عین حال به شما امکان می دهد ارتباطات جدید ایجاد کنید، شغل پیدا کنید و درخواست دهید، اخبار حرفه ای صنعت را دریافت کنید و موارد دیگر. همه این قابلیت‌ها را با مصرف داده کمتر، عملکرد کارآمدتر و کمترین مصرف باتری دریافت می‌کنید.

6. توییتر لایت

18 2

توییتر یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی و اپلیکیشن های شبکه است. نسخه Lite آن با اکثر ویژگی های نسخه کامل قوی است. این دستگاه با دستگاه های دارای اندروید نسخه 5.0 و بالاتر سازگار است. این برنامه برای بارگیری سریع در شبکه های 2G و 3G طراحی شده است.

و حالت ذخیره داده را برای دانلود فقط تصاویر و ویدیوهایی که می خواهید ببینید ارائه می دهد. فضایی که روی گوشی شما می گیرد نیز به شدت کمتر است. همچنین از ویژگی اعلان‌های فشاری پشتیبانی می‌کند که توسط اکثر نسخه‌های Lite سایر برنامه‌ها حذف شده است.

7. Spotify Lite

Spotify یک برنامه پخش موسیقی با میلیون ها آهنگ در دسترس است. Spotify Lite برای پخش موسیقی با مصرف داده کم بهترین گزینه است. این توسط یک سیستم خودکار مجهز به هوش مصنوعی مدیریت می شود که کیفیت موسیقی را مطابق با کیفیت اتصال شما تنظیم می کند تا داده ها را ذخیره کند و تجربه کاربر را غنی کند.

اگر فضای کمی دارید بسیار توصیه می شود زیرا برنامه کوچکتر از همتای استاندارد خود است. Spotify Lite داده‌ها را ذخیره می‌کند و بیشتر ویژگی‌های ضروری از جمله کشف موسیقی، لیست‌های پخش خودکار، ذخیره‌سازی و ردیابی داده‌ها و موارد دیگر را ارائه می‌کند.

8. Parallel Space Lite

Parallel Space یک برنامه شبیه سازی برای اندروید است که از طریق آن می توانید از چندین حساب برنامه به طور همزمان در یک دستگاه استفاده کنید. از آنجایی که برنامه چندین حساب را به صورت موازی اجرا می کند، معمولاً تلفن های رده پایین را مسدود می کند.

بنابراین برای رسیدگی به این مشکلات عملکرد، نسخه Lite آن راه اندازی شد. که از تمامی ویژگی ها مانند حساب های کاربری متعدد و فضای مخفی پشتیبانی می کند. با این حال، برنامه بسیار بهینه شده روی فضا و عملکرد گوشی شما تأثیری ندارد. نسخه Lite فاقد ویژگی ناشناس فضای موازی است.

9. پینترست لایت

13 11

Pinterest یک برنامه محبوب کشف تصویر برای ایده های خلاقانه است. نسخه Lite زمان دانلود سریع تری دارد و باعث صرفه جویی در فضا در دستگاه شما می شود. این برنامه تمام ویژگی های برنامه استاندارد Pinterest را با پشتیبانی از دستگاه های کم هزینه و کم ذخیره سازی دارد. نسخه Lite همچنین از لنز Pinterest برای یافتن ایده ها یا محصولات پشتیبانی می کند.

 

10. نسخه های Go Google Apps

11 14

در نهایت، گوگل قلب دستگاه های اندرویدی است. هر دستگاهی دارای یک دسته از برنامه های Google از پیش بارگذاری شده است که مقداری از فضای گوشی را اشغال می کند. گوگل نسخه Go برخی از برنامه های خود را راه اندازی کرد.

این برنامه‌ها برای دستگاه‌هایی با حافظه و رم کمتر نسبت به تلفن‌های پرچم‌دار معمولی شما طراحی و برای استفاده بهتر از داده‌های تلفن همراه ساخته شده‌اند. این برنامه ها عبارتند از Maps Go، Google Go، YouTube Go و Gmail Go.

با این برنامه ها گوشی خود را سریعتر کنید اگر به دنبال بهینه سازی عملکرد گوشی خود هستید، نسخه های Lite بهترین گزینه برای شما هستند. بنابراین، ادامه دهید و این برنامه ها را امتحان کنید تا جان تازه ای به تلفن قدیمی خود بدهید.

انواع لوازم جانبی موبایل مانند گلس گوشی و قاب و گارد موبایل را با بهترین کیفیت و قیمتی مناسب از فروشگاه تخصصی فارس کالا تهیه کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

پیمایش به بالا